Afgelopen weekend zijn we met Fullcartuning aanwezig geweest bij het festival HEM3 op het circuit van Clastres in Frankrijk.
Dit is een (forum)evenement voor voornamelijk Japans gerelateerde merken die hun auto's op het (kleine)circuit willen uittesten.
Onze karts konden gelukkig mee de bus en hadden tracktijd gekregen tussen de sessies door
De gemiddelde tijd die daar werd gereden was 1.33(1ste tijd was 1.20), dus we moesten ons niet onder laten sneeuwen door de auto's.
We zijn de track gaan verkennen en kwamen op een tijd van 1.33
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
, maar we wisten dat we veel sneller konden.
De volgende dag hier en daar wat kleine dingen aangepast qua afstelling, hebben we met nog steeds kleine rem en instuur foutjes de 1.28.5 aangetikt
Nogmaals het circuit is wat klein voor de auto, toch wordt het daarvoor gebruikt, foto's volgen later.
Nu heb ik met de leiding gesproken en voor volgend jaar krijgen we meer tijd en op vrijdag een aantal uur...aangezien mij het weekend €15,- heeft gekost qua entree. Lijkt het mij wellicht leuk om te kijken of we volgend jaar met een grotere groep daarnaar toe kunnen gaan. Dit moet overigens ver van te voren worden aangegeven omdat het natuurlijk voor de organisatie een race-weekend is voor voornamelijk auto's.
Ga er maar vanuit dat je op vrijdag een uur of 4 kan karten en op zaterdag en zondag 2uur(12.00uur - 13.00uur en 18.00uur - 19.00uur). Dus kom ook voornamelijk voor de gezelligheid
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
tenzij je zelf een circuit auto hebt...dan kun je het leuk afwisselen.
Het circuit;
![Afbeelding](http://stage-de-pilotage-ferrari.info/circuit-de-clastres/Plan-du-circuit-ce-clastre.jpg)