Auteur |
Bericht |
Backlash
|
Geplaatst: zo aug 21, 2011 12:17 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Citaat: Blijft denk ik nog het probleem als de tank verder leeg raakt. Controleer dat slangetje wat de tank in gaat of er nergens een scheurtje/gaatje zit. Dan zou die lucht ipv benzine aanzuigen...
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: zo aug 21, 2011 12:52 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Zou kunnen ik zet er wel een nieuw stukje op, de rest is allemaal nieuw. Probleem begint als het benzine niveau gelijk of onder de hoogte van de pomp komt. Misschien toeval...... Anders het pompje nog lager monteren, zit nu aan de voorkant van de motor. [img=http://img683.imageshack.us/img683/2969/img0164zh.th.jpg]
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: zo aug 21, 2011 1:38 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Mijn pompje zit onderaan op het chassis gemonteerd. Dat pompje wat jij heb ken ik niet, ik heb een mikuni pomp er op zitten. Maar de hoogte van de pomp lijkt me niet uit maken, Ik heb ze zelf gezien die boven op het blok gemonteerd zitten. Ik zou het slangetje eens nakijken...
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: zo aug 21, 2011 1:45 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: zo aug 21, 2011 1:54 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: zo aug 21, 2011 6:54 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Backlash je had helemaal gelijk Het stuk slang in de tank was uitgehard en lekte dus op de aansluiting waar hij de tank uit gaat. Het overlopen kwam door een vuiltje tussen de vlotternaald. Ik heb evengoed het sproeiertje uit de retour gelaten want de pomp heeft nu veel meer opbrengst. Ik heb hem vanmiddag even laten lopen en het ziet er naar uit dat het nu goed is. Er komt ook geen lucht meer in het systeem als je hem stil zet. Jouw pompje is anders zag ik en hij heeft ook een nog grotere opbrengst.
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: zo aug 21, 2011 7:06 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Citaat: Het stuk slang in de tank was uitgehard en lekte dus op de aansluiting waar hij de tank uit gaat. Mooi, blij dat het opgelost is... Ik heb inderdaad een 20L pompje, maar met die van jou (14L) hoef je ook geen sproeier te plaatsen in de retour leiding hoor, want dan word er teveel druk naar de carburateur gestuurd. Maar door het aanzuigen van valse lucht was de opbrengst natuurlijk iets minder
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: zo aug 21, 2011 7:13 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Citaat: maar met die van jou (14L) hoef je ook geen sproeier te plaatsen in de retour leiding hoor Als ie dat gaat verbruiken word het wel een dure hobby,het kost al genoeg En nu zo snel mogelijk weer de baan op.
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: zo aug 21, 2011 7:25 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Zeg dat wel, ik heb m'n Yamaha helemaal gereviseerd, m'n Honda indoor kart gebouwd en ben nu aan het volgende project bezig. Een ouder all-kart chassis demonteren, spuiten en alles weer netjes maken, maar dat doe ik op het gemakje, het is eigenlijk een winter project dus ik ben iets te vroeg. Op de all-kart wil ik m'n rotax 100cc motor terug plaatsen. Heb je ook al indoor gereden met je kart? pas wel op, want te hard tegen de zijkant en je kan een nieuwe as monteren
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: zo aug 21, 2011 8:46 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Nee ik heb nog niet indoor gereden. Moet eens kijken waar...... Ik heb idd. niet zo'n zin om de boel krom te rijden. Citaat: ben nu aan het volgende project bezig Komt er dan ook weer een verslag van het all-kart project? Met foto's..... Lijkt me leuk.
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|
timskart
|
Geplaatst: zo aug 21, 2011 8:56 pm |
|
Geregistreerd: wo feb 18, 2009 12:40 am Berichten: 114
|
wij rijden s'winters ook nog wel es veel indoor met onze eigen rk1 karts. voorheen vaak met Bas wezen indoor rijden, afgelopenjaar te emmeloord had afgelopen winter daar geen problemen mee, en de indoor baan bij assen (speedworld) zijn we ook nog wel es geweest. ideaal om de winter door te komen, en je stat nog lekker droog en warm ook.
_________________ who take a change. dirt racing is handle the power on the dirt.
|
|
Omhoog |
|
|
svv
|
Geplaatst: zo aug 21, 2011 9:49 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 8:44 pm Berichten: 1318 Woonplaats: Heemskerk
|
Dat gaat best hard lijkt me met een rk1 indoor. Ik denk dat er bij meerdere indoor banen wel mogelijkheden zijn als je gaat vragen. Silverstone in Zwanenbrug zou voor ons mooi zijn. Tzt. maar eens vragen. Nog een leuke foto van mijn zoon voor de eerste keer op onze eigen kart in lelystad.
_________________ Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines!
|
|
Omhoog |
|
|