Ga naar pagina Vorige  1, 2




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 08, 2006 4:19 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 26, 2006 1:57 pm
Berichten: 116
Woonplaats: Midden-Limburg
Je had dus toch gelijk. Bougie werkte idd niet. Ik heb er een 27 ingezet in combinatie met een 168 sproeier. Het was nog niet optimaal, maar een stuk beter dan in het begin. Het was echt vet, maar erg vermoeiend. Mijn beste tijd was 50,10. Net zoals met motorracen moet ik de tijd echt in de morgenuren zetten aangezien smiddags de vermoeiheid echt toeslaat. De volgende keer ga ik op de landsard, en dan met goeie banden, voor een hoge 48er. Kortom een geslaagd dagje. Ik vond overigens het niveau niet bijster hoog. Voor mijn eerste keer heb ik er toch niet veel voorbij zien komen.

_________________
http://www.dnq-dnf.com


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 08, 2006 6:17 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Bakkertje...

Geweldig resultaat dus... ja, je moet wel effe conditie opbouwen, maar dat geldt voor een ieder van ons.
Gelukkig ben je er zelf ook achtergekomen dat de combinatie 165- IW31 niet goed zou werken.

50:10sec. is helemaal niet slecht... of had je direct een baanrecord neer willen zetten ??

Nieuwe banden geven je ook direct 1-2 sec./rondje snellere tijd, maar dat zul je ook wel merken. Een tiip: laat je niet gek maken met de tijden van anderen.... eerst maar is zien, dan pas geloven.

Suc6

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 08, 2006 8:11 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
baan conditie enz. zijn ook van belang om een snelle tijd te zetten


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 09, 2006 10:12 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 13, 2005 1:20 pm
Berichten: 1506
Ben jij afgelopen zondag naar Berghem geweest? Dacht iemand gezien te hebben met exact dezelfde velgen..althans die heb ik nog in mijn achterhoofd..

_________________
Goedkope karts & onderdelen: Pitstop Kart Products
Wordt ook lid van onze hyves: http://pitstopkartproducts.hyves.nl/


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di okt 10, 2006 5:32 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 26, 2006 1:57 pm
Berichten: 116
Woonplaats: Midden-Limburg
Nope... Ik was op de Landsard. Velgen zijn idd een aparte verschijning.:)

_________________
http://www.dnq-dnf.com


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di okt 10, 2006 5:42 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 26, 2006 1:57 pm
Berichten: 116
Woonplaats: Midden-Limburg
Citaat:
Bakkertje...

Geweldig resultaat dus... ja, je moet wel effe conditie opbouwen, maar dat geldt voor een ieder van ons.
Gelukkig ben je er zelf ook achtergekomen dat de combinatie 165- IW31 niet goed zou werken.

50:10sec. is helemaal niet slecht... of had je direct een baanrecord neer willen zetten ??

Nieuwe banden geven je ook direct 1-2 sec./rondje snellere tijd, maar dat zul je ook wel merken. Een tiip: laat je niet gek maken met de tijden van anderen.... eerst maar is zien, dan pas geloven.

Suc6


Thnx. Resultaat was idd geweldig. Ik heb me echt vermaakt. Baanrecord was niet de opzet hoor. Ben errug tevreden met mijn eigen tijd. In het achterhoofd wetende dat de banden slecht waren, het mijn eerste keer was en de remmen ook niet geweldig deden. Belangrijker vind ik dat ik gevoel voor karten heb. Redelijk snel een goede pace hebben was wel erg opmerkelijk imo. Ook leuk om te zien was dat we in de morgen flink wat hebben moeten sleutelen aan de afstelling van motor en de sporing om tot meer grip te komen. Leuke combinatie wat me trekt. Racen en sleutelen. Verder viel me op dat de rotax max erg gevoelig is mbt. weer, temp, koeling etc etc. Dit was meteen de laatse keer voor het seizoen. We weten nu wat we gekocht hebben en zijn er erg tevreden over. De kart heeft ons met wat huiswerk naar huis gestuurd. De alfano pro haperde af en toe, de remmen moeten we nakijken en gezien we niet weten wat de draaiuren zijn van het blok, gaat hij voor de zekerheid in de revisie. Zijn overigens die kabels van de alfona van sensor tot kastje los verkrijgbaar? Zijn er toevallig bedrijven waar we de alfano kunnen laten nakijken?

_________________
http://www.dnq-dnf.com


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 13, 2006 2:55 pm 

Geregistreerd: ma okt 09, 2006 11:29 am
Berichten: 95
Woonplaats: veenoord
he bakkertje,
leuke kart hoop dat je er veel plezier aan mag beleven.
suc6 ermee

_________________
crg roadrebel met verstappen getuned maxter icc blokkie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 13, 2006 6:15 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am
Berichten: 2239
Woonplaats: Wijchen City
Mooie kart hoor :LL , alleen weet je zeker dat het blok van 2003 is? Vanaf 2003 hebben ze namelijk zilverkleurige radiateurs.

Zoals deze dus,

Afbeelding

_________________
Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 13, 2006 7:43 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
FART,

klopt helemaal... vanaf april 2003 is men overgegaan op silverkleurige radiateuren.

Kan altijd nog zo zijn dat deze kapot gegaan is en dat er wel een zwarte op de kop getikt is en die doen het ook goed.
Dus...... dat weten we even (nog) niet..

Maar jou bewering klopt in ieder geval !

thx

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 13, 2006 9:08 pm 

Geregistreerd: ma okt 09, 2006 11:29 am
Berichten: 95
Woonplaats: veenoord
veel plezier met je nieuwe kart!!!

_________________
crg roadrebel met verstappen getuned maxter icc blokkie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 14, 2006 7:12 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 26, 2006 1:57 pm
Berichten: 116
Woonplaats: Midden-Limburg
Citaat:
Mooie kart hoor , alleen weet je zeker dat het blok van 2003 is? Vanaf 2003 hebben ze namelijk zilverkleurige radiateurs.



Dit had ik idd ook begrepen. Zover ik na kan gaan is het blok van ik meen okt. of nov 2003. Het staat op de ID pas met pen geschreven. Ook het zegelnummer staat op de voorkant. Het blok is nog nooit uit elkaar geweest en zal nu voor het eerst de revisie ingaan. Hoe zit dat eigenlijk precies? Stel een dealer heeft in 2002 een blok gekocht en heeft dit op voorraad liggen. In oktober 2003 wordt de kart met bijbehorende motor als nieuw verkocht. Wordt dan de datum van okt. 2003 op de ID kaart gezet?? Met andere woorden een overjarige motor op 'kenteken' gezet.

_________________
http://www.dnq-dnf.com


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David