Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 215 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2005 10:33 am 

Geregistreerd: do aug 04, 2005 8:56 pm
Berichten: 204
Woonplaats: Huissen
Nou zoals ik al zeg heb ik totaal geen probleem gehad met de oplossing die ze gaven voor het uitvallen van de tijdwaarneming. Waar ik problemen mee heb is dat ik op slicks de regen in moest. Dat die loting daar dan heel ongunstig bij komt maakt het nog eens extra vervelend.

Nu zal de leiding wel het punt aandragen van "we hebben gevraagd wat jullie wilden" en ja dat klopt ik was er zelf bij. Maar wat moet ik dan doen? Ik doe daar voor het eerst mee en dan moet ik in de gauwigheid maar ff zeggen hoe we het gaan doen. Natuurlijk niet.

Dat gedoe in die regen had iig helemaal niets met racen te maken en dat kon denk ik iedereen wel op zijn klompen aanvoelen dat het daar op uit zou draaien.

Maar goed, ik baal er dus van. Ik ben daar een paar keer gaan trainen en zei toen altijd als er naar gevraagd werd dat ik niet aan die race mee wilde doen als de dikke die achteraan mee hobbelt. Nu komt het zo over als dit wel gebeurd is. Ik heb daar goed de schijt van iig.

Maar voor wat betreft Skeurijzer heb ik geen illusies hoor. Die was gisteren veel beter aangezien hij wel naar voren rijdt e.d. (vier man in een bocht inhalen was het geloof ik :) )
Het gaat mij meer tov de andere deelnemers.

Ok, ik hou erover op. Ik kan slecht tegen mijn verlies maar dat hoort ook zo. Die jongens van de baan zeggen dan dat het om het plezier gaat. Wat mij betreft ook wel, maar dan moet ik wel vrede hebben met wat ik heb gepresteerd.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2005 10:50 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo dec 26, 2004 1:04 pm
Berichten: 864
Vitalogy,

de puntentelling klopt wel (in mijn geval althans). De laatste race (de finale) is de volle punten waard. Terwijl de eerste 2 races de halve punten krijgen. Dus als je in die finale voor iemand eindigt, heb je meer punten dan wanneer je in de 1e of 2e race voor iemand eindigd
(race 1 en 2 waren 15pnt 13.5 pnt enz
race 3 was 30 pnt 27 pnt)

race1 was ik 1e, en race 2 4e
die andere was race 1 2e, en race 2 3e..........dus die staat dan 1/2 puntje achtermij ofzo, daarom mocht ik van pole vertrekken.
Maar omdat in de finale hij eerste was, in ik tweede, won hij 3 punten tov mij. Dus -0.5 +3 = +2.5
daarom is hij dus eerste.

Maar ik ga nu ff rijlessen, daarna zal ik ff verslagje maken

_________________
Afbeelding
To finish first, you first have to finish!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2005 11:06 am 

Geregistreerd: do aug 04, 2005 8:56 pm
Berichten: 204
Woonplaats: Huissen
Dan zal het waarschijnlijk in mijn geval wel zo zijn dat die meid in de regenrace op een plek is geeindigd dat ze net een puntje meer heeft gehaald oid ondanks dat ik haar de laatste twee races overduidelijk achter me hield. Maar goed, die vergelijking wil ik het niet eens meer over hebben.

Wie is nu eigenlijk de winnaar? Is dat die Thijs geweest?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2005 2:21 pm 

Geregistreerd: do aug 04, 2005 8:56 pm
Berichten: 204
Woonplaats: Huissen
Skeurijzer wat ga jij volgend jaar voor een races rijden?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2005 2:28 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo dec 26, 2004 1:04 pm
Berichten: 864
Gister was er weer een race van de 4-takt club twente.
Een langzame start van de dag, inschrijving duurde vrij lang, en ook lange tijd voordat we de baan op gingen.

In de training was het nog droog, maar zat ik behoorlijk te stunten en dus ging ik maar paar rondjes heel rustig rijden. Maar toen was de tijd alweer voorbij, dus had vermoeden dat ik ergens achterin de middenmoot zal zitten. Echter bleek ik een derde tijd neergezet te hebben (jawel in de laatse (rustige) ronde).

Toen begon het goed te regen, en was het spiegelglad. De baanmensen gaven ons de keus om op de gewone karts te starten, of met de speciale regenkarts. (ander woord voor karts uit de prehistorie, die op profielbanjes staan, met 160cc motortjes met nog geen 5pk) dus ja dan ga je ook niet hard. dan maar lekker op slicks! ga je ook nie hard, maar moet je tenminste wel hard werken!

