Auteur |
Bericht |
Backlash
|
Geplaatst: zo maart 20, 2011 8:11 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Citaat: Was de luchtfilter helemaal schoon? Geen vuil opgepikt? Luchtfilter (tenminste de behuizing, er zit helemaal geen filter in) zie ik verder niets aan, maar d'r kan natuurlijk altijd wat in gekomen zijn.
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: zo maart 20, 2011 8:15 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Zo vandaag lekker op Genk gereden met Philippe! Was weer erg druk, maar toch weer lekker lang kunnen rijden!\ Op naar woensdag! Terug op Genk! ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Backlash
|
Geplaatst: zo maart 20, 2011 8:21 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: zo maart 20, 2011 8:28 pm |
|
|
En zaterdag ook naar Genk en dan zondag mss naar Berghem, of nog steeds Genk, moeten we nog even bekijken, als je het wilt weten. ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Backlash
|
Geplaatst: zo maart 20, 2011 8:30 pm |
|
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: zo maart 20, 2011 8:34 pm |
|
|
Ja dat is altijd balen natuurlijk...
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Tom
|
Geplaatst: zo maart 20, 2011 9:13 pm |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
@ BackLash Ik zou dan eerst ook maar eens een luchtfiltert erop zetten. De kans dat er bij een crossblok (die heb je toch?) vuil inkomt langs inlaat is klein gezien die langs achterkant zit, maar het zal ook maar eens gebeuren dat de persoon voor jou eraf gaat en jij al het zand ervan oppikt en in de motor krijgt.
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Washandje
|
Geplaatst: zo maart 20, 2011 9:17 pm |
|
|
Citaat: De vorige keer op strijen.. paar rondjes rustig rijden, dan weer ff op het gas, dan weer rustig aan. Af laten koelen, en na een half uur het hele ritueel weer herhaald. Beetje hetzelfde als ik vroeger met mijn crossmotors ook deed. Ik kan je mischien een iets andere manier aanraden? Het even op het gas gaan heeft geen zin. Bij erg lange inrijdperiodes ( Zoals bij brommers, 500 km ) kan er een kleine stootrand vormen in metalen cilinders. Maar aangezien nycaseal zo hard is is dat niet nodig. Liever 1 kwartier rijden. Rusten, daarna nog een kwartier. Ik reed zelf eerst een kwartier op 5000 toeren, kwartier rusten en daarna een kwartier op 7000 toeren.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Backlash
|
Geplaatst: zo maart 20, 2011 9:40 pm |
|
|
Citaat: Ik zou dan eerst ook maar eens een luchtfiltert erop zetten. De kans dat er bij een crossblok (die heb je toch?) vuil inkomt langs inlaat is klein gezien die langs achterkant zit, maar het zal ook maar eens gebeuren dat de persoon voor jou eraf gaat en jij al het zand ervan oppikt en in de motor krijgt. zit in deze bakken dan standaard een filter? ![Afbeelding](http://www.roijers.com/kart/filter.jpg)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
kartje
|
Geplaatst: zo maart 20, 2011 9:44 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Misschien een domme vraag heb je de goede maat zuiger genomen????? En ik zou 1 op 25 smeren en een filtermat in het luchtfilter doen of een ander filter met mat!!!
_________________ ![Afbeelding](http://img543.imageshack.us/img543/38/tlte.jpg) ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Backlash
|
Geplaatst: zo maart 20, 2011 9:52 pm |
|
|
Citaat: Misschien een domme vraag heb je de goede maat zuiger genomen????? Ik ben daarvoor speciaal met de cylinder naar de dealer geweest, heeft hem gemeten en gehoond, dus ja: ik denk dat hij me wel de juiste mee heeft gegeven. Citaat: En ik zou 1 op 25 smeren Is dat niet erg rijk, zelfs voor het inrijden? Citaat: en een filtermat in het luchtfilter doen of een ander filter met mat!!! Maar zit er in deze CIK kasten dan standaard een filter? want toen ik hem kocht was het gewoon een lege kast/behuizing.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
DH-karting
|
Geplaatst: zo maart 20, 2011 10:04 pm |
|
Geregistreerd: do aug 23, 2007 9:44 pm Berichten: 752 Woonplaats: Rijswijk
|
Vandaag even op eindhoven wezen kijken naar de chono. Zaten leuke wedstrijden met spannende actie´s tussen. Helaas wel de nodige klappers gezien ( o.a die van jurgen )
@ Backlash: je hebt een niet cik/fia goedgekeurde luchtfilter en is dus ook zonder filtermat.
_________________ ![Afbeelding](http://i139.photobucket.com/albums/q293/gogo188/Ding.jpg)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Backlash
|
Geplaatst: zo maart 20, 2011 10:06 pm |
|
|
Citaat: je hebt een niet cik/fia goedgekeurde luchtfilter Er staat wel een CIK/FIA keurmerk op.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
DH-karting
|
Geplaatst: zo maart 20, 2011 10:09 pm |
|
Geregistreerd: do aug 23, 2007 9:44 pm Berichten: 752 Woonplaats: Rijswijk
|
Je het is een oude cik/fia luchtfilter. Op een baan als berghem zal je niet meer met deze filter mogen rijden. Je moet dan een goedgekeurde luchtfilter hebben met filterelement erin ( tevens ook beter voor de motor natuurlijk )
_________________ ![Afbeelding](http://i139.photobucket.com/albums/q293/gogo188/Ding.jpg)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Jurgen#21
|
Geplaatst: zo maart 20, 2011 10:11 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 09, 2009 6:01 pm Berichten: 336 Woonplaats: Oudenbosch
|
|