Beste,
Ik heb twee simpele vragen, namelijk:
1. Wat doen jullie tegen roestige remschijven? Na het rijden zijn ze kurkdroog en na een paar dagen in de garage zit dan de roest er op? Het zijn geventileerde schijven en met name aan de binnenkant is het best wel heftig. Gewoon kruipolie lijkt me niet goed voor de blokken? Of kan dit gewoon?
2a. De basis afstelling van een CRG kart is achterbumper vast, maar hoe doe je dit eigenlijk? Ik heb een Righetti Ridolfi bumper en deze heeft van die zogenaamde paaltjes welke met rubbers in het frame zitten. Deze zitten gewoon vast, altijd in mijn geval. Dat is ook de bedoeling volgens mij?
2b. De bumper zelf zit bevestigd op 2 alu blokken (1 per kant) en die kun je los of vast zetten denk ik? Met de 2 inbussen (per kant)? Als ik ze los laat zitten kan de bumper van links naar rechts schuiven door de sleufgaten, zet je ze vast dan is het 1 stijf geheel.
2c. Het probleem is echter, die alu blokken schuif je over de "paaltjes" heen en daar komt dan een splitpen doorheen. Daar zit altijd een beetje beweging op? Dus dan kun je toch nooit de bumper vast zetten, wat je ook doet? Wat dus bij 2b staat maakt eigenlijk niet uit, want de blokken zitten altijd los op de paaltjes? Of doet het ondanks de ruimte op de splitpennen toch wel iets?
Gaat om dit setje trouwens:
Benieuwd naar jullie reactie!
Met vriendelijke groet,
Gerben Visser