Auteur |
Bericht |
Rv
|
Geplaatst: vr sep 29, 2006 12:22 pm |
|
Geregistreerd: za aug 13, 2005 11:30 am Berichten: 769 Woonplaats: Utrecht
|
MAAR, we weten niet wat er gebeurt is.. ik kan wel iets verzinnen dat ik deze reactie kan begrijpen
Omhoog |
|
 |
tony kart racer
|
Geplaatst: vr sep 29, 2006 12:23 pm |
|
|
deze ractie is hoe dan ook niet goed en hoord niet thuis op een sport evenement.
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: vr sep 29, 2006 12:53 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
waarschijnlijk had de 1 de ander van de baan gerost
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
Zik
|
Geplaatst: vr sep 29, 2006 12:54 pm |
|
Geregistreerd: di sep 26, 2006 11:22 pm Berichten: 78 Woonplaats: Leiden
|
Het valt niet goed te praten nee, maja overal gebeurt wel iets. Niet dat we het normaal moeten vinden, maar kijk eens bij voetbal enzo. Of bij ijshockey, daar is het vechten zelfs een gewoon onderdeel van de sport geworden :S Ik bedoel, iedereen zegt wel: Ja je moet het op de baan uitvechten, of je moet het op het veld uitvechten enzenz, maar er zijn altijd grenzen waar mensen niet overheen moeten gaan, en dan schiet iedereen wel uit zijn slof denk ik.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op kartbaan zoetermeer ook bijna iemand een paar tikken had verkocht. Het is dat de mensen die bij die andere gozer liepen hem meetrokken. Dat iemand harder gaat of wat dan ook dat maakt me vrij weinig uit, maar als je als een volslagen idioot over de baan heen knalt met gevaar voor anderen, dat gaat er bij mij niet in. Hij liet gewoon een spoor van vernieling achter zich. Lees: waar hij was geweest stonden mensen vast in de kant. Volgensmij wist hij niet waar de rem zat, want hij remde gewoon af op andermans kart. Zo ook bij mij. Mensen die op zoetermeer zijn geweest weten datje best aardig hard naar beneden komt, en dan die hairpin ingaat waarin je dan weer redelijk wat langzamer gaat. Afijn ik ging dus door die hairpin, en wanneer ik gewoon overdwars over de weg dus stond om door de hairpin te rijden, komt hij als een idioot naar beneden en knalt hij gewoon met volle snelheid in mijn zijkant, zonder ook maar zn rem aan te raken. Gevolg: Me kart flikkert zowat omver, ik lig half in de banden, en hij rijd lekker door. En zo ging dat bij iedereen. Alsof we een object van de baan waren waar die gewoon op af kon remmen. Als mij vriendin bijvoorbeeld mee had gereden, en ik had zoiets als dit gezien dan had het zeker weten nog heel anders afgelopen... Dan ben ik liever onsportief door het naast de baan uit te vechten, dan dat ik zoiemand andermans lol laat vergallen door als een idioot rond te rijden, en ook nog andere in gevaar te brengen. Kijk bij indoorbanen moet je je kart er af en toe gewoon tussen proppen door het gebrek aan blauwe vlaggen, dat hoort er een beetje bij. Maar als ik dat doe, steek ik altijd even me hand op als bedankje of verontschuldiging als ik diegen misschien iets te ruw heb ingehaald. En met te ruw bedoel ik dan in zijn baan rijden zodat hij de bocht bijvoorbeeld niet aan de binnenkant kan nemen, en dan tik je elkaar weleens aan ja. Maar niet gewoon op elkaars kart af lopen remmen. En natuurlijk als iemand gewoon netjes aan de kant gaan waardeer ik dat ook en steek ik ook gewoon me handje als bedankje op.
Dus ja nogmaals, het valt niet goed te praten, maar er zijn grenzen waar je niet overheen moet, en waarbij iedereen weleens uit zn slof schiet.
|
|
Omhoog |
|
 |
tony kart racer
|
Geplaatst: vr sep 29, 2006 1:37 pm |
|
|
zik
als ikjou verhaal zo lees heb je het niet goed aangepakt.
bij z'n situatie's moet je direct de baan eigenaar er aleet op maken.
desnoods vragen dat hij onmiddelijk ff mee komt kijken naar de situatie op de baan.
vechten haald niks uit dat is mijn standpunt ook.
ook ik heb mij er ooit wel een keer schuldig aangemaakt.
en erna ook altijd uitgepraat.
dus als ik iets op de baan zie dat niet door de beugel kan meld ik dit aan de baaneigenaar/beheerder.
is de juiste ioptie.
deze zal hem waarschuwen of van de baan verwijderen.
|
 |
fastshadow
|
Geplaatst: vr sep 29, 2006 1:41 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 22, 2006 2:48 pm Berichten: 582 Woonplaats: Eindhoven
|
iki kan me zijn frustatie best begrijpen
_________________ burn rubber not your soul
|
|
Omhoog |
|
 |
bigidiot
|
Geplaatst: vr sep 29, 2006 5:06 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 15, 2006 4:59 pm Berichten: 227 Woonplaats: emmen
|
ik ben zelf ook tegen geweld tijdens de sport maar door zon idioot zoals je beschrijft had ik zeker mn handen ook niet thuis kunnen houden niet alleen voor mezelf maar ook voor de mede karter kom ik dan op,want als we nu nieuw of op een oude kart rijden schade door zon debiel is zeer zeker niet nodig ook als ik als toeschouwer er had gestaan had ik hem op zijn gedrag aangesproken.een race accident met wat schade is soms niet te vermijden en gebeurt in de meeste gevallen ook niet expres.dan geef je elkaar de hand en is het oke.maar zoals zik beschrijft ja dat kan niet iedereen is zuinig op zn eigen materiaal.
ik keur geweld niet goed en wat tony kart racer zegt is eigelijk wel het beste maar zo moet je ook maar kunnen handelen op zon moment.
