Auteur |
Bericht |
rudi
|
Geplaatst: vr mei 06, 2011 5:55 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
@bama: waar heb je hem vandaan? en heb je hem van te voren kunnen passen. heb namelijk toendestijds in italie diverse ribprotectors aangehad die het net niet waren, ben dus behoorlijk huiverig voor een internetbestelling aangezien die dingen nou niet bepaald goedkoop zijn.
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: za mei 07, 2011 10:50 am |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
159 euro heb ik er voor betaald bij vd poll in wijk en aalburg. Heb maatje2. Vd poll had 2 maten besteld en daar gepast. Maar naar d spoel rijde was ik meer kwijt geweest aan benzine. Maar hij zit perfect
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
Spasta
|
Geplaatst: za mei 07, 2011 12:32 pm |
|
Geregistreerd: do dec 02, 2010 1:01 pm Berichten: 404 Woonplaats: Lommel - België
|
Toevallig morgen in Veldhoven? Zou hem wel eens willen passen ter vergelijking van de maat
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: za mei 07, 2011 3:33 pm |
|
|
misschien dat ik even ga kijken in eindhoven weet nog niet. kan de eeerste weken/maanden nog niet rijden.. aangezien 4 linkse ribben kapot zijn. en ze zijn nog aardig verstelbaar. als het goed is heb je 3 maten van freem. 1/2/3 en 3 moet je toch een aardige pens voor hebben. ik ben zelf 1.90 lang en weeg 85 kg en past perfect maatje 2.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
DH-karting
|
Geplaatst: za mei 07, 2011 6:43 pm |
|
Geregistreerd: do aug 23, 2007 9:44 pm Berichten: 752 Woonplaats: Rijswijk
|
Nieuw pak gekocht. De sparco f1, vind het zelf een prachtige overall. Plus nog wat kleine dingetjes om m´n pcr klaar te krijgen voor de meeting in berghem
|
|
DJ_Ex
|
Geplaatst: za mei 14, 2011 9:34 pm |
|
Geregistreerd: zo aug 08, 2010 9:37 am Berichten: 661 Woonplaats: Nieuw-Buinen (Drenthe)
|
vandaag mn gereviseerde Max opgehaald bij Boonstra, dus volgende week zondag lekker inrijden en knallen maar
_________________ Intrepid Cruiser, Modena MKZ 2016
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: za mei 21, 2011 3:20 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
|
Omhoog |
|
|
Spasta
|
Geplaatst: za mei 21, 2011 4:08 pm |
|
Geregistreerd: do dec 02, 2010 1:01 pm Berichten: 404 Woonplaats: Lommel - België
|
Behoorlijk compleet ding met al die steunen ed.! Het enige wat er volgens mij niet bijzit is een memory kaartje? Of is dat een geïntegreerd exemplaar? Voor dat geld kan je zeker geen slechte aankoop gedaan hebben!
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: za mei 21, 2011 4:13 pm |
|
|
Hij heeft 48 MB intern, SB kaartje zit er niet bij, maar die heb ik hier genoeg liggen Er kan max 32GB SB Kaart in (moet klasse 6 of hoger zijn). Een GoPro HD maakt wel mooiere opnames, maar die kosten dan ook wat meer. Voor de fun een beetje onboard kart video's opnemen is dit goed genoeg.
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: za mei 21, 2011 5:32 pm |
|
|
ik gebruik die camera ook puur om me eigen foutjes terug te zien, en te kijken waar ik eventueel strakker kan insturen of later kan remmen. Zo begon ik ooit, tm cross http://www.youtube.com/watch?v=-zV59u6mzDgJaartje later in ICC http://www.youtube.com/watch?v=wfqoOod4ycsZo kun je zien dat je toch groeid namate je ervaring opdoet. en ja t kan altijd harder. en links inhalen is soms ook niet slim(A)
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: za mei 21, 2011 6:57 pm |
|
|
Citaat: ik gebruik die camera ook puur om me eigen foutjes terug te zien, en te kijken waar ik eventueel strakker kan insturen of later kan remmen. Nou ik wil eigenlijk wel eens terug zien of ik wel op de baan let en niet teveel met de mensen om me heen bezig ben Zag laatst een filmpje van iemand die om de 5 seconden naar links en rechts keek of er niemand aan kwam.
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
ronald1971
|
Geplaatst: za mei 21, 2011 9:04 pm |
|
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 8:43 pm Berichten: 188 Woonplaats: Sint-michielsgestel
|
Vanaf morgen ben ik de trotse bezitter van de rotax max van kartje... Ben benieuwd hoe de kart rijdt... eerste keer op een rotax max na een pro kart , en een rk1...
_________________ een bocht ga je pas te hard in als er 2 wielen van de grond komen....
MS met TM cross
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: za mei 21, 2011 9:43 pm |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: za mei 21, 2011 9:43 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
zeer mooie kart ronald! ik hoop dat je er veel plezier mee beleeft!
gr Hendrik
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: zo mei 22, 2011 2:21 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Ronald veel plezier met de kart!!!!!! En Jaap ja ik heb een grote auto!!!!!
_________________ ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
|