Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 123 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2005 6:44 pm 

Het loopt inderdaad een beetje de spuigaten uit. In plaats van 30 advertenties met ieder een apart artikel, kunnen ze ook gewoon 1 advertentie maken met 30 artikelen.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2005 9:16 pm 

ik zie het al de meeste hier vinden het ook niet zo tof.
de kartshops moeten het allemaal gewoon in 1 advvertentie zetten.
maar ik ben gelukkig niet de enigste.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2005 10:28 pm 

Zo Peter.... dat is dan echt Kl*te.....

In dezelfde tijd had je in Parijs kunnen zitten....

Ja, het wordt drukker en drukker.....

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 01, 2005 3:34 pm 

Ik vind het ook goed dat ze adverteren op internet, want soms staan er wel leuke aanbiedingen bij, en als het geen aanbieding is staat het toch op internet (word veel bekeken) , is juist goed om op internet te adverteren :D

:arrow:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do dec 01, 2005 5:29 pm 

Dat is wel waar, maar die mensen hebben allemaal ook nogeens een mooie eigen website, dus waarom moeten ze Marktplaats (voor de particulier die geen tijd zin en geld heeft om voor 1 artikel een website te gaan bouwen en promoten) dan volplanten met hun assortiment?

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2005 10:57 am 

Citaat:
Ik heb een mailtje gestuurd, nu maar hopen dat er op gereageerd wordt( betreffende de spam dan he.

(uit het topic "touch and go cup")

Hulde voor deze actie Fart :LL

Ik ben een tijdje geleden bij B de P te S in de zaak geweest (tijdens een rondje langs een paar kartzaken). Heb toen ook een opmerking over hun marktplaatsactiviteiten gemaakt. De vrouw des huizes vondt het wel meevallen want ze plaatsten er maar een paar tegelijk....

Heb ook een mailtje gestuurd naar marktplaats.nl met de vraag of deze handelswijze overeenkomt met het beleid van marktplaats.nl (met de eerder genoemde argumenten erbij).
Kort gezegd luidde de reactie ongeveer dat de handelswijze conform de regels was.
Ben benieuwd wat martplaats.nl doet als er daadwerkelijk 10 (of 20..) kartzaken dezelfde handelswijze gaan toepassen... :shock: :shock:
Ik denk dat ik m'n geld er dan niet meer insteek als ik wat te koop heb.

Overigens; B de P te S is vandaag vroeg wakker en heeft er nu (+/- 10:45 uur) al 3 advertenties op staan. Gisteren waren het er maar 8 totaal..
Ik vrees dat je mailtje niet is "aangekomen" Fart, of de baten zijn nog steeds hoger dan de kosten.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2005 12:51 pm 

Hij heeft het mailtje om 10.11 gelezen en idd geen reactie.

Dit had ik hem gemaild:

Beste meneer de P**uw.

Ik kijk ,samen met vele andere kart fanaten die ik ook op verschillende fora zie, regelmatig naar de kart advertenties.

Sommige van ons adverteren ook wel eens een keer a 6 euro per advertentie.

Helaas zijn er sommige kartzaken (die zelf een prachtige website hebben) die bijna elke dag de pagina's van Marktplaats en Speurders vol 'spammen'. Wat weer inhoud dat Jan met de pet zijn advertenties a 1.30€ omhoog moet bellen om in zicht te blijven.

Vele storen zich aan deze manier van adverteren. Zou het niet makkelijker zijn als u 1 advertentie plaatst met daarin de vermelding van uw website en meerdere artikelen in 1 advertentie?

Ik hoop dat u begrijpt wat ik bedoel! Kijk ik heb er natuurlijk niets over te zeggen wat en waar u adverteerd en hoe vaak. Al word er wel veel (in negatieve zin) over gepraat.

