Auteur |
Bericht |
Basjuh
|
Geplaatst: ma okt 05, 2009 6:22 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Enquête Kartsport Ik ben Bas Vervuurt van de Bernard Lievegoed School in Maastricht. Ik houd mijn eindwerkstuk over de kartsport, een onderdeel hiervan is verslaving en de conjunctuur gevoeligheid. Het doel van deze enquête is om cijfers te verzamelen die betrekking hebben op bovengenoemde punten. Het invullen van deze enquête zal niet langer duren dan 2 minuten en de ingevulde gegevens zullen vertrouwelijk behandeld worden. De vragen kunnen geknipt en geplakt worden. Voor de personen wat de antwoorden liever doen mailen kan dat ook: basvervuurt@hotmail.com. De vragen zullen in dat geval ook vertrouwelijk behandeld worden 1.)Ik ben ___ jaar oud. 2.)Ik ben: ο man ο vrouw 3.) Ik: ο ik heb een eigen kart ο ik deel mijn kart met iemand anders ο ik doe huurkarten en ben niet van plan een eigen kart te kopen (ga door na vraag 10.) ο ik doe huurkarten en ben van plan een eigen kart te kopen (ga door na vraag 10.) 4.)Ik rij met een: ο schakel ο automaat 5.)Ik ga gemiddeld ___ x karten per jaar op een outdoor circuit. 6.)Ik ga minder karten als de baanhuur €5,- duurder zal worden: ο ja ο nee ο weet ik niet 7.)Ik koop liever: ο goedkope kartspullen van mindere kwaliteit ο duurdere kartspullen van betere kwaliteit 8.)Bij de aankoop van kartspullen (indien van toepassing): ο let ik wel op aanbiedingen ο let ik niet op aanbiedingen 9.)Koop je je kartspullen (indien van toepassing): ο bij een kartshop met persoonlijke bediening ο via een webshop ο beide 10.)Ik geef relatief gezien: ο veel geld uit aan karten ο weinig geld uit aan karten 11.)De kartsport werkt verslavend: ο ja, absoluut ο ja, een beetje ο nee, totaal niet
Laatst bijgewerkt door Basjuh op ma okt 05, 2009 6:38 pm, in totaal 3 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: ma okt 05, 2009 6:26 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Dan zal ik maar even de aftrap doen:
1.)Ik ben _17_ jaar oud.
2.)Ik ben: x man ο vrouw
3.) Ik: x ik heb een eigen kart ο ik deel mijn kart met iemand anders ο ik doe huurkarten en ben niet van plan een eigen kart te kopen (ga door na vraag 10.) ο ik doe huurkarten en ben van plan een eigen kart te kopen (ga door na vraag 10.)
4.)Ik rij met een: ο schakel x automaat
5.)Ik ga gemiddeld _10_ x karten per jaar op een outdoor circuit.
6.)Ik ga minder karten als de baanhuur €5,- duurder zal worden: ο ja x nee ο weet ik niet
7.)Ik koop liever: ο goedkope kartspullen van mindere kwaliteit x duurdere kartspullen van betere kwaliteit
8.)Bij de aankoop van kartspullen (indien van toepassing): x let ik wel op aanbiedingen ο let ik niet op aanbiedingen
9.)Koop je je kartspullen (indien van toepassing): ο bij een kartshop met persoonlijke bediening ο via een webshop x beide
10.)Ik geef relatief gezien: x veel geld uit aan karten ο weinig geld uit aan karten
11.)De kartsport werkt verslavend: x ja, absoluut ο ja, een beetje ο nee, totaal niet
Laatst bijgewerkt door Basjuh op ma okt 05, 2009 6:39 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|
jeffrey1991
|
Geplaatst: ma okt 05, 2009 6:31 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Gedaan
|
|
Omhoog |
|
|
Henk46
|
Geplaatst: ma okt 05, 2009 6:43 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 30, 2007 7:37 pm Berichten: 362 Woonplaats: Drogeham
|
1.)Ik ben 24 jaar oud.
2.)Ik ben: X man ο vrouw
3.) Ik: X ik heb een eigen kart ο ik deel mijn kart met iemand anders ο ik doe huurkarten en ben niet van plan een eigen kart te kopen (ga door na vraag 10.) ο ik doe huurkarten en ben van plan een eigen kart te kopen (ga door na vraag 10.)
4.)Ik rij met een: ο schakel X automaat
5.)Ik ga gemiddeld 6x karten per jaar op een outdoor circuit.