Toen kwam ook het bericht over de tijdwaarneming, deze werkte niet echt mee. Maar een prima oplossing door ipv kwali, race1 en race 2 gewoon 3 races te rijden, en dan de punten van de eerste 2 races te delen, en voor de 3e race volle punten te geven!

Ik moest in race 1 vanaf pole vertrekken. Ik had liever als laatst gestart, zodat ik in race 2 voorraan kon beginnen (had je iets voordeel mee ivm punten) In elk geval voelde die vlaggenman mij goed aan, telkens als ik gas wou geven, ging hij nog langer die vlag omhoog houden, dus miste keer op keer de start. 1 plekje verloren, maar gewoon achter bleven rijden, en paar keer gekeken waar ik in kon halen, verloor ik soms weer wat ruimte, maar al gauw was ik weer bij. 2 ronden voor het einde maakte de koploper een fout, en ging te wijd, waardoor ik er aan de binnkant langs ging, en dus als eerste eindigte.

race 2, zoals gezegd achteraan starten, p10.
In de eerste bocht, zoals vitalogy als melde, 4 man ingehaald! (vol over de curbs gewoon dertussen gezet) Daarna nog 4 man ingehaald, dus lag al goed vooraan, tot dat ene ****** niet kon hebben dat ik hem inhaalde, en zo (op recht stuk) het stuur omgooide en em vol in mn zijkant beukte. Dus ik was kwaad natuurlijk, 2 ronde later zat ik achter em, en hij zat al telkens te kijken waar ik bleef. Dus ik dacht ik zou em ook even een lesje tikken geven, maar hij liet mij nou wel voorbij (mischien niet gepland van hem, maargoed) Hij kreeg ook een waarschuwing van de wedstrijdleider, dus verder er maar bij laten zitten. In elk geval was ik dus wat plaatsen verloren, maar toch nog paar mensen weer ingehaald, en uiteindelijk 4e geeindigd.

toen de finale, mocht ik weer vanaf pole starten, maar die vlaggenman die wees naar me heel intimiderend, en toen vlagde die, heel smerige streek en dus weer plek verloren. De eerste paar ronde kon ik nog wel aanhaken bij de nr 1, maar daarna ging ik paar keer iets te hard over hoge curbs en verloor daar mee niet alleen veel tijd, maar kreeg ook last van mn rug. En als dat nog nie genoeg was kreeg ik ook nog kramp in mn voet, dus kon nr1 niet meer pakken. Rustig race uitgereden, en 2e gefinished.

Na de race vroeg ik even aan tom of ik alvast de beker in ontvangst mocht nemen omdat ik dan naar huis kone (was gister jarig) maar daarvoor moets ik naar Uwe Wendland. Die kerel was eerst nergens te vinden, dus nog iemand van de lcub aangesproken, en die heeft helpen zoeken. Ik het verhaal uitgelegd aan die Wendland en die zegt moet je naar Peter gaan, van de kartbaan (achter de tap.) Dus ik daar heen, nee moet je Uwe wendland hebben, dus ik weer terug. Beetje van het kastje naar de muur gestuurd daarzo!
En die wendland blijft eerst rustig zn patat op eten, dan beetje met stel andere duitsers praten dus voordat ik daartussen kwam waren we al weer uur verder! Blijft die kerel beetje stom lachen, en verteld me vervolgens (in het duits) dat hij de beker achter zou op de kartbaan zodat ik hem andere keer op kon meenemen. Nou nou nou is het zoveel moeite om even op te staan en even die beker vast te pakken! Werd ik niet echt vrolijk van. Wat een slome en lakse vent is dat zeg, bah! Hele dag ging het al zo sloom. Dus mischien nog wat om aan te werken organisatie! (en ga je nou niet meteen verdedigen, maar doe er wat mee)

_________________
Afbeelding
To finish first, you first have to finish!


Laatst bijgewerkt door SkeurijzeR op ma sep 26, 2005 8:06 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2005 7:16 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 22, 2005 10:24 pm
Berichten: 208
Woonplaats: Goor
Hier de uitslag van de races op 25 september.

Ik heb de punten er maar bij vermeld, en de namen van de rijd(st-)ers

Uitslag Huurkartraces 25 september 2005, Oldenzaal.



