Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 8:26 pm 

Geregistreerd: ma mei 09, 2011 3:23 pm
Berichten: 727
Woonplaats: Middelstum
tja je komt ervan zelf achter, gewoon kijken wat jou opties zijn, als je hem erop hebt zitten.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 8:33 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
Inderdaad, maar ik heb al weer een hoop ideeen :)

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 9:11 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Die foto is inderdaad van mijn Honda 360. Past ook slecht op vrijwel alle karts :P


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 9:48 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
Wie weet wat de module is van een 428 type tandwiel?

Ik heb een mooi schema gevonden waarmee in de buiten diameter van een tandwiel kan berekenen door het aantal tanden en de module op te geven.
Ik zoek een tandwiel van 18cm doorsnee, maar ik kan alleen tandwielen bestellen aan de hand van het aantal tanden.

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 11:37 am 
Hallo Backlash,

Ik denk dat je het qua overbrenging niet voor elkaar krijgt met een 428 (dikke ketting), lees veel te lang.
Meet de ruimte die je max hebt vanaf het hart van de as tot de stang.
Dit op de plaats waar de ketting gaat lopen. (Loopt scheef?)

Kijk naar de overbrenging van een Kadett GX 160.
(hoger max toerental, minder koppel dan 270)
Ik denk dat je dan redelijk zit voor een eerste ronde.
Wij hebben een SKM waar eerst een max op heeft gezeten met ook een schuine dwarsstang.
Ik heb alleen de stoelsteun vervangen door een verplaatsbare.
Zoals ik het inschat, is de kans groter, dat een GX op elk chassis past dan niet.
Zo groot is het blok nou ook weer niet in vergelijk met een 340 / 390 of onze Subaru.
En dan nog, een ketting geleider is snel gemaakt.

Benno


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2011 6:25 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
Zo, nu m'n yamaha shifter weer netjes draaiend onder de hoes staat te wachten tot de volgende meeting ben ik eens aan de honda gx 270 begonnen :)
Blok eerst ff uit elkaar getrokken en alles gecontroleerd op slijtage en gelukkig alles in orde. Meteen even de begrenzer verwijderd en nu alles aan het schoonmaken.
Van de week komen de spullen binnen om hem op de kart te monteren..... ik ben benieuwd waar ik tegen aan gaat lopen :)

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 3:45 pm 

Geregistreerd: di feb 17, 2009 11:33 am
Berichten: 248
ze rijden hier op kartbaan hyppo, 340 cc honda ,zit er erg veel verschil met zo 270 cc honda .zo 340 gaat net mooi ,als zo 270 minder is dan denk ik dat je dat snel zat ben ,ik bedoel het niet negatief hoor


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 4:55 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
Ik train nu op een 200cc 5pk indoor kart dat het gewicht heeft van een pc hooftstraat hummer met d dikke reet van ratelband er nog in ;)

M'n 2T skm frame met getuned 270 blok zal denk
ik wel beter presteren. Als ik hard wil ga ik wel met m'n shifter naar een outdoor baan :)

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 7:26 pm 

Geregistreerd: di feb 17, 2009 11:33 am
Berichten: 248
Backlash weet jij ook hoe je de honda 270 cc op een verandwoorde manier wat kan opvoeren ?hoeveel pk zou je er dan kunnen uitpersen .ik kan daar niks over vinden


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 7:32 pm 

Geregistreerd: ma maart 28, 2011 11:20 am
Berichten: 67
Telnr : 0479/771138 (na 17u !!)

Locatie : Tessenderlo.

Wij maken onderdelen voor uw :

1. Honda kart motor GX 160, GX 200, GX270 en GX 390

2. Briggs & Stratton World Formula motor.



HONDA GX160 tunen we tot 13.5 PK. en 18 Nm koppel.

HONDA GX200 tunen we tot 18 PK en 24 Nm, max toerental 7500.



Klik op een knop links om meer informatie over dat onderwerp te krijgen.

U kan ook altijd een afspraak maken om zelf te tunen op onze vermogenbank.

hier kan je hopelijk wat info vragen :)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 7:42 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
Citaat:
Backlash weet jij ook hoe je de honda 270 cc op een verandwoorde manier wat kan opvoeren ?hoeveel pk zou je er dan kunnen uitpersen .ik kan daar niks over vinden


22mm mikuni carb, betere luchtfilter en een andere uitlaat. Maar ga niet te ver zonder "zoals mij ook is verteld" lagerschalen op de krukas en betere klepveren te plaatsen (er even vanuit gaande je de motor op een buitenbaan gebruik) en de begrenzer er uit halen. Hiermee heb je al een aantal pk's meer. Indoor, tenminste waar ik rij, kom ik niet eens op zoveel toeren dat de kleppen gaan zweven.. alleen de carburateur, filter en uitlaat geven net wat meer por. Ik heb er al op 1 gereden die dezelfde dingen heeft gedaan waar ik mee bezig ben, en dat loopt al een stuk lekkerder dan een standaard 270.

Bij de reactie van ditn hierboven tunen ze echt het hele blok.... dan is ie wel geschikt voor een outdoor baan hoor :)

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 7:53 pm 

Geregistreerd: di feb 17, 2009 11:33 am
Berichten: 248
oke die 22mm mikuni carb heb ik gevonden 45 euro valt mij nog mee,heb jij een link voor die uitlaat en lucht filter ,ik hoor het graag van je gr john


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 8:24 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
Heb je de links al gestuurd :)
vergeet niet het spuitstuk om de mikuni aan te sluiten.. kan je eventueel zelf ook maken.
Ze gebruiken de 22 mikuni carb's ook op GX 200's. Misschien dat je met een 270 nog groter kan maar dat weet ik niet.

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 9:10 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm
Berichten: 2460
Woonplaats: Vlissingen
ohja omdat ik die lelijke brooddoos wat de tank voor voorstellen eraf wil, heb ik een mikuni benzine pomp gekocht.
Alleen zit ik me af te vragen waar ik nu de vacuum vandaan moet halen. van het weekend ff op de indoor baan kijken hoe de rest dat heeft aangepakt.

_________________
*[Knetterskelter] -|- [Facebook] -|- [Youtube]*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jun 30, 2011 6:10 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm
Berichten: 3566
Woonplaats: klaaswaal
Je kan een nippel op je inlaatspruitstuk zetten of op je carter waar je drijfstang zit als ik het goed heb!!

_________________
Afbeelding
===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN===
MS KART '11-----VM ICC '11


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David