Auteur |
Bericht |
bamacrew
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 4:58 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
Citaat: Ik heb vandaag een DVD'tje binnen gehad van Paul via de antiekmail, hm tsja van venlo naar puttershoek met paard en wagen duurt idd wel even.. hopelijk kan ik in mei mee naar meeting in Berghem als ik dan weer kan rijden
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
pceend
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 5:06 pm |
|
Geregistreerd: di jul 28, 2009 4:14 pm Berichten: 6 Woonplaats: Eindhoven
|
Hee Jaap bedankt voor de tip maar kom je daar echt nu pas achter
_________________ 2008 CRG Road Rebel met Rotax max senior van 2006.
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 5:07 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Citaat: hopelijk kan ik in mei mee naar meeting in Berghem als ik dan weer kan rijden Hoezo hopelijk, is er wat stuk dan?
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
Deksel
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 5:13 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 17, 2006 7:56 pm Berichten: 1223 Woonplaats: Terborg
|
Waar heeftie et nou heeltijd over... zn ribben!
_________________ ART TS-01 2013 met Rotax Max Sr.
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 5:40 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
ik heb mijn ribben na maandag ZWAAR gekneusd, dus ben voorlopig ff uitgeskelterd. en ja ik weet t is me eigen schuld.. had ik maar rib protektor moeten omdoen i know i know. maar 1 troost jullie belasting centen ontvang ik deze week zeer graag haha.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
TaxMax
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 5:58 pm |
|
|
@Spasta/Hans,
Wat mij betreft SUPER foto's (ik kan/zal het je helaas niet nadoen.....).
Ik rij met de CRG met Rotax Max icm zwart/blauwe Alpinestars overall en zwarte helm met witte tekst en rode stierekop.
Heb je net PB gestuurd.
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 6:17 pm |
|
|
Citaat: Waar heeftie et nou heeltijd over... zn ribben! och man, de volgende meeting is eind Mei dan zijn die ribben allang weer genezen hoor.
|
|
Omhoog |
|
|
Art
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 8:13 pm |
|
|
Citaat: och man, de volgende meeting is eind Mei dan zijn die ribben allang weer genezen hoor. Nou, ik heb aan beide zijden mijn ribben gekneusd gehad Zonder rib protektor ga ik echt niet meer in een kart rijden. Je blijft er last van houden helaas. Dus Sterkte ermee
_________________ Voor uw en mijn veiligheid geef ik voorrang
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 8:43 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
bamacrew... ja ja dat geloof ik best. Ik heb alleen mijn laatste shift van ca. 15 minuten gereden zonder ribprotector en ik heb vandaag nog steeds pijn. @Kartje.... Mooie mannen ??? dan had ik er toch veel meer op moeten staan ... Mijn foto's worden op dit moment geupload... zodra ze klaar zijn zal ik hier de bekende link posten ! @David... Ben ook erg benieuwd naar de mmoie foto's van Paul... alhoewel ik al een paar mooie ontvangen heb.
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 8:51 pm |
|
|
Ik zit vacuum in mijn stoel, kan nergens heen... past geneens een rib protector meer tussen hahaha.. maar heb dan ook nergens last van.
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 8:56 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Paulo27 schreef: bamacrew... ja ja dat geloof ik best. Ik heb alleen mijn laatste shift van ca. 15 minuten gereden zonder ribprotector en ik heb vandaag nog steeds pijn. @Kartje.... Mooie mannen ??? dan had ik er toch veel meer op moeten staan ... Mijn foto's worden op dit moment geupload... zodra ze klaar zijn zal ik hier de bekende link posten ! @David... Ben ook erg benieuwd naar de mmoie foto's van Paul... alhoewel ik al een paar mooie ontvangen heb. Ik zei mooie mannen geen oude mannen
_________________ ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 8:57 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Heren, Ook mijn foto's staan on-line. http://karting.pro2manage.nl/#6.0Heb helaas niet van iedereeen foto's daar mijn dochter ook niet weet wie wie is, dus neem het haar niet kwalijk ! (p.s. Ed & Joris.... het lijkt meer een fotoshoot van jullie dan van een kartforum meeting ehhh)
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 9:02 pm |
|
|
Ed.... Ik geloof dat ik jou foto's even ga bewerken met Photoshop.... wedden dat je dan veel ouder bent dan ik ..... goeie kartvriend ben jij.....
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 9:06 pm |
|
|
Citaat: Heb helaas niet van iedereeen foto's daar mijn dochter ook niet weet wie wie is, dus neem het haar niet kwalijk ! Mooie foto's hoor, sta er helaas niet tussen maar ze zijn goed gelukt.
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: do apr 28, 2011 9:38 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|