Hallo iedereen!
Vorig jaar fanatiek aan het fietsen geslagen (goede conditie is toch wel handig bij het karten
), en daarvoor een een mountainbike op marktplaats op de kop getikt.
Maar ik wil ook op de weg gaan fietsen (wat mooie tochten in de Alpen is het doel, en natuurlijk ook Rad am Ring voor de Nürburgring liefhebbers
) , wat nog ontbreekt is een wegracer.
Nou kan daar verandering in komen als het meezit, want ik doe mee met een ontwerp-wedstrijd waarbij je een fantastische fiets kunt winnen: een Ridley Noah ter waarde van 5000 euro.
Je kon hiervoor je ontwerpen insturen naar de fabrikant. Uit alle inzendingen per land werden er 5 finalisten uitgekozen.
En ik ben uit meer dan 160 inzendingen tot 1 vd 5 finalisten uitgekozen voor België.
(nu vraag je je af "hoezo België?". Nou ik was een beetje laat met ontwerpen voor Nederland en die ontwerpen waren niet dermate goed dat ik tot de 5 besten behoorde.
Maar het is ook toegestaan mee te doen voor de andere landen. Zo gezegd zo gedaan...)
De bedoeling is nu om zoveel mogelijk stemmen te bemachtingen per email, of via de site van Ridley.
De stemmen van het publiek tellen voor 50% mee, en de jury bepaalt de andere 50%.
Vandaar dat ik natuurlijk iedereen vraag om op mijn ontwerp te stemmen (het liefst natuurlijk vanaf zoveel mogelijk mailadressen, omdat alleen stemmen van individuele adressen tellen. Dubbele stemmen per mailadres tellen niet).
Dit is de site waar het om gaat:
http://data.ridley-bikes.com/contest/belgie-vote.html Mijn ontwerp staat rechtsonder: de blauwe fiets met rood-grijs-lichtblauwe elips.Het nummer is BE166
Deze dus:
http://data.ridley-bikes.com/contest/bi ... nalist.jpg Als je op "klik hier om te stemmen" klikt, dan kun je stemmen. Moet je alleen even mijn nummer BE166 invullen.
Maar je kunt ook gewoon een mail met als onderwerp "design your ridley" sturen naar
customizer@ridley-bikes.com En in de mail zetten: Ik stem voor finalist BE166
Ik hoop dat jullie allemaal willen stemmen vanaf zoveel mogelijk verschillende mailadressen/IP adressen.
Groeten en ontzettend bedankt!!
PS: let niet op de kwaliteit van het tekenwerk, ik ben helaas geen photoshop genie
Gelukkig gaat het ook om originaliteit, haalbaarheid vh spuitwerk en of het commercieel verkoopbaar is.