Mvg Een kartfanaat

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Fart op vr dec 09, 2005 3:41 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2005 1:24 pm 

Ja fart je hebt wel gelijk, aan de andere kant:moeten ze natuurlijk zelf weten hoeveel ze plaatsen :D

iedere kartzaak kan natuurlijk ook hun site vermelden en dan de aanbiedingen onder elkaar aanbieden :wink:

maar als je veel adverteert komen er natuurlijk ook meer mensen op af :wink:

Laatst bijgewerkt door NR op zo dec 11, 2005 12:33 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2005 2:01 pm 

Natuurlijk mag iedereen zelf weten wat 'ie doet.

marktplaats, speurders etc. zijn natuurlijk handige plakken om je waar aan te prijzen. En meestal nog gratis ook (bij marktplaats tot een bepaald bedrag van verkoopprijs).
Superhandig en slim toch als je daar als kartshop veelvuldig gebruik van maakt??

Natuurlijk,
Het gaat er hier echter om ten koste van wat?
erger of hinder je anderen?
breng je anderen op extra kosten?

Het mag duidelijk zijn dat een aantal mensen aangeeft er hinder (en extra kosten) van te ondervinden.

Op ons kartforum heb je David en Paulo die ingrijpen als men sociaal gezien over de schreef (dreigt te) gaan.
Waar de grenzen liggen bepalen we met z'n allen en in dit geval hebben David en Paulo daar een beslissende rol in.
Dat houdt het Forum wel zo prettig om te vertoeven (wat mij betreft in ieder geval) (Ja.... is stiekem tussendoor nog een compliment ook :P :LL )

Ik ben benieuwd of B de P te S rekening wil houden met de gevolgen voor anderen of dat ze doorgaan met extra gewin ten koste van deze anderen.
Mocht het laatste het geval zijn dan zal ik persoonlijk in ieder geval uit principe B de P te S in de toekomst niet meer als klant benaderen.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2005 2:07 pm 

Robbi...

Heldere uitleg.... en bedankt voor de lovende woorden.

Wellicht dat het mensen stof geeft tot nadenken ????

Thx

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2005 6:00 pm 

helemaal gelijk , zeg ik toch :mrgreen: , het is slim, maar af en toe wel irritant :D , (maar er zijn meerdere zaken die ook op internet adverteren) ( dat is slim) alleen af en toe irritant,,

vooral als je je advertentie net bovenaan hebt geplaatst :P kan je het weer opnieuw doen :P maarja die bedragen zijn natuurlijk niks als je bv een kart verkoopt of auto etc :arrow:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2005 7:25 pm 

Ik vind dat sites zoals marktplaats en speurders toch meer voor de particulier zijn. Zoals hierboven ook al opgemerkt, ben ik ook van mening dat bedrijven dan maar naar hun sites moeten verwijzen.
Maak er dan ook 1 advertentie van dan een stuk of 20 voor ieder schroefje dat je toevallig in de aanbieding hebt. Dit soort bedrijven roepen bij mij door hun opdringerigheid een afkeer op. Nee, hier zou ik bij voorbaat geen klant worden. Ook al ken ik ze niet.

Wat ook zou kunnen is dat ze op speurders en marktplaats een apart gedeelte kunnen maken voor bedrijven en een apart gedeelte voor de particulier.
Net als de telefoongids waar ook bedrijven een apart gedeelte hebben.
Alleen dan zal je weer met de problematiek te maken krijgen dat bedrijven zich als particulier gaan voordoen om de (waarschijnlijk) hogere advertentie kosten te ontlopen.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2005 7:31 pm 

ben het eens met Robbifumi! hulde voor de goede uitleg!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2005 7:31 pm 

Hier hebben bedrijven ook een apart gedeelte (al zolang als het forum bestaat), niet dat het echt nodig is want er wordt niet veel gebruik van gemaakt.
Marktplaats e.d. zouden een beperking in het aantal advertenties dat iemand in een rubriek mag plaatsen kunnen invoeren. Particulieren zullen niet snel meer dan 2 advertenties plaatsen, en bedrijven worden zo gedwongen al hun spullen in 1 advertentie te zetten.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr dec 09, 2005 8:03 pm 

ik vind dat david wel gelijk heeft en rob ook

JJD - Racing

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 123 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende