Auteur |
Bericht |
rudi
|
Geplaatst: za okt 23, 2010 2:56 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
ANKV organiseert In navolging van onze eerdere sucesvolle sleuteldagen: Op zondag 12 december de algemene sleuteldagHier kun je met behulp van een aantal deskundige kartliefhebbers sleutelen aan je kart. Je kart winterklaar of juist zomergereed maken. Je kart nalopen op onregelmatigheden. Opgelopen schades herstellen, of juist toekomstige schades voorkomen. Poetsen van je kart (of die van mij ) Die bumper nu eindelijk eens monteren. Of zelfs Je motor reviseren. Je zuiger (laten) vervangen, of je cillinder laten honen. onderdelen kopen,nieuw en gebruikt, verkopen of ruilen met elkaar. of zelfs comlete karts kopen, nieuw en gebruikt. dit alles en zelf meer is allemaal mogelijk op onze gezellige sleuteldag. dus kom allemaal met of zonder kart naar deze leuke dag. 12-12-2010 te heijen. locatie: kart-parts de groote heeze 38 Heijen PS: in de toekomst gaan wij (bij voldoende interesse) deze sleuteldagen uitbreiden op meerdere locaties in nederland.
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
|
simondp
|
Geplaatst: za okt 23, 2010 3:13 pm |
|
Geregistreerd: di maart 09, 2010 12:57 pm Berichten: 158 Woonplaats: wingene
|
Mooi initiatief , maar spijtig genoeg een beetje te ver (255km)
_________________ Crg road rebel + iame x30
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: za okt 23, 2010 8:34 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
voor dit evenement zijn wij nog op zoek naar medewerkers die deze dag tot een succes willen maken.
we zoeken oa.: wedstrijdrijders monteurs die rond willen lopen en tips willen geven begeleiders [denk hierbij aan de huurkarts!] mensen die kartbanen en shops willen aanschrijven en uitnodigen
iedereen is van harte welkom. wij hopen ook deze dag weer tot een succes te kunnen maken,echter kan dit alleen met jullie hulp!!
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: zo okt 24, 2010 9:51 am |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
ik ben erzowieso bij. heb een 6x3m tent bij met zijwandjes.
is er een tijd bekend vanaf hoelaat etc.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: zo okt 24, 2010 10:02 am |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
we beginnen om 10 uur tot ????????
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
|
rudi
|
Geplaatst: zo okt 24, 2010 10:50 am |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
iedereen is welkom, 2-takt, 4-takt, wankel, noem het maar op. heb je (nog) geen kart kom dan eens sfeerproeven aan het sleutelen. wil je reparaties uitvoeren, maar weet je niet helemaal goed hoe de dingen in of uit elkaar moeten, of mis je net het juiste stuk gereedschap, geen probleem op de sleuteldag. bijna alle technische problemen kunnen op de sleuteldag opgelost worden. hier kunnen de sleutelaars zichzelf en elkaar veel leren, en na verloop van tijd kan zo iedereen leren zelfstandig te sleutelen. en bij de moeilijke klussen is er hulp van het technische team.
en zo leg je dus leuke contakten om het rijden nadien op de baan nog leuker te maken. dus meld dat je komt en we maken er een gezellige dag van.
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
|
DJ_Ex
|
Geplaatst: zo okt 24, 2010 10:04 pm |
|
Geregistreerd: zo aug 08, 2010 9:37 am Berichten: 661 Woonplaats: Nieuw-Buinen (Drenthe)
|
lijkt mij ook wel leuk..maar 225KM is ff te ver
_________________ Intrepid Cruiser, Modena MKZ 2016
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: ma okt 25, 2010 4:59 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Ik kom wel Altijd leuk zo'n sleuteldag!
|
|
Omhoog |
|
|
bamacrew
|
Geplaatst: di okt 26, 2010 5:10 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
@dj ex, is er miss niet iemand uit de buurt van je? kun je samen rijden Zowieso de moeite waard zo'n dag, gezelligheid, mensen leren kennen, heb je vragen heb je ze aan het eind van de dag beantwoord. Leerzame dag. met veel geluk sjeff rudi achter de bakplaat
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: di okt 26, 2010 5:35 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
lijkt mij ook wel gezellig. ik hoop dat ik dan een keer wel kan. dan kunnen jullie me misschien ff helpen bij de eerste start . ben daar nog een beetje huiverig over of ik alles wel goed heb staan enzovoorts
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|
tinus kremer
|
Geplaatst: di okt 26, 2010 7:16 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 9:39 am Berichten: 701 Woonplaats: lutten
|
k wil wel komen helaas is het te ver voor mij
|
|
Omhoog |
|
|
ferrari91
|
Geplaatst: do okt 28, 2010 10:21 pm |
|
Geregistreerd: di maart 31, 2009 8:13 pm Berichten: 333 Woonplaats: geertruidenberg
|
Ik ben er ook bij zonder kart Wat tips geven denk wie komen er allemaal Bas, Philippe,damien,Tom komen jullie
_________________ Kombikart Rotax Max Senior uit 2006
|
|
Omhoog |
|
|
IncineratorX2
|
Geplaatst: do okt 28, 2010 11:00 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
Citaat: k wil wel komen helaas is het te ver voor mij carpoolen? Ik moet even kijken hoe ver ik ben met de verbouwing thuis.. Ik heb nog een leuk probleempje met mijn icc.. als ik een testbank/frame en een mano meter kan gebruiken op lokatie.. Dan wil ik mijn icc wel demonteren daar.. (heb last van inhouden en extreem stotteren onder de 8,5k rpm en slechte top max 13,6k rpm) en ik heb nog een YamYam met kapotte bak liggen die voor inspectie open moet..
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: do okt 28, 2010 11:30 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
@ Maurice, als ik die dag vrij heb van het werk zal ik wellicht ook komen.
|
|
Omhoog |
|
|
Tom
|
Geplaatst: vr okt 29, 2010 11:44 am |
|
Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm Berichten: 1271 Woonplaats: Herk-de-Stad, België
|
@Maurice Ik wel graag komen. Kan ik meteen ook eens zien om rem te reviseren. Alleen vrees ik dat de papa niet tot daar zal willen rijden, mede door wat gezondheidsproblemen enzovoort. Alleszins: ik probeer nog wel wat te forceren om er te geraken als er wat anderen zijn.
_________________ Tom's kartblog • OnlineOlie.beEr zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste... Je bent maar zo goed als je laatste kerb... Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42
|
|
Omhoog |
|
|