Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di maart 23, 2010 11:21 am 

Hallo iedereen!

Vorig jaar fanatiek aan het fietsen geslagen (goede conditie is toch wel handig bij het karten :wink: ), en daarvoor een een mountainbike op marktplaats op de kop getikt.
Maar ik wil ook op de weg gaan fietsen (wat mooie tochten in de Alpen is het doel, en natuurlijk ook Rad am Ring voor de Nürburgring liefhebbers 8) ) , wat nog ontbreekt is een wegracer.

Nou kan daar verandering in komen als het meezit, want ik doe mee met een ontwerp-wedstrijd waarbij je een fantastische fiets kunt winnen: een Ridley Noah ter waarde van 5000 euro.
Je kon hiervoor je ontwerpen insturen naar de fabrikant. Uit alle inzendingen per land werden er 5 finalisten uitgekozen.
En ik ben uit meer dan 160 inzendingen tot 1 vd 5 finalisten uitgekozen voor België. :P

(nu vraag je je af "hoezo België?". Nou ik was een beetje laat met ontwerpen voor Nederland en die ontwerpen waren niet dermate goed dat ik tot de 5 besten behoorde.
Maar het is ook toegestaan mee te doen voor de andere landen. Zo gezegd zo gedaan...)

De bedoeling is nu om zoveel mogelijk stemmen te bemachtingen per email, of via de site van Ridley.
De stemmen van het publiek tellen voor 50% mee, en de jury bepaalt de andere 50%.
Vandaar dat ik natuurlijk iedereen vraag om op mijn ontwerp te stemmen (het liefst natuurlijk vanaf zoveel mogelijk mailadressen, omdat alleen stemmen van individuele adressen tellen. Dubbele stemmen per mailadres tellen niet).

Dit is de site waar het om gaat:
http://data.ridley-bikes.com/contest/belgie-vote.html

Mijn ontwerp staat rechtsonder: de blauwe fiets met rood-grijs-lichtblauwe elips.Het nummer is BE166
Deze dus: http://data.ridley-bikes.com/contest/bi ... nalist.jpg

Als je op "klik hier om te stemmen" klikt, dan kun je stemmen. Moet je alleen even mijn nummer BE166 invullen.
Maar je kunt ook gewoon een mail met als onderwerp "design your ridley" sturen naar customizer@ridley-bikes.com
En in de mail zetten: Ik stem voor finalist BE166

Ik hoop dat jullie allemaal willen stemmen vanaf zoveel mogelijk verschillende mailadressen/IP adressen.

Groeten en ontzettend bedankt!!

PS: let niet op de kwaliteit van het tekenwerk, ik ben helaas geen photoshop genie :wink:
Gelukkig gaat het ook om originaliteit, haalbaarheid vh spuitwerk en of het commercieel verkoopbaar is.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di maart 23, 2010 4:53 pm 

Hoi.
Ik heb ook enkele jaren met Ridley gereden. Mijn vader rijdt nog steeds met Ridley al ben ik wel overgeschakeld naar TREK... :D
Fietsje van jou ziet er erg leuk uit. veel succes met de wedstrijd ;)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo apr 11, 2010 11:58 am 

Prijsvraag afgelopen.
Helaas niet gewonnen. :(

Ach ja, toch leuk aan t kleuren geweest met fotosoep, en t houd je van de straat he :P

@ diegenen die gestemd hebben: bedankt =D)

kan dus ook n slotje op t topic :wink:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo apr 11, 2010 12:48 pm 

volgens mij ben je 2e gworden met je ontwerp!
niet slecht! helaas kwam ik er te laat achter om te stemmen ;)

http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]