Auteur |
Bericht |
954rr
|
Geplaatst: di okt 06, 2009 9:09 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Ook ik dan maar 1.)Ik ben 40 jaar oud. 2.)Ik ben: x man 3.) Ik: x ik heb een eigen kart 4.)Ik rij met een: x automaat 5.)Ik ga gemiddeld 8 x karten per jaar op een outdoor circuit. 6.)Ik ga minder karten als de baanhuur €5,- duurder zal worden: x nee 7.)Ik koop liever: x duurdere kartspullen van betere kwaliteit 8.)Bij de aankoop van kartspullen (indien van toepassing): x let ik wel op aanbiedingen 9.)Koop je je kartspullen (indien van toepassing): ο bij een kartshop met persoonlijke bediening ο via een webshop x beide 10.)Ik geef relatief gezien: x veel geld uit aan karten 11.)De kartsport werkt verslavend: x ja, een beetje
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: di okt 06, 2009 9:59 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Basjuh...
Laat je wel weten wat het uiteindelijke resultaat is van jou enquete aub ?
thx
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: di okt 06, 2009 10:30 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Dat uiteraard Paulo,
Ik heb rond de 30 enquetes ingevuld. Mijn streven is rond de 100. Ik ga ook nog twee dagen naar het circuit en hoop dat ik dan wel in de buurt komt.
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: wo okt 07, 2009 9:29 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Basjuh...
Moet lukken, we hebben hier op het forum ruim 1000 leden waarvan een kleine 300 actief posten... dus.. Suc6
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: do okt 08, 2009 8:01 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Ey Paulo,
Moeten ze hem wel eerst alle 300 invullen
|
|
Omhoog |
|
|
h288racing
|
Geplaatst: zo okt 11, 2009 1:19 pm |
|
Geregistreerd: zo jul 13, 2008 12:48 pm Berichten: 412 Woonplaats: Weert
|
1.)Ik ben 26 jaar oud.
2.)Ik ben: x man ο vrouw
3.) Ik: x ik heb een eigen kart ο ik deel mijn kart met iemand anders ο ik doe huurkarten en ben niet van plan een eigen kart te kopen (ga door na vraag 10.) ο ik doe huurkarten en ben van plan een eigen kart te kopen (ga door na vraag 10.)
4.)Ik rij met een: x schakel ο automaat
5.)Ik ga gemiddeld 10 x karten per jaar op een outdoor circuit.
6.)Ik ga minder karten als de baanhuur €5,- duurder zal worden: ο ja x nee ο weet ik niet
7.)Ik koop liever: ο goedkope kartspullen van mindere kwaliteit x duurdere kartspullen van betere kwaliteit
8.)Bij de aankoop van kartspullen (indien van toepassing): x let ik wel op aanbiedingen ο let ik niet op aanbiedingen
9.)Koop je je kartspullen (indien van toepassing): ο bij een kartshop met persoonlijke bediening ο via een webshop x beide
10.)Ik geef relatief gezien: x veel geld uit aan karten ο weinig geld uit aan karten
11.)De kartsport werkt verslavend: x ja, absoluut ο ja, een beetje ο nee, totaal niet
_________________ Groeten Mark
Lenzo Kart met een Seven ICC 2001 L2
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: di okt 13, 2009 6:54 pm |
|
|
Wie volgt nog meer met invullen?
|
|
Omhoog |
|
|
Robs
|
Geplaatst: wo okt 14, 2009 2:36 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 07, 2009 4:08 pm Berichten: 121 Woonplaats: Vlissingen
|
voor mij is het niet eerlijk, lau heb ingevuld dat ze een eigen kart heeft en wat moet ik dan invullen dat ik hem deel met haar?
_________________ *Aprilia RS250 *BMW 320I (bijna circuit-klaar) *Zanardi + KF1
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: wo okt 28, 2009 7:19 am |
|
|
Geen andere invullers meer???????
|
|
Omhoog |
|
|
Plukkie
|
Geplaatst: wo okt 28, 2009 10:25 am |
|
Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am Berichten: 625 Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
|
1.)Ik ben 26 jaar oud.
3.) Ik: 0 ik heb een eigen kart X ik deel mijn kart met iemand anders ο ik doe huurkarten en ben niet van plan een eigen kart te kopen (ga door na vraag 10.) ο ik doe huurkarten en ben van plan een eigen kart te kopen (ga door na vraag 10.) X anders; instructeur van raceteam met 17 rijders
4.)Ik rij met een: X schakel X automaat
5.)Ik ga gemiddeld 20 x karten per jaar op een outdoor circuit.
