Auteur |
Bericht |
EscapeX_125
|
Geplaatst: zo jun 12, 2011 11:46 am |
|
Geregistreerd: do okt 07, 2010 12:45 pm Berichten: 359 Woonplaats: Almere
|
bamacrew schreef: Heb ook ff wat inkopen gedaan.. om te beginnen een retourtje hengelo maar wel een unieke bureau stoel!! EN LEKKER DAT DIE ZIT!!! en natuurlijk ontopic voor het karten een goud/geel/oranje gecoat Bell vizier, kost wa maar hedde ook wa. (kleur valt door lichtinval nu niet zo heel mooi.) Gave stoel!! Ik zag hem inderdaad al een keer op eBay staan, maar was onwijs duur. Heel veel plezier ermee. Maar, een racestoel, een gamecomputer (Logitech G15 keyboard) en een Microsoft Self-Study boek ernaast...... mmmm...volgens mij gaat dat niet samen...... Clercqske schreef: Ben sinds gisteren eigenaar van een Haase IKON 2011 KF chassis ! Vond het gewoon een vette foto met de helm In duel met Martijn Kart stuurt echt super! Dus ben zeer zeker blij ermee. Nog een bedankt Philippe voor de super foto's Nice!! Heel veel plezier ermee!!!
_________________ Topkart Viper - Iame K25 Firstkart - Iame K25
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: zo jun 12, 2011 12:26 pm |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: zo jun 12, 2011 12:38 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
die stoelen kunnen wij ook krijgen,ik dacht dat er geen vraag naar zou zijn ik kan ze niew leveren voor 195 euro als er intresse is........
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: zo jun 12, 2011 12:59 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
Citaat: Gave stoel!! Ik zag hem inderdaad al een keer op eBay staan, maar was onwijs duur. Heel veel plezier ermee.Maar, een racestoel, een gamecomputer (Logitech G15 keyboard) en een Microsoft Self-Study boek ernaast...... mmmm...volgens mij gaat dat niet samen tsja ben systeembeheerder maar wil me MCITP Adminitrator even halen. Dus dat is dikke saaie nuttelozen boeken lezen examen halen en weer vergeten. Citaat: En van dat toetsenbord, het is een G19, ik heb de G15 Het is wel een G15 maar dan nog met de blauwe led verlichting erin. nieuwe type heeft oranje verlichting maar vond ik persoonlijk niet mooi. Stoel heb ik gekocht in Hengelo bij Maxi Tuning. auto tune bedrijf. heb er maar € 130 voor betaald. het was lang zoeken naar een normale prijs. Veel winkels betaal je er 300 euro voor. En kon ook Ricaro,Sparco stoel erop zetten maar vind hem zo mooier.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
Art
|
Geplaatst: zo jun 12, 2011 5:39 pm |
|
|
Hey Bamacrew, als je toch in hengelo was.... had je rustig een bakkie koffie mogen halen hoor. Ik zit om de hoek daar.
_________________ Voor uw en mijn veiligheid geef ik voorrang
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: zo jun 12, 2011 6:35 pm |
|
|
had dat ff gezegt. wat een tiefus eind rijde zeg.. allemaal van dat 65+ volk wat onnodig links rijd( 99% vrouwen!) of mensen die 70 rijde waar 120 verplicht is. achja. zw waren ook van Mammoet bedrijf bezig een 40 meter lange silo van staal te verplaatsen best vet gezicht.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
Ron88
|
Geplaatst: wo jun 15, 2011 8:56 pm |
|
Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm Berichten: 1303 Woonplaats: Nuland
|
Bamacrew, die Bell van jou is de voormalige helm van Nico Gloudemans toch?
_________________ Koos Kartloos
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: wo jun 15, 2011 9:56 pm |
|
|
jup klopt nico's oude helm. Zit prima:D en vond m gewoon zo fucking vett dat ik m wilde hebbe haha
|
|
Omhoog |
|
|
Ron88
|
Geplaatst: ma jun 20, 2011 10:11 pm |
|
|
Ik vond zojuist een actiefoto van een paar weken geleden tijdens een van de eerste keren met de DD2, wat mijn laatste aankoop is op het gebied van karting:
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: di jun 21, 2011 6:20 am |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Mooie kart hoor !
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: di jun 21, 2011 7:39 am |
|
|
wel aparte hoek van die foto. net of je een kom bocht neemt:).
|
|
Omhoog |
|
|
Ron88
|
Geplaatst: wo jun 22, 2011 10:02 am |
|
|
Ik heb hem zelf ook niet genomen, maar ja.. is de eerste actiefoto in jaren!
|
|
Omhoog |
|
|
bronger
|
Geplaatst: wo jun 22, 2011 2:31 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 3:23 pm Berichten: 727 Woonplaats: Middelstum
|
ben al ruim een half jaar bezig met het opknappen van mijn dino. ik heb pas een blok gekocht(werd wel eens tijd), een iame parilla (type weet ik niet, misschien dat iemand het mij kan vertellen) heb er nog niet mee gereden want ik heb nog een tandwielsupport kopen.(eigelijk heb ik nog nooit gekart!) het begint nu toch echt wel te kriebelen al ik aan rijden denk. 18500 rpm naast je!! verder is karten dus helemaal nieuw voor mij. tips enc is allemaal welkom. hier ook nog een foto. keek net naar de foto(`s) en het viel me op dat m`n carburateur er scheef hangt hoor dat zo?
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: wo jun 22, 2011 4:33 pm |
|
|
een nieuwe stoel is ook wel raadzaam.. carburateur mag gewoon zo zitten. nog een md demper en andere gekeurde filter en voor je eigen veiligheid en anderen een achterbumpertje:). ben je een heel eind.
|
|
Omhoog |
|
|
bronger
|
Geplaatst: wo jun 22, 2011 4:44 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 3:23 pm Berichten: 727 Woonplaats: Middelstum
|
ik ga niet wedstrijd rijden ofzo hoor. this meer hobbymatig, vind sws sleutelen eraan opzich al leuk genoeg. ik weet totaal niet wat ik ervan moet verwachten, ben echt heel erg benieuwd, wsl heb ik een nieuwe onderbroek nodig. verder ik zit nog maar net in het kartwereldje, heb eerder altijd gesleuteld aan brommertjes enz. maar wat is nou een md dempert? een achterbumper komt er inderdaad ook nog op! blok was net gereviseerd en heeft 1 uur gelopen en heeft er nog 5 te gaan volgens de koper. hoe moet ik nou mengen? eerst 1:17 en daarna 1:25? wat raden jullie mij aan? wat moet de afstand tussen de puntjes van de bougie zijn?
ik hoop zaterdag te kunnen rijden vrijdag avond ga ik een supportje ophalen, 5 euro.
|
|