Auteur |
Bericht |
Robs
|
Geplaatst: zo nov 01, 2009 11:58 am |
|
Geregistreerd: wo okt 07, 2009 4:08 pm Berichten: 121 Woonplaats: Vlissingen
|
kf3 schijnt inderdaad sneller te zijn als rotax senior alleen wel moeilijker te rijden, net een tikkie sneller is dan weer kf2, en in tegenstelling tot wat washandje zegt valt het onderhoud en revisie gebeuren best mee, zeker als je maar een paar keer per maand rijd hoor!
_________________ *Aprilia RS250 *BMW 320I (bijna circuit-klaar) *Zanardi + KF1
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: zo nov 01, 2009 12:17 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Om de hoeveel uur/liter ligt het revisie interval dan Robs ?
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: zo nov 01, 2009 12:24 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Moest je interesse hebben in KF1,KF2,KF3 hier staat nog heel wat uitgelegd => viewtopic.php?f=3&t=5670&start=0@ Robs, zie dat de revisie tussen 15-20 uur moet gebeuren...
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
sammy
|
Geplaatst: zo nov 01, 2009 1:38 pm |
|
Geregistreerd: za jan 19, 2008 9:58 am Berichten: 243 Woonplaats: Maasmechelen
|
Lijkt me wel interessant zo'n KF3. Dus afstellen is niet zo moeilijk en de revisie-interval valt best wel mee..
@Robs, wat kost een gewonen revisie na 15-20u?
Waar kan ik zo'n motor laten reviseren?
|
|
Omhoog |
|
|
Robs
|
Geplaatst: zo nov 01, 2009 1:39 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 07, 2009 4:08 pm Berichten: 121 Woonplaats: Vlissingen
|
ongeveer correct ja ligt er natuurlijk maar net aan hoe je ermee omgaat. maar dat is niks nieuws een leuk kf3/2 blokje kun je voor onder de 1000 euro vinden ook
_________________ *Aprilia RS250 *BMW 320I (bijna circuit-klaar) *Zanardi + KF1
|
|
Omhoog |
|
|
sammy
|
Geplaatst: zo nov 01, 2009 1:51 pm |
|
Geregistreerd: za jan 19, 2008 9:58 am Berichten: 243 Woonplaats: Maasmechelen
|
is er een verschil in revisie tijd/prijs tussen een kf3 of een kf2. Wat bv van een PARILLA IAME REEDSTER TYPE KF2?
Wat kost een revisie van een kf3?
|
|
Omhoog |
|
|
Robs
|
Geplaatst: zo nov 01, 2009 2:55 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 07, 2009 4:08 pm Berichten: 121 Woonplaats: Vlissingen
|
das een hele goeie vraag en ik heb eerlijk gezegt totaal geen idee, heb em nog niet hoeven reviseren verwacht dat het niet super veel kost, 250 euro max. (gok ik) en anders doe ik et zelf wel ons xtr blok lijkt sprekend op de reedster op de powervalve na, verschil in revisie van kf2 of een kf3 is dat je kf2 iets eerder zou moeten reviseren (zegt men) kf2 heeft een powervalve en de maximum aantal toeren ligt bij 15000 (bij een kf3 is dat bij 14000) maar wel met dezelfde cilinder, dus vandaar dat het blokje meer te verduren heeft. prijs van revisie van een kf2 zal rond hetzelfde liggen als een kf3, maar denk dat we voor een prijs indicatie even moeten wachten op een reactie van bas of iemand die daar meer zicht op heeft
_________________ *Aprilia RS250 *BMW 320I (bijna circuit-klaar) *Zanardi + KF1
|
|
Omhoog |
|
|
Robs
|
Geplaatst: zo nov 01, 2009 2:56 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 07, 2009 4:08 pm Berichten: 121 Woonplaats: Vlissingen
|
ow zie dat je van belgië komt? weet toevallig dat er in genk een kf3 blokje te koop staat bij de kart shop, en ik neem aan dat ze daar ook wel wat afweten van het reviseren etc.
_________________ *Aprilia RS250 *BMW 320I (bijna circuit-klaar) *Zanardi + KF1
|
|
Omhoog |
|
|
Washandje
|
Geplaatst: zo nov 01, 2009 4:27 pm |
|
Geregistreerd: za mei 16, 2009 4:28 pm Berichten: 1635
|
Met een KF2 zal je toch je zuigertje willen vervangen om de 12 uur. Het is een echte race motor en zoveel naar het budget is er niet gekeken in tegenstelling tot een Rotax Max.
|
|
Omhoog |
|
|
the duke
|
Geplaatst: ma nov 02, 2009 8:16 pm |
|
Geregistreerd: za mei 20, 2006 7:52 pm Berichten: 578 Woonplaats: THORN
|
Een SwissautoSA250 is een heeeeel stuk sneller dan een RotaxMax, zelfs sneller dan een DD2.
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: ma nov 02, 2009 8:18 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Citaat: Een SwissautoSA250 is een heeeeel stuk sneller dan een RotaxMax Klopt volkomen. Ook geluid is prachtig. Maar van deze motoren zijn (jammer genoeg) niet veel gebruikte in de handel. En nieuw zijn de in aanschaf niet goedkoop, maar daar krijg je dan wel wat voor
|
|
Omhoog |
|
|
the duke
|
Geplaatst: ma nov 02, 2009 8:25 pm |
|
Geregistreerd: za mei 20, 2006 7:52 pm Berichten: 578 Woonplaats: THORN
|
Waarschijnlijk gaat Joris zijn 1e blok eruit de komende tijd. Hij heeft nml. weer een nieuwe.
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: ma nov 02, 2009 8:40 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Voorremmen op een swiss auto zijn trouwens geen overbodige luxe
|
|
Omhoog |
|
|
Paul
|
Geplaatst: ma nov 02, 2009 8:52 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 21, 2007 9:11 am Berichten: 985 Woonplaats: blerick
|
Hoe moet je die monteren op een Swiss??????
|
|
Omhoog |
|
|
Washandje
|
Geplaatst: ma nov 02, 2009 8:53 pm |
|
Geregistreerd: za mei 16, 2009 4:28 pm Berichten: 1635
|
Door de fusees zonder voorremme te vervangen met fusees waar wel remmen opzitten!
|
|
Omhoog |
|
|