Auteur |
Bericht |
Samuel
|
Geplaatst: do apr 03, 2008 7:27 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 05, 2007 3:07 pm Berichten: 447 Woonplaats: Nijmegen
|
Je schijnt in de uithof te kunnen ijskarten!
IJskarten in de uithof
Als ik nog in Den Haag kom ga ik het zeker wel proberen.
Ik ben wel benieuwd of er al mensen zijn geweest, en of het leuk was.
_________________ Frame: Tony kart Motor: TM Cross
|
|
Omhoog |
|
|
Beire
|
Geplaatst: do apr 03, 2008 9:14 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
In België kan je dat ook. Op ijsstadion Antarctica, ligt in Wilrijk. Als je van Brussel komt net voor Antwerpen.
Als ik me niet vergis elke Dinsdagavond van 21u tot...
Is eigenlijk heel leuk maar geloof me, niet eenvoudig als je snel wilt rond gaan zonder in de rondte te gaan.
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: do apr 03, 2008 10:33 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Samuel,
Ik ben afgelopen jaar geweest en het is erg leuk... met spikes maar nog wel een beetje driften... wel gaaf overigens.
Je moet wel snel zijn, want volgens mij kan dat maar tot 15 April.
Suc6
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Samuel
|
Geplaatst: vr apr 04, 2008 2:20 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 05, 2007 3:07 pm Berichten: 447 Woonplaats: Nijmegen
|
tot 12 mei staat op de site.
Lijkt me een leuk uitstapje voor de mei vakantie.
_________________ Frame: Tony kart Motor: TM Cross
|
|
Omhoog |
|
|
Gerwin
|
Geplaatst: wo apr 23, 2008 4:11 pm |
|
Geregistreerd: wo aug 29, 2007 11:06 am Berichten: 382 Woonplaats: Barneveld
|
Ik ga er ook in de meivakantie naar toe.
Lijk me leuk om eens te proberen. Maar is het heel veel glijden of valt dat nog wel mee?
|
|
Omhoog |
|
|
Beire
|
Geplaatst: wo apr 23, 2008 5:01 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Weet niet hoe het in de uithof is maar in Wilrijk (zie hogerop) viel het als je het gaspedaal goed wist te doseren best wel mee. Op den duur kon je zelfs zo rijden dat je wist dat als je kart uitbrak je net op een afbakening terecht kwam die je kart netjes terug de juiste kant op stuurde.
Het was wel leuker rijden als de piste nog "vers" was. Als er nog niet veel gekart was bedoel ik dan.
|
|
Omhoog |
|
|
*Sven*
|
Geplaatst: wo apr 23, 2008 5:19 pm |
|
Geregistreerd: do feb 07, 2008 9:35 pm Berichten: 234 Woonplaats: Rijswijk
|
Lijkt mij ook een leuk uitstapje
Heb het even aan me ouders gevraagd en waarschijnlijk gaan we op 1 mei ijskarten.
Lijkt me echt superleuk!
Ik laat wel horen hoe het was
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: wo apr 23, 2008 7:20 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
Lijkt mij ook wel heel gaaf.
Ik zal mijn vader eens vragen of we ook kunnen gaan.
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
Gerwin
|
Geplaatst: do mei 08, 2008 5:19 pm |
|
Geregistreerd: wo aug 29, 2007 11:06 am Berichten: 382 Woonplaats: Barneveld
|
Ik ben gister in de Uithof geweest.
Had er wel iets meer van verwacht. Wel is het moeilijk om de kart onder controle te houden. En is het wel gaaf als je driftent door een bocht gaat. Ik ben wel blij dat ik het een keer heb meegemaakt. Maar zou niet nog een keer gaan. maargoed dat is mijn mening
Het jammere vond ik dat alles heel slecht geregeld was. Ik had een kart die constant uitviel. Heb toen wel een nieuwe gekregen maargoed toch vind ik dat jammer want dat gaat wel van je tijd af.
Ook loopt er bijna niemand op de baan waar je iets aan kan vragen. Ze zeggen bij de balie ja loop daar maar even heen. En dan word je gewoon aan je lot over gelaten. Blijkt dat je later ergens naar een kleethok moet lopen en daar je kleding aan moet trekken. en dat je dan naar je kart moet lopen en je briefje in moest leveren en dat je dan meteen kon gaan rijden.
