Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di okt 09, 2007 9:00 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
elk zich zelf respeterende kart shop kan dat alleen moet die voor onderdelen bij de importuer zijn en dat is als ik het goed heb koenen karting


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 29, 2008 9:30 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm
Berichten: 1303
Woonplaats: Nuland
Maar hoe zit het nu met het onderhoud van een Super Rok etc.
Want ik zit zwaar te twijfelen of ik een nieuwe Max ga kopen of toch wat met de Super Rok ga uitvogelen? Ik heb proberen te informeren maar wordt weinig wijzer!

_________________
Koos Kartloos


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 29, 2008 9:37 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Er is bijzonder weinig info over de Super Rok te vinden helaas, gebruikerservaringen zijn al helemaal zeldzaam. Paulo en ik zijn er ook naar op zoek geweest, maar we zijn niet veel tegen gekomen.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 29, 2008 11:02 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
De SuperROK wordt door Koene Racing A'dam geleverd en tevens onderhouden.

- revisie interval is 20 uur
- motor heeft 36 PK
- 15.600 toeren
- Mileudemper is noodzakelijk
- kosten ca. 2400 euro

Praktijkervaring leert dat deze krengen snel stuk kunnen gaan, met name de drijfstang en bigend. (bron: duits forum)

voor de rest weet ik ook niets meer.

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 30, 2008 2:35 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm
Berichten: 3601
Woonplaats: Assendelft
Ron88 schreef:
Haha.. die Super Rok bedoelde ik ook! Leek me wel interessant.. maar nu verneem ik dat ook Karting Events is gestopt met zijn races voor de Super Rok.. dus volgens mij kan je in NL dan nergens racen en dat zijn toch nog steeds mijn plannen!! (al enkele jaren zelfs zoals jullie wellicht weten)


Kartingevents heeft nooi races voor de superrok georganiseert alleen voor de normale ROK SR en JR

_________________
MSkart - TM k8 ICC
Energycorse - Prokart
Honda CBR 600 RR

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 30, 2008 9:27 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
je kan ook een PRD fireball nemen! die is bijna 1000 euro goedkoper en kan je meedoen in de TAG klasse.

"125ccm ³
32 HP
15,500 rpm
Water cooling
Elektrostarter
Centrifugal clutch
Tillotson carburetor HL360
Co-ordinated exhaust
Sucking in silencer
Electrical connection completely
Battery
Newest version model 2007
New clutch of refuge man
Strengthened crankshaft
Strengthened piston rod

alleen heeft hij wel 4 pk minder. voordeel is wel dat er redelijk wat dealers in nederland zijn en denk ook wel wat meer know how! qua prestaties en betrouwbaarheid vergelijkbaar met de IAME leopard wat dus wel goed zit 9 de serie vanaf 2007 dan ) ik zit wel te denken aan deze motor voor mijn komende kart

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 30, 2008 10:01 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm
Berichten: 1303
Woonplaats: Nuland
Ik heb ergens een Super Rok opgesnord die te koop is.. maar moet hij het natuurlijk wel blijven doen zonder dat ik bijvoorbeeld 3 weken op onderdelen moet wachten vanuit de fabriek ofzo.. en het moet qua kosten redelijk te doen blijven (wat bij een Max zeker zo is)..

Ik hoor iedereen al zeggen: Koop een fatsoenlijke ICC ofzo, maar dan ben ik veel meer geld kwijt en mijn budget is nog steeds niet om over naar huis te schrijven!

_________________
Koos Kartloos


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 31, 2008 12:05 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
De Vortex SuperROK is een wereldmotor, zeker voor de hobbyrijder.
Revisie interval zit tussen de 20-25 uur en dat valt reuze mee. wanneer je bv maar 1 a 2x per maand rijd heb je aan 1 revisie er jaar genoeg. (uitgaande dat je van April tot November rijd).

Onderdelen zijn er wel degelijk....
- Koene Racing
- Hans Kuka
- Willem Kroes (kartshop A'dam)
en net zo betaalbaar als de R-Max.

Suc6

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David