Plaats...Heat...Heat2...Finale...Totaal.....Rijd(st)er

1..........13,5....12,5......30........56........Thijs Doll
2..........15......11,5.......27........53,5.....Joost vd Bovenkamp
3..........10,5...15..........23........48,5......Stefan Hoogendam
4..........12,5...10..........25........47,5......Dion Sanderink
5..........11......13,5.......22........46,5......Marco Gevers
6..........11,5...11..........20........42,5.....Sacha Doldersum
7.......... 9 ......10,5.......21........40,5......Raimond Jongbloed
8.......... 9,5.....9,5........19.........38........Martin Jongbloed
9.........10........8,5........17.........35,5......Monique Bredek
10.........8........9...........18.........35.........Arjan Bosma



Dan nog een paar dingen die mij van het hart moeten:

1. Iedereen is het erover eens dat de huurkarts op een natte baan spectaculairder en dus leuker rijden door het geringe vermogen.

2.We hebben expres gezorgd dat de huurkarts niet op de kletsnatte baan hoefden: we hebben de 390 series voor laten gaan, zodat het ergste water weg was.

3. De omstandigheden waren voor iedereen gelijk, dus hoe één individu kan worden benadeeld, is mij een raadsel. Er waren meer deelnemers, waarvoor de omstandigheden nieuw waren. Ik persoonlijk heb bijv. startnr. 15 Raimond Jongbloed wel 4x zien spinnen! Wordt toch mooi 7e!

4.auto- en motorsport bestaat voor een groot deel uit tegenslagen, vraag maar aan de jongens met ketting- en andere technische problemen.

5.De meesten van ons rijden trouwens altijd achter mensen aan met meer talent, meer tijd om te trainen, meer know-how, beter materiaal etc.
Dan blijven er verder ook altijd nog genoeg arbitraire beslissingen van wedstrijdleiding en officials over in wedstrijden: als je daar slecht tegen kunt, neem je net als Paulo de goede beslissing: geen racerij: recreatief rijden kan héél leuk zijn.

6.Meneer "de flapdrol" (uit het bericht van "Vitalogy"alias Arjan) is een vrijwilliger, waarvan de zoon dit jaar om financiële redenen niet racet. Deze meneer is door mij bereid gevonden om de prijsuitreiking te doen, hetgeen hij volgens onze clubleden héél aardig doet. Verder heeft deze "flapdrol' geheel belangeloos in zijn dooie eentje de hele racedag achterin het veld gestaan als baancommissaris. Oók in de regen. Door alle gedoe met de tijdwaarneming en de uitloop in tijd hebben hij en de andere officials geen moment pauze gehad om te eten of te drinken.

7.Skeurijzer en deze meneer, die ook nog een vriend van mij is, kennen elkaar al het hele seizoen en er is echt wel sprake van respect. De reden waarom hij de naam Bosma verkeerd las, was doordat mijn handschrift niet duidelijk was, al helemaal niet door de haast waarmeeik alles moest afmaken. Ben ik nu ook een flapdrol? Ik vraag mij trouwens wél af waar het woord respect op slaat als je zelf je mede-racer Monique in ál je berichten consequent met "die meid" aanspreekt.
Wij zouden graag meer meisjes in een racekart zien!

Ik heb bij de ervaren wedstrijdrijders aan het eind van de dag reacties gepeild en iedereen vond de oplossing zeer goed. Men is het erover eens dat alle mensen die normaal vooraan eindigen, ook in dit systeem op het eind van de racedag vooraan staan.
Mits men geen pech of aanrijding krijgt natuurlijk, maar dat is in elk systeem hetzelfde.

Ik zou graag van de andere deelnemers aan de huurkartraces wat reacties ontvangen. Door alle problemen was ik namelijk tijdens en na de prijsuitreiking nog de spullen aan het inpakken en uitzoeken, waardoor ik de rest van de deelnemers heb gemist.
Wat Skeurijzer ervan vind, heeft hij al geschreven.

Rest mij om excuses te maken voor het wat trage begin van de dag, maar ik wijs er wél op dat we om dezelfde tijd klaar waren als anders. Alleen de prijsuitreiking liet langer op zich wachten doordat ik me in m'n eentje de pokken zat te rekenen en de rijders in het clubhuis toen ook nog met z'n allen de race van de A1GP via de beamer wilde uitkijken!

Zie voor ervaringen van de wedstrijdrijders ook op dit forum onder: race 6 van 4-Taktkartclub Twente.