Het is voor 1 keer zeker leuk maar daar houd het wel mee op vind ik!!
|
|
Omhoog |
|
|
Ilona
|
Geplaatst: ma jun 02, 2008 7:34 pm |
|
|
Dit is wel stoer!!! Jammer dat het nu niet meer kan was wel leuk geweest voor ons Dames als teamevent... Zouden er zo wel plaatsen zijn waar je kan ijskarten heel het jaar door dan?
liefs,
Ilona
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: ma jun 02, 2008 9:22 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Beste ilona,
Allereerst welkom op ons gezellige kartforum... hoop dat je hier alle antwoorden op jou vragen vind.
Helaas is dat alleen aan het eind van het Schaatsseizoen, dan blijft het ijs er nog even opliggen en dan kan je ijskarten.
Op de UITHOF in Den Haag gebeurt dit al jaren, weet even niet waar dat nog meer gebeurt.
Ik las dat je in Genk woont...?
Wellicht is het leuk voor jou en je vriendinnen om naar onze Kartforum meeting te komen op Genk en wel op 21 September. Daar kan je ook veel zien en horen en ook dan beantwoorden we al jou vragen. Tevens kan je daar dan ook outdoor in huurkarts rijden met je vriendinnen.
We zijn ook op 20 Juli a.s. te vinden op Berghem (vlakbij Oss - Den Bosch), dan houden wij onze 2e kartforum meeting van dit jaar, Genk wordt dus de derde... ook hier ben je welkom, en ook hebben ze hele goede huurkarts en mag je op de grote baan waar wij ook rijden met onze eigen karts.
Groetjes...
|
|
Omhoog |
|
|
Nuno
|
Geplaatst: ma jun 02, 2008 9:36 pm |
|
Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm Berichten: 919 Woonplaats: roermond
|
paulo er is een aparte baan voor de huurkarts op genk, of je moet een rotax max of een rotax dd2 huren dan mag je wel op de grote baan.maar dat is wel heeeel duur vind ikzelf.
_________________ intrepid serius 2009 rotax DD2 2009
|
|
Omhoog |
|
|
Ilona
|
Geplaatst: ma jun 02, 2008 9:45 pm |
|
|
Dank je wel Paulo27 het is overal wel een beetje lezen geblazen hihi en ja er staat nogal veeeeeeeeeeel info overal dus het zal uiteindelijk wel lukken... Hebben wel nog eventjes om alles uit te zoeken heb inmiddels ook al wel aantal mailtjes gehad en dergelijke met info ...
Als het virus mij gebeten heeft na ons teamevent dan kom ik mss wel eens een kijkje nemen op 21/09 met mijn vriendinnen/collegaatjes...
Voor 20 juli zal ik mij moeten verontschuldigen, zit dan int buitenland...anders graag
@Paulo, zo'n rotax max dat is een beesje dat dan heel wat neller gaat neem ik aan...
|
|
Omhoog |
|
|
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: ma jun 02, 2008 9:50 pm |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
Een rotax max is niet te vergelijken met een huurkart, dit zijn competitiekarts dus die lopen flink harder... Heb er zelf geen ervaring mee maar ik zie er elke keer genoeg rijden dus het zal best wel doorrijden...
_________________ Mac Minarelli 612 - Maxter ICC
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: ma jun 02, 2008 9:50 pm |
|
|
Ilona,
Ja een Rotax Max is een van de meest betrouwbaarste motor van de laatste jaren, ja, je hebt nog sneller, maar de Rotax Max is erg snel, zeker als je niets of alleen maar indoor gewend bent.
Het is een 125cc motor met ca. 30 pk, dus een rappe motor. voor jouw vergelijk.... indoor zijn de motoren ca. 5,5 pk.
Leuk op vakantie... dat heeft een mens ook nodig gelukkig.
Nou ik hoor wel of je samen met je collega's de smaak te pakken gaat krijgen.... en ja, het zijn net auto's... de zwaarte van je rechtervoet bepaald de snelheid... wil e hard, kan dat... wil je minder hard ... kan dat ook !
Veel plezier......
L8ter
|
|
Omhoog |
|
|