_________________ ben je me nodig mail me op allroundgarage@gmail.com
|
|
Omhoog |
|
 |
tony kart racer
|
Geplaatst: vr sep 29, 2006 5:26 pm |
|
|
als jij je recht in eigen handen neemt en die persoon een knal verkoopt ben je zelf niet goed bezig.
de oplossing die ik zei was naar mijn menig ook de enigste.
of proberen hem er op aan te spreken ja.
maar dan wel zonder die persoon gelijk in elkaar te rossen.
en dat is voor veel persomnen zeer moeilijk.
zeggen soms dat dat de aard van het beestje is.
|
 |
Zik
|
Geplaatst: za sep 30, 2006 12:11 am |
|
|
Nee je bent inderdaad verkeerd bezig daar geef ik je helemaal gelijk in, maar het gebeurt gewoon. Ik denk dat 9 van de 10 mensen zo reageren. Dat is hetzelfde als vroeger op school dat je zogenaamd altijd voor ieder wissewasje naar de meester had moeten gaan om het te zeggen. Je weet dat het moet, maar je doet het niet... Van te voren weet je niet waar het op uitloopt als jij gewoon iemand aanspreekt op zijn gedrag.
|
|
Omhoog |
|
 |
tony kart racer
|
Geplaatst: za sep 30, 2006 1:19 am |
|
|
door zulke onzin komt er alleen maar meer agressie overal.
en dadelijk over heersen de gekken die uit zijn op rotzooi trappen.
kijk maar naar de hangplek jeugd.
mogen ze van mij veel harder aan pakken.
zijn nu veel te softy bezig.
|
 |
Zik
|
Geplaatst: za sep 30, 2006 2:29 am |
|
|
Ik vind dat je nu een beetje overdreven doordenkt eerlijk gezegd. Kom op he, we zijn allemaal volwassen mensen die allemaal normaal kunnen praten. Ik zie niet in waardoor de gekken zouden overheersen als jij iemand aanspreekt op zijn gedrag. Als het een lulhannes is die niet volwassen erover kan praten, dan kan je naar de baaneigenaar gaan, die kan foei zeggen, en dan? Denk je dat die gast dat wat uitmaakt? Sommige mensen leren het toch nooit. Of het hem wat uitmaakt of JIJ hem ipv van de baaneigenaar op zn gedrag wijst valt inderdaad ook te betwijfelen, maar ik bedoel hiermee te zeggen dat als iemand volwassen genoeg is om ergens over te praten, dat hij het ook gewoon van een mederijder aanneemt als die zich stoort aan zijn rijgedrag. En als het zo een lul is die het nooit leert, dan maakt het geen reet uit wie of wat het zegt, dan dring je toch niet tot hem door.
Maar wees reeel, je gaat niet continue klagen bij de baaneigenaar bij ieder wissewasje.
|
|
Omhoog |
|
 |
tony kart racer
|
Geplaatst: za sep 30, 2006 10:46 am |
|
|
is geen overdrijven.
het is de waarheid hoor.
de jeugd trapt nu al her en der rotzooi.
en als we niet handelen , wat ze in dit land dus niet doen , dan word het nog veel erger.
en wat de situatie op de kartbaan betreft kun je die wel zelf inschaten.
een kartbaan eigenaar zegt echt geen foei hoor.
je word gewaarschuwt of van de baan verwijderd.
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: za sep 30, 2006 10:47 am |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
en terecht maar zik heeft ook zker een punt hoor tony kart race
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
tony kart racer
|
Geplaatst: za sep 30, 2006 10:50 am |
|
|
ik kijk naar de werkelijkheid pro-kart-monster.
en die is hard.
en niet zo fleurig als zik zegt hoor.
kijk naar het nieuws op t.v.
sla de kranten eens open.
word wakker zou ik zeggen tegen iedereen en doe iets.
|
 |
Zik
|
Geplaatst: za sep 30, 2006 12:00 pm |
|
|
ik weet dondersgoed wat de harde waarheid is in deze wereld tony kart racer, en ik doe ook iets aangezien ik in het leger zit. Maar dat terzijde.
Je kan toch geen kartbaan vergelijken met hangjongeren :S kom op he. Als iemand van de kartbaan wordt getrapt, gaat die toch lekker ergens anders karten. Diegene kart toch niet voor de sport, wat zou het hem dan verrotten als die ergens anders moet gaan rijden. Als je hangjoren ergens wegtrapt, gaan ze ook 2 straten verderop zitten.
Mensen zijn allemaal van die grote wereldverbeteraars met hun goeie ideeen, maar voeren zelf vaak vrij weinig uit. Ja kritiek hebben. Ik wordt er een beetje flauw van. Net zo als die gesprekken die ze altijd met me gaan voeren over iraq en afghanistan en hoe kut amerika en nederland wel niet zijn blabla. Hoef je niet mee aan te komen bij mij als je zelf niets er aan doet. Ga het leger in of ga bij de politie en probeer wat te doen.
Maar goed dit is aardig offtopic aan het gaan zo. Ik snap ook niet waarom hangjongeren en het straatbeeld enzo erbij gepakt moesten worden, maar goed. Ik wil er best over doordiscusseren hoor.
|
|
Omhoog |
|
 |