6.)Ik ga minder karten als de baanhuur €5,- duurder zal worden: ο ja X nee ο weet ik niet
7.)Ik koop liever: ο goedkope kartspullen van mindere kwaliteit X duurdere kartspullen van betere kwaliteit
8.)Bij de aankoop van kartspullen (indien van toepassing): X let ik wel op aanbiedingen ο let ik niet op aanbiedingen
9.)Koop je je kartspullen (indien van toepassing): ο bij een kartshop met persoonlijke bediening ο via een webshop X beide
10.)Ik geef relatief gezien: X veel geld uit aan karten ο weinig geld uit aan karten
11.)De kartsport werkt verslavend: X ja, absoluut ο ja, een beetje ο nee, totaal niet
_________________ Karts:
100cc ICA 125cc TM Cross
|
|
Omhoog |
|
|
Bask
|
Geplaatst: ma okt 05, 2009 9:54 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
1.)Ik ben 26 jaar oud.
3.) Ik: x ik heb een eigen kart x ik deel mijn kart met iemand anders ο ik doe huurkarten en ben niet van plan een eigen kart te kopen (ga door na vraag 10.) ο ik doe huurkarten en ben van plan een eigen kart te kopen (ga door na vraag 10.)
4.)Ik rij met een: x schakel x automaat
5.)Ik ga gemiddeld 15-20 x karten per jaar op een outdoor circuit.
6.)Ik ga minder karten als de baanhuur €5,- duurder zal worden: ο ja x nee ο weet ik niet
7.)Ik koop liever: ο goedkope kartspullen van mindere kwaliteit x duurdere kartspullen van betere kwaliteit
8.)Bij de aankoop van kartspullen (indien van toepassing): x let ik wel op aanbiedingen ο let ik niet op aanbiedingen
9.)Koop je je kartspullen (indien van toepassing): x bij een kartshop met persoonlijke bediening ο via een webshop ο beide
10.)Ik geef relatief gezien: x veel geld uit aan karten ο weinig geld uit aan karten
11.)De kartsport werkt verslavend: x ja, absoluut ο ja, een beetje ο nee, totaal niet
_________________ MS Kart 08 ft. TM K9bspecial
BoBaArt Kartracing
Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: ma okt 05, 2009 10:17 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
1.)Ik ben 42 jaar oud.
2.)Ik ben: ο man
3.) Ik: ο ik heb een eigen kart
4.)Ik rij met een: ο automaat
5.)Ik ga gemiddeld 15 x karten per jaar op een outdoor circuit.
6.)Ik ga minder karten als de baanhuur €5,- duurder zal worden: ο nee
7.)Ik koop liever: ο duurdere kartspullen van betere kwaliteit
8.)Bij de aankoop van kartspullen (indien van toepassing): ο let ik wel op aanbiedingen
9.)Koop je je kartspullen (indien van toepassing): ο bij een kartshop met persoonlijke bediening ο via een webshop ο beide
10.)Ik geef relatief gezien: ο veel geld uit aan karten
11.)De kartsport werkt verslavend: ο ja, absoluut
Gr. Paulo
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Lex
|
Geplaatst: di okt 06, 2009 7:40 am |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
1.)Ik ben 16 jaar oud.
2.)Ik ben vrouw
3.) Ik heb een eigen kart
4.)Ik rij met een: viertakt automaat
5.)Ik ga gemiddeld 20 x karten per jaar op een outdoor circuit.
6.)Ik ga niet minder karten als de baanhuur €5,- duurder zal worden:
7.)Ik koop liever duurdere kartspullen van betere kwaliteit
8.)Bij de aankoop van kartspullen let ik niet op aanbiedingen
9.)Ik Koop mijn kartspullen bij een kartshop met persoonlijke bediening
10.)Ik geef relatief gezien veel te veel geld uit aan karten
11.)De kartsport werkt verschrikkelijk verslavend:
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: di okt 06, 2009 10:40 am |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
1.)Ik ben 39 jaar oud.
2.)Ik ben: x man
3.) Ik: x ik heb een eigen kart
4.)Ik rij met een: x automaat
5.)Ik ga gemiddeld 8 x karten per jaar op een outdoor circuit.
6.)Ik ga minder karten als de baanhuur €5,- duurder zal worden: x nee
7.)Ik koop liever: x duurdere kartspullen van betere kwaliteit
8.)Bij de aankoop van kartspullen (indien van toepassing): x let ik wel op aanbiedingen
9.)Koop je je kartspullen (indien van toepassing): x beide
10.)Ik geef relatief gezien: x weinig geld uit aan karten
11.)De kartsport werkt verslavend: x ja, absoluut
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
IncineratorX2
|
Geplaatst: di okt 06, 2009 10:44 am |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
1.)Ik ben 27 jaar oud.
4.)Ik rij met een: ο schakel
5.)Ik ga gemiddeld 10 x karten per jaar op een outdoor circuit.