6.)Ik ga minder karten als de baanhuur €5,- duurder zal worden: ο ja x nee ο weet ik niet
7.)Ik koop liever: ο goedkope kartspullen van mindere kwaliteit x duurdere kartspullen van betere kwaliteit
8.)Bij de aankoop van kartspullen (indien van toepassing): o let ik wel op aanbiedingen X let ik niet op aanbiedingen
9.)Koop je je kartspullen (indien van toepassing): X bij een kartshop met persoonlijke bediening ο via een webshop o beide
10.)Ik geef relatief gezien: x veel geld uit aan karten ο weinig geld uit aan karten
11.)De kartsport werkt verslavend: x ja, absoluut ο ja, een beetje ο nee, totaal niet
_________________ Uithof KWM kart Racing Team < = link UIthof KWM Kartschool < = link Indoor Game & Kartcentrum De UithofRK1 Dealer en Servicepoint EKS Dealer en Servicepoint NK & GK4 viertakt Servicepoint
|
|
Omhoog |
|
|
Plukkie
|
Geplaatst: wo okt 28, 2009 10:27 am |
|
Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am Berichten: 625 Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
|
HI, wanneer heb je het nodig. Ik kan de enquete nog wel even via de mail naar ons team versturen. Heb je er weer +/- 16 bij, als ze hem in willen vullen natuurlijk. Denk wel dat het ongeveer een weekje duurt voordat je antwoord hebt ivm wedstrijden.
_________________ Uithof KWM kart Racing Team < = link UIthof KWM Kartschool < = link Indoor Game & Kartcentrum De UithofRK1 Dealer en Servicepoint EKS Dealer en Servicepoint NK & GK4 viertakt Servicepoint
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: do okt 29, 2009 8:01 am |
|
|
|
Omhoog |
|
|
-Nick-
|
Geplaatst: do okt 29, 2009 10:37 am |
|
|
1.)Ik ben 15 jaar oud.
3.) Ik: X ik heb een eigen kart 0 ik deel mijn kart met iemand anders ο ik doe huurkarten en ben niet van plan een eigen kart te kopen (ga door na vraag 10.) ο ik doe huurkarten en ben van plan een eigen kart te kopen (ga door na vraag 10.)
4.)Ik rij met een: 0 schakel X automaat
5.)Ik ga gemiddeld 7/8 x karten per jaar op een outdoor circuit.
8.)Bij de aankoop van kartspullen (indien van toepassing): X let ik wel op aanbiedingen 0 let ik niet op aanbiedingen
9.)Koop je je kartspullen (indien van toepassing): 0 bij een kartshop met persoonlijke bediening 0 via een webshop X beide
10.)Ik geef relatief gezien: x veel geld uit aan karten x weinig geld uit aan karten
_________________ Merlin - Rotax Max sr.
|
|
Omhoog |
|
|
Klainstain
|
Geplaatst: do okt 29, 2009 8:04 pm |
|
|
Ik zal hem dan ook maar eens invullen 1.)Ik ben 17 jaar oud. 2.)Ik ben: man 3.) Ik: ik heb een eigen kart 4.)Ik rij met een: automaat 5.)Ik ga gemiddeld 6 x karten per jaar op een outdoor circuit. 6.)Ik ga minder karten als de baanhuur €5,- duurder zal worden: nee 7.)Ik koop liever: ο goedkope kartspullen van mindere kwaliteit ο duurdere kartspullen van betere kwaliteit Telt goedkope spullen van goede kwaliteit ook? Ik koop nl. veel tweedehands.. Anders mag je goedkopere spullen van mindere kwaliteit nemen. 8.)Bij de aankoop van kartspullen (indien van toepassing): let ik wel op aanbiedingen 9.)Koop je je kartspullen (indien van toepassing): beide 10.)Ik geef relatief gezien: weinig geld uit aan karten (in kartsport termen dan wel) 11.)De kartsport werkt verslavend: ja, absoluut !! Ik hoop dat je er iets aan hebt !
_________________ Gillard Daytona (2010) - Iame X30 (2010)
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: do okt 29, 2009 8:44 pm |
|
|
Nogmaals iedereen bedankt voor het invullen. Hoop dat er nog vele volgen. Voor diegene wat de antwoorden liever niet op het forum posten kan dat, via basvervuurt@hotmail.com (deze zullen dan ook anoniem behandeld worden).
|
|
Omhoog |
|
|