Auteur |
Bericht |
Backlash
|
Geplaatst: ma jan 16, 2012 7:41 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Wie heeft of weet deze nog ergens te koop?
Ik had deze al besteld bij v.d. Spoel maar nu blijkt dat deze niet op voorraad waren en waarschijnlijk niet meer te krijgen zijn, natuurlijk niet erg een vergissing is menselijk. Ze kijken nog even verder maar misschien weet iemand ze nog ergens nieuw te koop? Dan heb ik ze sneller in huis en bespaar ik de kartshop het zoeken naar.
Ze moeten nieuw en blauw zijn.
Tim
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: ma jan 16, 2012 8:18 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: ma jan 16, 2012 8:23 pm |
|
|
@svv die heb ik al gemaild Zag ze ook staan maar stond geen foto meer bij dus heb ik ze gevraagd of zij die nog hebben liggen. Maar bedankt voor het meedenken, top!
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: ma jan 16, 2012 8:48 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Zal toch even wat kartshops proberen denk dat je daar het meeste kans maakt!!!
Kartingshop.nl (tip) Helmenonline.nl Kartparts Nivo Karting Kart Parts Kartband Online Kartspullen Karthelmen DT karting
Kartshops
Action Karting CRG Holland De Paauw Kartracing Havelracing Heide/Mulder K en K karts Kart Shop Limburg Kartcentrum Numansdorp Kartservice Oost Kartservice van der Spoel Kartshop Amsterdam Koene Racing MS Kart Nauta Karting Paauwer Racing Pitparts Pro-Racing Prokarting Holland Redeker Motorsports RM Kartracing Roba Racing Roteg Racing Speedsport Holland TKS Kartracing
_________________ ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: ma jan 16, 2012 8:54 pm |
|
|
Da's een lange lijst! ik dacht dat ik er al een hoop gevraagd had maar hier staan er bij waar ik het bestaan niet van wist! Thanks, ik ga meteen de websites bezoeken.
|
|
Omhoog |
|
|
Achraf.
|
Geplaatst: ma jan 16, 2012 9:23 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
|
gvdbrink
|
Geplaatst: di jan 17, 2012 12:33 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 23, 2011 11:00 am Berichten: 311 Woonplaats: Lunteren
|
Volgens mij had Jan Cramer (ms kart heesch) ze ook nog liggen
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: wo jan 18, 2012 11:40 pm |
|
|
@achraf, helaas heb ik er twee nodig en heb inmiddels alle shops gemaild en antwoord van gehad. Unico blauw is niet te krijgen. Heb genoeg van de zoektocht en ga alles nieuw bestellen (bumpers, panel en sidepods) in het rood.
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: do jan 19, 2012 7:19 am |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Denk dat dat wel zo makkelijk is!!!
_________________ ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: vr jan 27, 2012 10:29 pm |
|
|
Vlak voordat ik een complete nieuwe set in het rood wilde bestellen kwam kartingshop.nl met het verlossende woord dat ze via hun leverancier 2 Unico sidepods in het BLAUW uit Italie lieten komen. Volgende week Maandag gaan ze vanuit Rotterdam op de post en kan ik EINDELIJK mijn Aryton Senna kartdecal stickers plakken hehehehe... lijk wel een klein kind.... maar volgens mij zijn we dat hier allemaal
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: vr jan 27, 2012 11:08 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Citaat: ... lijk wel een klein kind.... Dat houdt je jong Ben benieuwd naar de foto's straks in Senna outfit.
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: vr jan 27, 2012 11:24 pm |
|
|
nu nog op zoek naar de laptimer... ik heb al gezien dat de alfano astro niet nodig is, deze heeft opties die ik niet gebruik. Dus het word een 2e hands alfano pro+lv of een mychron 4. beide kunnen met magnetic of ir sensor werken voor rondetijden en hebben beide temperatuur, rpm inputs en backlight voor indoor ff op 2e hands sites spitten want ik zoek een set met rpm, speed, laptime en temp sensor.
|
|
Omhoog |
|
|