Auteur |
Bericht |
Bask
|
Geplaatst: ma apr 11, 2011 11:22 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
eeen zo goed als nieuwe 2e hands:)
de rest post ik wel als ik um dan heb
_________________ MS Kart 08 ft. TM K9bspecial
BoBaArt Kartracing
Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: ma apr 11, 2011 11:26 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
|
Omhoog |
|
|
Bask
|
Geplaatst: za apr 16, 2011 6:35 pm |
|
|
Zo mensen, hierbij mijn nieuwe aanwist, althans motor en koeler. Ik hoop dat ik er wat meer en langer geluk en plezier mee heb als met de Yamaha. Gisteren hebben we de motor opgehaald, vandaag compleet opgebouwd en het is op een schakelaar na klaar. Tot op de forummeeting volgende week!
BoBaArt Kartracing
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: za apr 16, 2011 6:43 pm |
|
|
Ik hoop het ook voor je... maar wat is het eigenlijk? Wel een knoert van een motor hoor, heb je die uit je auto gehaald p.s. moet je niet voor een zacht prijsje van de yamaha af?
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: za apr 16, 2011 7:17 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Nou Bas gefeliciteerd ben zeer benieuwd of ik je een beetje bij kan houden!!!! Gelijk die yadrama naar Tim ben je daar ook gelijk af!!!!! Zie je de 25e.
_________________ ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: za apr 16, 2011 7:20 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
|
Bask
|
Geplaatst: za apr 16, 2011 7:23 pm |
|
|
Het is een Ecomoto, 250cc 4 takt, ongeveer 31 pk. De Yamaha doe ik niet direct weg nog. Eens ff over nadenken wat ik er mee ga doen. grtz Bas
BoBaArt Kartracing
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: za apr 16, 2011 7:30 pm |
|
|
Citaat: Het is een Ecomoto, 250cc 4 takt, ongeveer 31 pk. hahaha, had ik het toch goed dat het een 4 takt zou worden Geen geknetter skelter meer voor jou dan Maar ik kan me er wat bij voorstellen als je al 5 vastlopers (hoe krijg je het voor elkaar) heb gehad.. Ik zou er dan ook schoongenoeg van hebben, al denk ik wel altijd "die vastloper krijg je niet voor niks". Heb nu zelf een nieuwe powerseal wand erin laten zetten, wiseco zuiger, 2 nieuwe powervalves, nieuwe pakkingen en keeringen. Ben hem nu aan het opbouwen, en dan eens indraaien. Hopen dat mijn vastloper de eerste en laatste was. Voor de zekerheid smeer ik hem wel 1:20. Veel success met je motor in iedergeval en ik hoop dat ie zonder problemen blijft draaien.
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: za apr 16, 2011 7:36 pm |
|
|
En Tim eerst een tank rustig aan ik heb er ook een grotere sproeier in gedaan voor wat rijker mengsel!!!!!
_________________ ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
|
Backlash
|
Geplaatst: za apr 16, 2011 8:02 pm |
|
|
Wat is 1 tank rustig aan (max rpm?) en welke maat sproeier had jij erin gezet, of had je zelf geen YZ125? Standaard zit er een 300 sproeier in dacht ik, ik moet ook nog een binnenfilter zien te bouwen in deze kast Ik dacht dat er kant en klare binnen filters voor waren.
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: za apr 16, 2011 8:51 pm |
|
|
Bij mij zit er een 175 sproeier in en heb er een 180 in gedaan dus wat groter. Belangrijk is eerst goed warm draaien op de bok dat 3 keer geloof ik staat ook op de site van Powerseal. Dan een tank rustig aan ik denk wel dat je weet wat rustig aan doen is niet doorjanken in toeren. Misschien een compleet ander filter kopen.
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: za apr 16, 2011 9:43 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
leuk motortje bask! hoop inderdaad dat je hier wat meer plezier van mag hebben!
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: za apr 16, 2011 11:14 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Nou Bask,
Dat ziet er wel gaaf uit man.... Nu maar vanuit gaan dat je niet de hele dag aan het sleutelen bent zoals bij je afgelopen schakelkarts...
Zie je bij de meeting.
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Ben.
|
Geplaatst: zo apr 17, 2011 2:00 am |
|
Geregistreerd: di apr 05, 2011 10:57 pm Berichten: 82 Woonplaats: Middelburg
|
Heb gister 500x1000x1.5 traanplaat gekocht, haha. Als bodemplaat. Maandag door de guilotine helen en test monteren. Morgen (vandaag) nieuwe stuur- en wiellagers bestellen.
Volgende week het frame, stuur stangen, chromen "bumpers", velgen en nog wat klein spul naar de poedercoater brengen. Mogen die debielen zich uitleven.
Wat zal ik met het achteras doen? Poedercoaten? Spuiten? Of zandstralen en met WD40 insmeren tegen de roest. Poedercoaten geeft een te dikke laag voor de borgingen en WD40 houd het vuil vast... Lastig...
Ik ben trouwens wel even blij dat de binnenrotor het doet... Gisteren getest (met schok). Ik wist gelijk dat die het deed, en hoe! Ik helemaal blij zodat ik geen adapter hoef te maken voor een scooter binnenrotor (wat ik sowieso ooit wil gaan doen omdat de scooter binnenrotor een verstelbare curve heeft).
_________________ If you're not breaking parts you're not going fast enough!
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: zo apr 17, 2011 8:32 am |
|
|
Achteras lichtjes opschuren met scotch brite(weet niet of ik het goed geschreven heb) en dan inspuiten met wd40 niet spuiten of poedercoaten dan past hij niet meer door de achteraslagers!!!!
|
|
Omhoog |
|
|