_________________
DRIFTEN is geen vervoeging van DRIFTIG!


Laatst bijgewerkt door whitehorsekart op ma sep 26, 2005 7:25 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2005 7:22 pm 

Geregistreerd: do aug 04, 2005 8:56 pm
Berichten: 204
Woonplaats: Huissen
Nu ik de frustratie over de racedag van gisteren een beetje eraf heb gezweet maak ik nu de belofte dat ik de volgende race weer aan de start kom.

Ik realiseer me dat gezien het jaargetijde het heel goed mogelijk is dat we de volgende keer weer in de regen moeten rijden. Maar goed, ik heb nu meteen meegemaakt hoe alles tegen kan zitten dus de volgende keer ben ik daar op voorbereid.

Ik rij nu net een maand of twee regelmatig op buitenbanen en ik weeg (nog) 97kg maar ik kan wel een 41,02 rijden. Dan wil ik ook laten zien dat die laatste plek niet voor mij bestemd is.

Zo
Tot de volgende keer.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2005 7:27 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 22, 2005 10:24 pm
Berichten: 208
Woonplaats: Goor
Vitalogy: lijkt me een heel goed en gezond plan.!

Tom.

_________________
DRIFTEN is geen vervoeging van DRIFTIG!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2005 7:35 pm 

Geregistreerd: do aug 04, 2005 8:56 pm
Berichten: 204
Woonplaats: Huissen
Ja ho eens even Tom. Ik post dat voordat ik die reactie van jou lees.

Je moet nu niet net gaan doen alsof ik een enorme zeikerd ben zonder respect want zo is de situatie helemaal niet.

Meneer maakt wel en public grappen over iemand omdat deze denkt niet aanwezig te zijn. En dan kan jij je nu wel beledigt voelen maar ik zit daar in die zaal als dat gebeurt. Bovendien kunnen Skeurijzer en hij elkaar wel kennen, feit blijft dat hij eerder een flauwe grap maakt dan dat hij zijn prestatie aanhaalt.

Daarnaast heb ik wel degelijk respect voor die meid. Hoe jij dat eruit wilt halen als respectloos vind ik erg muggezifterig want als je het over een tegenstander hebt kan je ook die gozer of die vent zeggen en dan is ook niemand die je daarop aanspreekt.

Bovendien kom ik wel even om 06:00 mijn bed uit om op de met jou afgesproken tijd een dichte poort te vinden. En ik betaal ook mijn 55 euro om mee te doen. Niet om met allerlei prima donna gedrag te maken te krijgen.

Wat zullen we nu krijgen zeg.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2005 7:55 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm
Berichten: 1610
Woonplaats: Zwolle
dit is de druppel die de emmer heeft doen overlopen

ik heb serieus getwijfeld of ik volgend jaar nou wedstrijden ging rijden in o'zaal of in eefde

nou, nu weet ik het zeker
volgend jaar blijf ik lekker in eefde
want dit kinderachtige gedoe vind ik maar 3x niks, kom op hé

en wanneer eefde volgend jaar niet doorgaat of zijn vergunning verliest, ga ik gewoon ergens anders rijden, maar in oldenzaal zul je mij dus niet meer zien


vriendjes poltiek vind ik dit, heb er gewoon geen andere woorden voor !!

_________________
je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2005 8:11 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 22, 2005 10:24 pm
Berichten: 208
Woonplaats: Goor
O, dus ik mag niet schrijven wat ik ervan vind?

Best hoor jongens, ik beweer toch niet dat alles op rolletjes loopt?

Daar streven we wel naar, maar gemakkelijk is dat niet met een strak budget. Verder zijn we allemaal goedbedoelende vrijwilligers, die er eer in stellen het zo goed mogelijk te doen.

Prima donna's?

Goed.

_________________
DRIFTEN is geen vervoeging van DRIFTIG!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2005 8:11 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma maart 14, 2005 5:23 pm
Berichten: 297
Woonplaats: Almelo
Tjonge,

wat een negatieve ervaringen allemaal. ZO heb ik de dag absoluut niet beleeft. En dan bedoel ik niet mijn persoonlijke rijlen en zijlen, maar de algemene indruk die ik kreeg van de gehele dag. De prijsuitreiking verliep volgens mij prima. De grapjes die de commentator maakte zijn altijd vriendelijk bedoeld, en in de intonatie en manier van spreken was volgens mij duidelijk op te nemen dat er niks geen kwaads in zat. Uit het grapje dat volgde op het feit dat SkeurijzeR al weg was kon zelfs opgemaakt worden dat zijn goede prestatie daar mee te maken had, iets wat dus duidelijk goed bedoeld is. Ik denk toch dat het jammer is dat daar zulke problemen over gemaakt worden. Het feit dat de naam niet goed gelezen werd komt niet door je eigen handschrift vitalogy, maar door tom zelf, wat hij ook aangaf.

