Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 52  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 776 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 4:34 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo feb 04, 2007 9:41 pm
Berichten: 260
Woonplaats: Vught
Jah ik was gisteren ook op berghem. Was echt veel te druk. Er waren echt een heleboel rijders die bijna stilstonden. Heb bijna geen vrije ronden gehad. Werd wel beter toen ze de ICC apart deden. Maar was ook wel weer lachen gewoon groepen van 20 rijders bij elkaar:P


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 4:36 pm 

Geregistreerd: wo jan 10, 2007 1:39 pm
Berichten: 216
Woonplaats: @nl
ah Bo heb ik je gezien.wit met blauwe kart?

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 5:20 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo feb 04, 2007 9:41 pm
Berichten: 260
Woonplaats: Vught
Jah klopt zanardi maar er rijden er wel 7 rond:P diegene met die pijlen op zijn helm:P heel me bumper vol met gaten nu :P iets te veel tikkies uitgedeeld:P


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 6:44 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm
Berichten: 512
Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
Citaat:
heel me bumper vol met gaten nu iets te veel tikkies uitgedeeld:P


vindt je dat soms grappig? Zou je bij mij niet moeten proberen!
Het is maar trainen en recreatie rijden, geen wedstrijd! Zou jij het leuk vinden als je een keer je kart gaat uitlaten en er vlamt telkens zon gek achterop als je gaat aanremmen voor een bocht?

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 6:44 pm 

Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm
Berichten: 919
Woonplaats: roermond
op kuka in duitsland was het ook fijn rijden en wat ik daar heb gezien niet normaalz!!!!!!
er was daar zon gozer met een viertakt super groot blok leek op een 390 met dubbele uitlaat,power filter en dat was net een raket!!!!!
niemand kon hem bij houden dat was gewoon bruut!!
ook dat geluid was net een harley.
nog nooit heb ik zon snelle kart in het echt gezien.
die gozer kon volgens mij het stuur amper in bedwang hounden.

_________________
intrepid serius 2009 rotax DD2 2009


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 6:55 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 04, 2005 7:49 pm
Berichten: 248
Woonplaats: Haarlem
Ik heb gisteren op Pottendijk voor het eerst gereden met m`n maxter ica.
Alles wat fout kan gaan is ook fout gegaan, eerst een rekenfoutje gemaakt bij het mengen van de benzine... (ik snap nog steeds niet hoe dat kan, zo`n moeilijk sommetje was het toch niet)
Dus inrijden met een veel te vet mengsel en maar niet snappen waarom die kart maar niet vooruit kwam haha (wel een mooie rookpluim) Daarna opnieuw benzine gemengd en weer gaan rijden, de motor was inmiddels ingereden. Even rustig de motor op temperatuur laten komen en toen voor het eerst even vol open getrokken..............en dat was ook meteen voor het laatst.
Ik merkte op het rechte stuk dat de motor wel heel veel toeren wilde gaan maken en net toen ik m`n hand bijna voor het luchtfilter had om te gaan chocken liep de motor vast..... bij 19500 toeren en een berekende topsnelheid met kartdata van 123 km/u.......
Gelukkig konden de karts achter me, mij net ontwijken. De banden kan ik wel weggooien die zijn vierkant met 2 hele grote flatspots.
Op hete eerste gezicht is de schade aan het blok alleen de zuiger en even honen dus dat lijkt mee te vallen.
Maar ja dit was een echte beginnersfout, de kart bleek toch iets te arm te staan en de tandwielverhouding klopte niet helemaal.
Kortom weer een heleboel geleerd en dit gebeurd me geen tweede keer, maar dat ene rondje dat ik even op volle snelheid over de baan kon, smaakte absoluut naar meer, niet te vergelijken met een Rotax max net even meer power.

