Zo nog even een klein verslagje tikken.
Gisteren dus de meeting op Berghem.
Het weer zag er in het begin niet zo best uit, veel wind, zwaar bewolkt en niet bepaald warm.
Rick, Paulo, Philip en ik zelf waren zo'n beetje de eerste (kartforumleden) die aanwezig waren.
Ik was al vrij snel klaar met mijn kart rijklaar maken, dus heb toen even een rondje gelopen langs de andere Kartforumleden. Helaas is het in Berghem niet echt mogelijk om allemaal bij elkaar te staan op de parkeerplaats, tenzij je ervoor kiest om helemaal achteraan te gaan staan, en het is al zo'n eind lopen daar

Tim (Backlash) had voor mij een Kartforum-shirtje laten maken en meegenomen, dus dat heb ik meteen aangetrokken. Ik zal binnenkort eens een foto ervan maken en hier posten.
Ondertussen waren de meesten nogsteeds aan het sleutelen, dus toen ben ik maar alvast wat rondjes gaan rijden.
Ik had zelf gelukkig weinig problemen, op een los geschoten stekkertje van de accu na, en heb aardig wat rondjes kunnen rijden.
Helaas gold dat niet voor iedereen, Maurice maakte een flinke klapper, Leon ook, Mitchel kende de nodige problemen evenals Tim. Helaas betekende dat voor sommigen ook meteen het einde van de dag op Berghem.
Langzamerhand werd het weer steeds beter, en werd het zowaar zomers met flink wat zon

Aardig wat mensen die niet konden komen karten, kwamen toch gewoon even langs voor de gezelligheid, o.a. Joris, Bas, Jaap (Bamacrew), en Edwin (Kartje).
Even in de kantine de start bekeken van de GP in Monaco, maar daarna toch weer de baan op.
Veel mensen vertrokken (al dan niet door pech) relatief vroeg, en uiteindelijk waren eigenlijk alleen John, Paulo, Leon en ik nog aan het rijden, nou ja, tussen al het andere volk op Berghem dan, want het was zoals gewoonlijk relatief druk.
Rond een uur of 6 zijn we uiteindelijk op huis aangegaan.
We hebben toch nog aardig wat Kartforumleden kunnen begroeten gisteren, en zoals altijd zal ik weer proberen een zo compleet mogelijk lijstje te maken:
-Backlash (Tim)
-SMRPH (Mitchel)
-Incineratorx2 (John)
-Ronald1971
-Ferrari91 (Maurice)
-Raymon
-DH-Karting (Leon&Dolf)
-Dick (Dirk)
-Joris
-Bamacrew (Jaap)
-Kartje (Edwin)
-Paulo
-TRC (Rick)
-Ross1961 (Philip)
-Bas
-David
Ook aanwezig maar helaas nog geen kennis gemaakt met
-GvdBrink
-Spasta
Moeten we volgende keer echt even inhalen

Helaas heb ik niet veel foto's gemaakt, en waren onze andere fotograven dit keer ook niet aanwezig. Tim heeft wel nog wat foto's gemaakt en was zo vriendelijk me die te sturen, maar ik heb nog geen tijd gehad om ze te bekijken, laat staan online te zetten. Kan nog even duren dus.
Tenslotte wil ik iedereen weer bedanken voor zijn of haar komst, het was weer een geslaagde meeting waarbij ik me prima heb vermaakt. Ik hoop dat dat voor jullie (ondanks eventuele pech) ook zo was, en zie jullie graag weer terug bij de volgende Kartforummeeting!