8.)Bij de aankoop van kartspullen (indien van toepassing): ο let ik wel op aanbiedingen
9.)Koop je je kartspullen (indien van toepassing): ο beide
10.)Ik geef relatief gezien: ο weinig geld uit aan karten
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
|
piking
|
Geplaatst: di okt 06, 2009 2:58 pm |
|
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 3:49 pm Berichten: 333 Woonplaats: Emmeloord
|
1.)Ik ben 17 jaar oud.
3.) Ik: x ik heb een eigen kart ο ik deel mijn kart met iemand anders ο ik doe huurkarten en ben niet van plan een eigen kart te kopen (ga door na vraag 10.) ο ik doe huurkarten en ben van plan een eigen kart te kopen (ga door na vraag 10.)
4.)Ik rij met een: x schakel ο automaat
5.)Ik ga gemiddeld 20 x karten per jaar op een outdoor circuit.
9.)Koop je je kartspullen (indien van toepassing): ο bij een kartshop met persoonlijke bediening ο via een webshop x beide
_________________ Birel RY30, Rotax Max
|
|
Omhoog |
|
|
Seb
|
Geplaatst: di okt 06, 2009 4:38 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 08, 2006 8:29 pm Berichten: 954 Woonplaats: Coevorden
|
1.)Ik ben 16 jaar oud.
4.)Ik rij met een: ο schakel x automaat
6.)Ik ga minder karten als de baanhuur €5,- duurder zal worden: ο ja ο nee x weet ik niet
9.)Koop je je kartspullen (indien van toepassing): x bij een kartshop met persoonlijke bediening ο via een webshop ο beide
10.)Ik geef relatief gezien: x TE veel geld uit aan karten ο weinig geld uit aan karten
_________________ http://www.sebracing.nl 2007: Kampioen KBO KCT 2008: NK RK1 Junior 2009: NK RK1 Senior 4e 2010: Rotax rec
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: di okt 06, 2009 4:44 pm |
|
|
Bedankt voor het invullen De mensen die me gemaild hebben, nogmaals bedankt
|
|
Omhoog |
|
|
LauwtJ
|
Geplaatst: di okt 06, 2009 5:11 pm |
|
|
Laat ik de vrouwen ook maar even aanmoedigen aangezien ik de 2e vrouw ben hier 1.)Ik ben 19 jaar oud. 2.)Ik ben: ο man x vrouw 3.) Ik: x ik heb een eigen kart ο ik deel mijn kart met iemand anders ο ik doe huurkarten en ben niet van plan een eigen kart te kopen (ga door na vraag 10.) ο ik doe huurkarten en ben van plan een eigen kart te kopen (ga door na vraag 10.) 4.)Ik rij met een: ο schakel x automaat 5.)Ik ga gemiddeld 15 x karten per jaar op een outdoor circuit. 6.)Ik ga minder karten als de baanhuur €5,- duurder zal worden: ο ja x nee ο weet ik niet 7.)Ik koop liever: ο goedkope kartspullen van mindere kwaliteit x duurdere kartspullen van betere kwaliteit 8.)Bij de aankoop van kartspullen (indien van toepassing): ο let ik wel op aanbiedingen x let ik niet op aanbiedingen 9.)Koop je je kartspullen (indien van toepassing): x bij een kartshop met persoonlijke bediening ο via een webshop ο beide 10.)Ik geef relatief gezien: x veel geld uit aan karten ο weinig geld uit aan karten 11.)De kartsport werkt verslavend: x ja, absoluut ο ja, een beetje ο nee, totaal niet
_________________ Gillard Charlotte / MRC XTR X1 KF3www.veldhuisenracing.tk
|
|
Omhoog |
|
|
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: di okt 06, 2009 8:36 pm |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
1.)Ik ben 19 jaar oud.
4.)Ik rij met een: ο schakel
10.)Ik geef relatief gezien: ο veel geld uit aan karten
_________________ Mac Minarelli 612 - Maxter ICC
|
|
Omhoog |
|
|
DH-karting
|
Geplaatst: di okt 06, 2009 8:41 pm |
|
Geregistreerd: do aug 23, 2007 9:44 pm Berichten: 752 Woonplaats: Rijswijk
|
Moet wel zeggen dat mensen snel zeggen dat ze relatief veel geld uit geven. Een beetje wedstrijd rijder geeft 10/15 duizend in een jaar uit. Volgens mij geven wij hobby rijders ( de meeste dan ) een stuk minder uit en relatief gezien dus niet veel.
Dat gezegt te hebben :
1.)Ik ben 15 jaar oud.
4.)Ik rij met een: ο automaat
5.)Ik ga gemiddeld 7 x karten per jaar op een outdoor circuit.
10.)Ik geef relatief gezien: ο Weinig geld uit aan karten
|
|