De eigenwijze Pavesi loopt en hoe ...als een kogel!!
maar niet zonder slag of stoot en heb wel heel diep te moeten gaan ...
ondanks dat ie nog niet liep ben ik vandaag toch naar berghem gegaan ( had ik me beetje op ingesteld) en dacht daar kan ik ook sleutelen en hebben buren minder last en ik wist dat onze nooit beroerde Jan Cramer er ook zou zijn met truck. mocht ik nog iets nodig hebben voor de carburateur of zo en heeft de pavesi dan toch nog zin vandaag ..... dan kan ik gelijk gassen en hem droog rijden.
na alle onderzoeken en verwoede pogingen stond ie ondertussen al weer helemaal blank van binnen incl filterhuis ..tja wat ga je dan doen ..ik heb niet geschroomd en wederom de carb verwijderd weer kijken zoeken wat is er aan de hand ??
maar eerst de benzine er maar eens uit en wel met de waterzuiger op de rubber flens dat gaat super.

die ik toevallig in de bus had staan en ook aggregaat natuurlijk.
alles weer gemonteerd en een nwe poging en verdomd hij slaat aan maar bij gas geven spuit de benzine in een straal uit het overloopslangetje die met elkaar verbonden zijn met een gaatje erin ... oke dat weten we dan ook, dus weer carburateur eraf weer controleren en ik wou de benzine uit de slang en filter terug blazen de tank in maar dat ging niet...vreemd vreemd !!
en wat blijkt het pijpje zit nog dicht onderin dus ook zo niet te zien met slangen monteren...rrrrrrr ik had me nog wel een bodybuildersarm kunnen trekken op dat eigenwijze ding ..dat had nooit gewerkt.
toen de tank gedemonteerd en het pijpje doorgeboord ..zo dat is opgelost
toen weer een poging en dat was super ingreep maar nog kwam er wat benzine uit dat slangetje bij wissel gas ....maar kom op al halve dag voorbij dus opschieten.. wil ik nog rijden deze dag
dus gauw naar boven om baanhuur te betalen en gaan ..eerst voorzichtig beetje de nwe banden ruw en warm maken maar het was toch niet oke veel pruttelen en sputteren en dan ineens uit het niets ..bam vol wielspin en achterstevoren van de baan in ronde 2 dat was 20 euro per rondje
dus overlegd met Jan en die zei welke maat sproeiernaald en zitting heb je gisteren bij me gehaald ik zeg 350 ..hij zegt probeer eens 300 en dat hebben we gedaan en dat was super ingreep .
en heb op valreep van de dag nog 20 rondjes kunnen maken ..pff gelukkig dat is dan nog maar 2 euro per rondje ..lol
maar het blijft een vak apart en kunst om hier mee te rijden en hard te gaan .. het gaat schuw hard vooruit je rijdt bij elke icc weg alsof die stil staat maar kom je in de bocht en je hebt geen 10000 rpm of meer dan kun je weer opnieuw beginnen of als ze je dood remmen. hij loopt door tot gemak 15500 rpm plus zonder probleem en de uitlaat had ik niet hoeven te bewerken met de brander want die is nu blauw tot aan het eind en de elto ook
alles bij elkaar een hele ervaring om hier mee te rijden en dit in mijn bezit te hebben volgende keer de grotere 6 inch wielen en banden proberen ..die horen er eigenlijk op superkart maat..en stapje voor stapje nu dingen gaan proberen/wijzigen en rustig wennen aan dit eigenwijze apperaat.