Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: NAB/NFK Race 5 Berghem
BerichtGeplaatst: ma sep 17, 2012 7:39 am 

Verslag volgt nog maar hier alvast de uitslag in de 03 klasse:

1 Thomas
2 Matthew Jackson
3 Tinus Kremer

=D) =D) =D) =D)

[color=#008040]Onze karts zijn groener dan die van de buren...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 17, 2012 8:59 am 

Ben ook nog wezen kijken.. redelijk vermakelijke races over het algemeen maar jammer van de kleine startvelden!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 17, 2012 10:10 am 

Wij zijn ook nog geweest, hoorde donderdag dat je als recreant wel mee mocht rijden :( ... Over 2 weken met de Chrono mag je ook meerijden, nog mensen die dat gaan doen?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 17, 2012 11:00 am 

Doe 14 oktober wel mee met de Chrono, maar dan niet bij de recreanten.. :oops:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 17, 2012 11:03 am 

felicitaties aan thomas.

ik kwam wat snelheid op het rechte stuk te kort om voor de winst mee te doen. helaas. :(
op naar emmen laatste wedstrijd. over 3 weekjes al :D is kijken als ik mijn blok nog wat kan opvoeren haha :P :P :lol:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 17, 2012 11:40 am 

gefeliciteerd thomas!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 17, 2012 11:57 am 

@ Tinus, nog meer opvoeren??:P

2013 DRMC met Vici Motorsports!

Webshop Vici Motorsports! Voor uw kartonderdelen en uitstekende service!

Rondje Strijen
Rondje Genk

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma sep 17, 2012 12:21 pm 

haha :P lekker met de vijl erin :P

nee is gewoon standaard blok.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo sep 30, 2012 3:21 am 

Verslag van thomasmiddel.nl:

"Met de overwinning op Kerpen nog in ons achterhoofd vertrokken we na een korte zomerstop naar het circuit van Berghem. De zaterdag hebben we opnieuw besteed aan het uitproberen van kleine dingen. Soms pakte dit goed uit, en soms ook niet. Een ding was zeker: het ging weer onwijs hard, zo hard dat we er zelf ook een beetje van stonden te kijken…

Het blok liep, in tegenstelling tot de afgelopen anderhalf jaar, nu onwijs goed. Waarschijnlijk was dit te danken aan een herstelde uitlaat en een kleine aanpassing aan de bevestiging van het luchtfilter. Hoe dan ook, dit bracht ons wel weer op 1 lijn met het blok van Matthew Jackson. Op de zaterdag waren we haast niet te kloppen, maar dit moest op zondag nog maar blijken, dan moet het gebeuren.

Tijdens de kwalificatie had ik het voordeel dat ik een mooi gat kon laten vallen. Hierdoor had ik alle ruimte op het moment dat mijn banden optimaal waren. Dit pakte dan ook goed uit, want we hadden de pole te pakken met een verschil van zo’n 2 tiende. De laatste keer dat we vooraan mochten starten was alweer even geleden, eind vorig seizoen zelfs.

Helaas had ik een matige start met race 1. Ik moest Mitchel en Tinus direct voorbij laten. Zij werden echter op de hielen gezeten door Claudia Smits uit de U18 klasse. Ik besloot af te wachten zonder de aansluiting te verliezen. Dit bleek een goede zet, want zodra Claudia Mitchel voorbij was zette ik ook direct een tandje bij. Ik dichtte het gat met Mitchel en wist hem op het rechte stuk vrij gemakkelijk voorbij te gaan. Hierna kon de jacht op Tinus beginnen. Ook dit duurde niet lang, want ook hij werd slachtoffer van onze hoge topsnelheid. Ik moest alle zeilen bijzetten, aangezien ik kampte met teveel grip aan de achterzijde, maar ik wist de leiding te behouden en de winst op mijn naam te schrijven in race 1.

Race 2 begon direct al met een valse start. Hier werd echter niet op gereageerd, waardoor ik weer aan een inhaalrace kon beginnen. Na een halve ronde lag ik echter alweer op podiumkoers. Ik reed uiteindelijk samen met Matthew Jackson weg van de rest, het gevecht om P1 zou dan ook tussen ons tweeën gaan. Na een aantal pogingen besloot ik eieren voor mijn geld te kiezen. We raakten elkaar soms flink en ik wilde niet het risico lopen dat we straks samen naast de baan staan. Een tweede plek was voor ons genoeg voor de dagoverwinning, wat een tweede dagoverwinning op rij betekende voor ons!

De laatste race zal plaatsvinden op Emmen. We hebben laten zien dat we op het podium thuishoren en hopen uiteraard op een derde dagoverwinning dit seizoen."

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ]