Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 09, 2006 5:26 pm 

Geregistreerd: zo apr 09, 2006 5:22 pm
Berichten: 17
Woonplaats: papendrecht
het blok van world formula b&s is wel goed

_________________
www.pascalkarting.nl.tt


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 09, 2006 7:40 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Paijs,

Je bedoeld of een Briggs & Straton een goed blok is ...????

Ligt er natuurlijk aan waarmee je het wil vergelijken.., het is een goede 4-takt blok,
waar menig jeugde rijders met veel plezier mee rijden.

Ik weet zelf alleen niet wat de ondehoud is wat zo'n motortjes vergt...??

Suc6

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 09, 2006 8:16 pm 

Geregistreerd: zo apr 09, 2006 5:22 pm
Berichten: 17
Woonplaats: papendrecht
ik heb er zelf ook 1 het blok rijd egt perfect met warm weer.. maar ik ken ook iemand als hij een bocht naar rechts gaat met warm weer dat het blok inhoud

_________________
www.pascalkarting.nl.tt


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 09, 2006 8:16 pm 

Geregistreerd: zo apr 09, 2006 5:22 pm
Berichten: 17
Woonplaats: papendrecht
het onderhoud is echt goed veel beter als 2-takt

_________________
www.pascalkarting.nl.tt


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 09, 2006 8:21 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
paijs,

We moeten even wachten op een antwoord van iemand die veel ervaring heeft
met deze motoren, inhouden als hij naar rechts gaat kan duiden op het
dan niet krijgen van voldoende benzine ???

Heren,
Wie kan paijs helpen aan een antwoord ?????

Thx

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 09, 2006 8:39 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 13, 2005 11:30 am
Berichten: 769
Woonplaats: Utrecht
ten eerste zou ik het niet vergelijken met 2 takt..
en ten tweede.. ik hoor heel veel verhalen dat het goeie dingen zijn voor in mooi weer.. maar als het begint te regenen houden de meeste er mee op voor dat vermogen zou je toch beter een honda gx390 kunnen halen.. minder onderhoud... minder zorgen rijd eigenlijk altijd!.. maar natuurlijk wel iets zwaarder en 2 pk minder..

_________________
Afbeelding
ICC Kartracing*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo apr 09, 2006 11:45 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
De 390's schijnen alleen op papier 2pk minder te hebben, doordat de B&S meestal de fabrieksopgave niet haalt. Daarintegen heb je wel een mooie elektrische starter met alle voor en nadelen.
Het inhouden in een bocht kan liggen aan de benzine die in de vlotterkamer naar 1 kant wordt gedrukt.
Onderhoud schijnt mee te vallen, alleen de eerste types hadden geloof ik wat kinderziektes.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 10, 2006 12:28 pm 

Geregistreerd: zo apr 09, 2006 5:22 pm
Berichten: 17
Woonplaats: papendrecht
het licht aan de vlotter in de carberateur

_________________
www.pascalkarting.nl.tt


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 10, 2006 12:44 pm 

Geregistreerd: wo maart 23, 2005 2:43 pm
Berichten: 134
Woonplaats: Enschede
Dat klopt inderdaad David.

Op papier hebben we 2 pk minder, en wij zijn ook altijd nog zwaarder. Maar toch ben ik altijd sneller dan de Briggs'jes.

Groeten

_________________
http://www.wesleyprinsen.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 10, 2006 5:45 pm 

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm
Berichten: 1098
Woonplaats: Kartland
Citaat:

Onderhoud schijnt mee te vallen, alleen de eerste types hadden geloof ik wat kinderziektes.


Dat was meestal het rubber tussen carbu en motorblok dat scheurde maar is ondertussen wel opgelost.

Voor de rest prima motortje voor zijn prijs hoor.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 10, 2006 5:49 pm 

Geregistreerd: zo apr 09, 2006 5:22 pm
Berichten: 17
Woonplaats: papendrecht
ja bij mij ook je moet gewoon met tijrep vastmaken

_________________
www.pascalkarting.nl.tt


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 09, 2006 12:41 am 
Citaat:
Beire: Dat was meestal het rubber tussen carbu en motorblok dat scheurde maar is ondertussen wel opgelost.

Voor de rest prima motortje voor zijn prijs hoor.


Weet jij ook mischien hoe ze dat opgelost hebben ?
Ik moet weer een nieuwe bestellen a 18 euro per stuk (voor een stuk rubber)


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 09, 2006 7:31 pm 

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm
Berichten: 1098
Woonplaats: Kartland
Als ik me niet vergis hebben ze gewoon nieuwe sterkere types gemaakt.

Maar zal er ns achter horen als ik in de buurt ben, heb daar toch nog wat materiaal nodig. Als ik het niet vergeet te vragen tenminste :-(


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 09, 2006 7:47 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 29, 2006 2:28 pm
Berichten: 2385
paijs schreef:
het onderhoud is echt goed veel beter als 2-takt


ik heb ook in een 390 gereden. bijna geen onderhoud.
in het begin ff de benzine aanblazen via slangetje van de benzinetank, benzine erin, bandjes spannen, en that's it!!

karren maar!!! :D

bij een 2-takt (bijv. ICC) moet je iedere 60 uur een nieuw zuigertje, en na de 200 uur of zo een complete revisie. en natuurlijk ook de banden, want omdat je veel drift (zoals ik, ik ben nogal licht) gaan ze natuurlijk sneller op, en dat is ook best duur :P

dus je komt zeker wel goedkoper uit dan

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 09, 2006 8:09 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do nov 03, 2005 7:38 pm
Berichten: 1155
ik heb eerst ook een 390 gehad en had zeker geen onderhoud nodig !! alleen ketting smeren en benzine en af en toe bandjes die ook lang meegaan !! ......

_________________
Afbeelding
Michael Schumacher = On Top !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David