_________________
CRG Road rebel (2005)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 7:01 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Das wel balen zeg, eerst pech met de max, en nu helaas weer ellende.
Nog even een bestestuurluistaanaanwaltip: met een veel te vet mengsel moet je ook heeeel lang inrijden.
Gelukkig ben je er nog relatief goed vanaf gekomen en is er niemand tegen je aan gereden.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 7:03 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
ik heb zoiets ook een keer gehad en toen bleek dat ik te soft was geweest met inrijden en dat ik em te rijk had ingereden

was trouwens je motor temp wel goed ?

en 19500 is wel veel voor een amatuer of niet ?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 7:15 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 21, 2004 3:20 pm
Berichten: 1359
Woonplaats: Fijnaart
Pro-kart monster schreef:
jezus wat een geld 40 euro das toch niet leuk meer op Uitgeest is het gewoon 25 euro dat is netjes

als je gaat kijken wat het voor de motor kost om een dagje op een circuit te mogen rijden is er echt geen reden om te klagen
een dagjes assen op de motor kost (dacht ik) 280 euro
dan mag je (met geluk) 5 keer 20 minuten rijden

_________________
Driften kost tijd [-X , het is alleen zo leuk 8-[


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 7:21 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am
Berichten: 2239
Woonplaats: Wijchen City
@Peter, dat klopt. Maar dan rij je ook op een groot circuit, met marshals/ ambulancepersoneel aanwezig op de baan enz. Circuit is ook iets duurder aangelegd dan een doorsnee kartbaantje. Alleen al in parc fermee kun je een kartbaan aanleggen :twisted: , maar het hoort bij de sport, het is helaas wel allemaal DUUR. (btw ik heb er zelf ook heel wat geld achter gelaten/ en ook wat kuipwerk :cry: , heb daar op het oude circuit 3 jaar wedstrijden gereden ONK).

_________________
Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

Afbeelding


Laatst bijgewerkt door Fart op ma maart 05, 2007 7:24 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 7:21 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 13, 2005 11:30 am
Berichten: 769
Woonplaats: Utrecht
Citaat:
Even rustig de motor op temperatuur laten komen en toen voor het eerst even vol open getrokken..............


Ik was zondag ook op emmen met mijn mac minarelli met de nieuwe crs p1 icc motor die ik ook aan het inrijden was.
toevallig reed ik achter jou toen je een vastloper kreeg en het staat ook nog is toevallig op film! leuke herrinering voor als het me lukt om op internet te zetten. een rooie rotax max ging mee het gras in ?!?

en wat ga je nu doen kwa motor? hoe ga je het oplossen of veranderen?

_________________
Afbeelding
ICC Kartracing*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 7:32 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo feb 04, 2007 9:41 pm
Berichten: 260
Woonplaats: Vught
vindt je dat soms grappig? Zou je bij mij niet moeten proberen!
Het is maar trainen en recreatie rijden, geen wedstrijd! Zou jij het leuk vinden als je een keer je kart gaat uitlaten en er vlamt telkens zon gek achterop als je gaat aanremmen voor een bocht?
[/quote]

Haha tikkies... dat is als je achter iemand zit en veel sneller bent en net voor het insturen heel zachtjes tegen zijn achterbumper aantikt zo raakt de ander in onbalans en ben je ervoor bij. Weet je hoe irritant het is als je elke ronde 5 mensen tegen komt. Je wilt toch een beetje tijden rijden. Moet je eens in een wedstrijd meedoen. Proberen ze het soms een paar x per ronde.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 7:46 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
He bo, Ik denk dat meren deel je dat niet in dank af neemt..
Ik zou het ook niet prettig vinden... En iemand uit onbelans brengen :roll: slaat nergens op.. Ja voordat je de verkeerde treft en een onbelans voor je hoofd geeft.. Want daar kan wel eens tot uitlopen als je het te erg doet.. :wink: Ik vind het niet stoer hoor.. in wedstrijden moeten hun weten of kan maar recaratie rijders waarom :roll:
Als je zo snelle kart heb kan je hem ook gwn op de rechte stukken ervoorbij trekken.. dusss...


jef


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 7:53 pm 

Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm
Berichten: 919
Woonplaats: roermond
je kunt toch ook aan je bougie lezen of ie te arm is afgesteld of niet?en vince wat voor meng verhouding hads je?

_________________
intrepid serius 2009 rotax DD2 2009


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 7:56 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 31, 2006 7:19 pm
Berichten: 263
Ik ken Bo niet, maar zo te horen is hij er zoéén de gewoon nie kan rijden.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 776 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 52  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David