En jvd, waar jou post op slaat begrijp ik eerlijk gezegd niet...

Maar goed, in mijn optiek heeft de organisatie de problemen adequaat en juist opgelost en is de dag goed verlopen. Het probleem van de slicks op natte baan begrijp ik niet zo goed, zoals tom zegt heeft iedereen daar last van.

In ieder geval veel groeten van mij, en wederom tot ziens op welke kartbaan dan maar ook!

Groeten!
Maarten Jansen (Die 2e werd na een redelijk goed verlopen dag voor mijzelf)

_________________
BRM-Rotax-Max NAB


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2005 8:21 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm
Berichten: 1610
Woonplaats: Zwolle
ik bedoel hiermee,
wanneer hier iemand in de organisatie zit, die niet tegen kritiek kan
en het alleen maar onder zijn visie wil zien
heb ik er geen zin meer in

sorry discussie gesloten, heb hier geen zin meer in

_________________
je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2005 8:31 pm 

Geregistreerd: do aug 04, 2005 8:56 pm
Berichten: 204
Woonplaats: Huissen
whitehorsekart schreef:
O, dus ik mag niet schrijven wat ik ervan vind?

Best hoor jongens, ik beweer toch niet dat alles op rolletjes loopt?


Volgens mij trek jij dit hele verhaal vooral naar je zelf toe omdat er problemen waren met de tijdwaarneming. Iedereen, ook ik, vond de oplossing daarvoor uitstekend. Dat ik mij dan benadeeld voel omdat we en met slicks in de regen gaan rijden (wat ik nog nooit gedaan had) en dan de zeer ongunstige loting is dan ook geen kritiek naar jou of de organisatie toe. Wat ik dus wel bekritiseer is dat er met slicks in de regen wordt gereden terwijl de gevorderden met regenbanden rijden. Jullie hebben daar je reden voor, ik als beginneling voel me daardoor benadeeld. Nou en.

En goed dat flapdrol en prima donna's neem ik terug. Misschien met alle frustraties e.d. zie ik het wat gekleurder dan dat het is. Feit blijft wel dat ik daar voor de eerste keer kom en niet met een prettig gevoel ben weggegaan. Waar dat dan aan ligt moet jij dan maar voor je zelf uitmaken.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2005 9:18 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm
Berichten: 910
Woonplaats: Deventer
Jongens jongens wat een frustratie.. eigenlijk zou ik niet moeten posten dat is het verstandigst! Maar lees allemaal de afgelopen 2 pagina's even terug.

Denk dat jullie dan wel inzien dat er een beetje overdreven wordt gereageerd.

De jongens uit de huurkartraces kan ik begrijpen, het is erg moeilijk het verschil te maken met weinig vermogen en in wisselende omstandigheden op slicks. Maar Joost/skeurijzer weet ik van dat hij het altijd erg leuk en leerzaam vindt, en Vitalogy heeft ook een hele ervaring gehad :-), of die nu positief of negatief is. Hij is genoeg om hem terug te laten komen!

Nu moet iedereen weten, dat de VKCT eigenlijk bestaat uit Tom en ehhh Tom en oh ja Tom! De mensen uit het bestuur doen daadwerkelijk wel wat maar uiteindelijk moet Tom de kar trekken. Met de teruglopende deelnemersvelden van de voorgaande jaren is dit een ondankbare taak. Vandaar ook de heftige reactie van Tom.

Het is enkel vrijwilligerswerk. De NAB wordt ingehuurd om de wedstrijden onafhankelijk te leiden, helaas kon deze maal de NAB niet en werd er iemand van de KNAF geregeld.

Laten we dan elkaar niet de haren uittrekken, maar genieten van de sport. En niet kolen op het vuur gooien dat je niet meer wil racen bij de VKCT vanwege vermeend vriendjes politiek! (wat ik nergens terug vind in de afgelopen verhalen, en ik ken Tom goed en als er 1 ding is waar hij zich niet schuldig aan maakt dan is het vriendjes politiek)


Laters!

_________________
Afbeelding
http://www.rikvanbeek.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 215 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David