Auteur |
Bericht |
Philipper
|
Geplaatst: zo maart 21, 2010 8:42 am |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Je moet er voor zorgen dat je kart technisch in orde is. Met de juiste uitlaat etc. (voor bepaalde circuits). Dan koop je gewoon een dagkaart waarmee je heel de dag mag rijden. 
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
Dillon Koense
|
Geplaatst: zo maart 21, 2010 10:30 am |
|
|
Oke dus gewoon een dagkaart En dan gewoon sleutelen en racen
_________________ Red Bull Kart Fight !!!! 
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: zo maart 21, 2010 10:35 am |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Het is beter als je niet hoeft te sleutelen op het circuit, op afstellen na dan. Ik zorg altijd dat de kart thuis helemaal in orde is. Het is immers zonde om op het circuit je kart nog in orde te maken, kan je minder rijden namelijk. Als je er thuis niet aan kan sleutelen is het natuurlijk een ander verhaal...
|
|
Omhoog |
|
 |
Dillon Koense
|
Geplaatst: zo maart 21, 2010 10:43 am |
|
|
trouwens als je wilt uit testen kan je dan even op de stoep rijden gewoon een beet je kijken of het goed werkt of gewoon op het kartblok en dan gassen ?
|
|
Omhoog |
|
 |
BuijsProjectRacing
|
Geplaatst: zo maart 21, 2010 10:53 am |
|
Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm Berichten: 2173 Woonplaats: Antwerpen
|
Dat op de stoep zou ik niet aanraden!  Maar ik denk dat je bedoelt gewoon de motor laten draaien? Dat moet je gewoon op je pitkar doen, dan zie je gelijk of hij goed draait.
|
|
Omhoog |
|
 |
Dillon Koense
|
Geplaatst: zo maart 21, 2010 12:09 pm |
|
|
oke bedankt 
|
|
Omhoog |
|
 |
bamacrew
|
Geplaatst: ma maart 22, 2010 12:06 pm |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
ik ben ooit begonnen door veel forum's te lezen en gewoon dingen te doen. 2e hands blokje kopen. en helemaal reviseren dus leren lagers vervangen, afstellen enz enz. goed opschrijven en foto's maken hoe je dingen doet.  en gewoon veel lezen en vragen. Zo is iedereen hier denk ik begonnen op het forum, en dit forum is er ook om jou te helpen. En denk ook dat iedereen dat leuk vind om te doen hier. 
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
 |
Cargokarterl
|
Geplaatst: ma maart 22, 2010 4:04 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 29, 2010 5:00 pm Berichten: 322 Woonplaats: Maaseik Belgie
|
Een vriend van me begon als eerst eens een (oud en versleten) blokje helemaal uit elkaar te draaien. En goed te onthouden hoe alles zat om daarna hem weer in elkaar proberen te zetten. Gr
_________________ Attack the track!
|
|
Omhoog |
|
 |
954rr
|
Geplaatst: ma maart 22, 2010 10:48 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Vroeger als 13 jarige een oude Kaptein Mobilette voor zeven gulden  gekocht die het niet meer deed. Net zolang sleutelen, prutsen, proberen en beredeneren waarom die het niet meer deed totdat ik de oorzaak had gevonden, het had kunnen herstellen en vervolgens van mijn vader te horen kreeg dat ik er niet op mocht rijden en eerst maar eens 16 moest worden Zo ben ik mijn loopbaan begonnen. Het beste leer je volgens mij door te doen en te leren begrijpen.
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
 |
Dillon Koense
|
Geplaatst: di maart 23, 2010 11:36 am |
|
|
Citaat: Vroeger als 13 jarige een oude Kaptein Mobilette voor zeven gulden gekocht die het niet meer deed. Net zolang sleutelen, prutsen, proberen en beredeneren waarom die het niet meer deed totdat ik de oorzaak had gevonden, het had kunnen herstellen en vervolgens van mijn vader te horen kreeg dat ik er niet op mocht rijden en eerst maar eens 16 moest worden Leuke uitspraak eerst oevenen dan verder
|
|
Omhoog |
|
 |