Ga naar pagina Vorige  1, 2




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: KF3, KF2, KF1.
BerichtGeplaatst: zo okt 11, 2009 8:41 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 23, 2009 10:45 am
Berichten: 296
Zoals robbie al zij hij is moeilijker kwa rijden. veel stuiteren en glijden en met een kleine stuur fout kost je heel veel toeren. maar dat houd het rijden weer leuk zo zie ik het.

_________________
Gillard Charlotte / MRC XTR X1 KF3
www.veldhuisenracing.tk

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KF3, KF2, KF1.
BerichtGeplaatst: zo okt 11, 2009 9:57 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
bedankt voor je uitleg robs en zoals je meisie ook zegt is het extra werken tijdens het rijden alleen maar leuker!

phoe internationaal rijden dan moet je echt in de buidel tasten! als ik al hoor met wat voor bedragen ze in het rotax-max kampioenschap rijden dan wordt ik al duizelig!

revisie van 15-20 uur is totale revisie of alleen zuiger revisie? als het de laatste is dan vind ik het wel mee vallen en vergelijkbaar met de iame K25.

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KF3, KF2, KF1.
BerichtGeplaatst: ma okt 12, 2009 6:00 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
alleen zuiger als ik het goed heb.

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re
BerichtGeplaatst: ma okt 12, 2009 8:35 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 07, 2009 4:08 pm
Berichten: 121
Woonplaats: Vlissingen
Inderdaad, zoals bas zeg.. Alleen boven revisie. Onderen reviseren weet ik eigenlijk niet eens om eerlijk te zijn. En voor het moeilijke rijden moet je het zeker niet laten! Keuze van tandwielen kunnen wij je best bij helpen en met afstellen van de carb ook, maar na een keer zelf doen denk je ook bij jezelf is dit alles :p kortom, we horen wel als je er eentje heb ;) overigens worden nu complete karts met kf3 blokken aangeboden voor behoorlijk nette prijzen!

_________________
*Aprilia RS250
*BMW 320I (bijna circuit-klaar)
*Zanardi + KF1


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KF3, KF2, KF1.
BerichtGeplaatst: ma okt 12, 2009 9:27 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
klopt inderdaad, daarom opende ik deze topic. ik laat wel horen als het zover is!

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KF3, KF2, KF1.
BerichtGeplaatst: vr jan 29, 2010 8:04 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
toch weer een vraag over deze motoren. Nieuw kost een KF3 motorblok gemiddeld een schrikbarende 3300 tot 3500 euro!! maar nu op marktplaats worden ze vanaf 600 euro compleet aangeboden als 2e hands. van een jaar oud en "net gereviseerd". Iemand enig idee waarom ze in verhouding zo laag geprijsd aangeboden worden? en het is ook niet bij 1 aanbieder maar bij alle aanbieders rond de zelfde prijs. daar moet dus een reden voor zijn.

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KF3, KF2, KF1.
BerichtGeplaatst: vr jan 29, 2010 8:24 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 16, 2009 4:28 pm
Berichten: 1635
2e hands is tegenwoordig niet te verkopen voor hoge bedragen. Je slaat al een 2009 complete kart waar een paar keer is in gereden in voor 1000 euro.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KF3, KF2, KF1.
BerichtGeplaatst: vr jan 29, 2010 9:44 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
idd. op marktplaats staat een swiss hutless + KF2 voor 1250, gillard + kf3 ook voor 1250.

maar zal dat de enige reden zijn? omdat bijvoorbeeld rotax-max, prd fireball of zelfs leopard/k25 motoren voor veel meer verkocht worden. of zullen die KF motoren al zo verkracht zijn door de wedstrijden dat het beste er echt al vanaf is.. voor zover dat mogelijk is.

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KF3, KF2, KF1.
BerichtGeplaatst: vr jan 29, 2010 10:10 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 16, 2009 4:28 pm
Berichten: 1635
Er is simpelweg geen vraag naar die motoren ;)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KF3, KF2, KF1.
BerichtGeplaatst: vr jan 29, 2010 10:56 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
:) kan ook zijn. maar kan het me tegelijk ook weer niet voorstellen :P

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KF3, KF2, KF1.
BerichtGeplaatst: vr jan 29, 2010 11:02 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm
Berichten: 1271
Woonplaats: Herk-de-Stad, België
Ik kan Vincent wel ergens volgen met dat van geen vraag.

Als we recreatief willen rijden, gaan we eerder voor een Max, 100cc, ROK, PRD dan een meer wedstrijdgerichte (ok, de max is dat ook, maar een kf is toch wel wat onderhoudsgevoeliger?) motor.
En wedstrijdrijders, die dan in de KF reeksen rijden, die gaan eerder voor een nieuw blok gaan...

Maar als de wedstrijdrijders hun blok dan van de hand willen staan er geen of weinig recreanten te springen en een andere wedstrijdrijder koopt hem zeker niet over.
Moeten ze wel aan zo'n laag bedrag verkopen....

_________________
Tom's kartblogOnlineOlie.be

Er zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste...
Je bent maar zo goed als je laatste kerb...

Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KF3, KF2, KF1.
BerichtGeplaatst: za jan 30, 2010 12:23 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
er zit inderdaad wat in. van die kant heb ik het nog niet bekeken.

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David