Auteur |
Bericht |
Lex
|
Geplaatst: zo jan 06, 2008 9:20 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Vandaag weer eens lekker wezen trainen op Veldhoven met de Vampire.
Mooi weer, een beetje zon, heeeeeeeeeel veel Rotaxen, en afgezien van het normale percentage beukende debielen op de baan niks aan de hand.
Ook eens het zoontje van vrienden meegenomen, zodat die eens kon proeven aan het echte karten in de "oude" World Formula van Simone, want als hij het leuk zou vinden, dan koopt zijn vader misschien............, affijn iedereen kent het verhaal, Totdat het op de baan een beetje misgaat, en twee voor mij volkomen onbekende piloten in de pitsstraat mekaar even heel duidelijk maken, dat ze elkaar niet leuk vinden, en zeker niet op elkaars verjaardag komen.
En een half uurtje later hebben twee andere coureurs het met elkaar aan de stok, maar nu moest er daadwerkelijk tussenbeide gekomen worden.
Ergo, de ouders stonden met grote ogen naar onze sport te kijken, en denken er voorlopig nog even over, en dat zegt mij genoeg.
Jammer, jammer, jammer.
Lex.
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Energy 390
|
Geplaatst: zo jan 06, 2008 9:29 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm Berichten: 1497 Woonplaats: Ruurlo
|
het blijft altijd balen dat er van die domme idioten rondrijden. Helaas verpesten ze voor vele (jeugdige) rijders hun kart plezier.
groeten roeland
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
David
|
Geplaatst: zo jan 06, 2008 9:57 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Zo ontstaat er inderdaad meteen een slechte eerste indruk. Altijd jammer als mensen niet normaal met elkaar kunnen omgaan.
Ik heb soms het idee dat de lontjes overal steeds korter worden, helaas dus ook op de kartbaan ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Manders Racing
|
Geplaatst: zo jan 06, 2008 10:10 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm Berichten: 512 Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
|
Er loopt veel tuig rond in de racerij, zowel aan de kartbaankant als aan de crosskant in het geval van de Landsard.
Heb al vaker verhalen gehoord van dealers die het ook wel raar vinden hoe sommige mensen zoveel geld neerleggen voor het karten en nergens niets om geven. Dat kan in de meeste gevallen toch geen zuivere koffie zijn.
_________________ "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: zo jan 06, 2008 10:18 pm |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
Inderdaad erg jammer, hierdoor krijgen mensen verkeerde ideƫen terwijl dit de uitzonderingen zijn...
Het komt inderdaad wel steeds meer voor, helaas...
_________________ Mac Minarelli 612 - Maxter ICC
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Basjuh
|
Geplaatst: ma jan 07, 2008 3:23 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Inderdaad erg jammer,
heb het (gelukkig) nog nooit gezien. Meestal werd gewoon uitgepraat.
Bij voetballen is het haast de normaalste zaak ![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
joris
|
Geplaatst: ma jan 07, 2008 6:40 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ik was er ook die zondag maar ik was aan het rijden toen die 2 ruzie hadden m'n kart maatje had het wel gezien
maar het was ook niet echt lekker rijden half nat en half droog en dan veel mensen op de baan het viel niet mee
maar ruzie maken is wat overdreven maarja je weet hoe het gaat met die net iets te verwende jong ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
jeffrey1991
|
Geplaatst: ma jan 07, 2008 10:49 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
haha,, kinderachtig voor volwassen mensen toch ?
Gewoon iemand aanspreken kan toch van let hier ff op of daar..
Maar meestal gaat het gelijk met schelden van.
Als je het nog 1 keer doet dan....
Respectie,,,
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Enzodino
|
Geplaatst: di jan 08, 2008 3:28 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 04, 2007 7:34 am Berichten: 476 Woonplaats: Zaanstad
|
Sja, triest die mensen, ookal snap ik wel dat mensen dingen doen waar je enorm kwaad van kan worden.
_________________ Maak het af, voordat het jou afmaakt!!!
Energy Kinetic (2006) + Rotax Max jr. (2005)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Basjuh
|
Geplaatst: di jan 08, 2008 4:56 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
denk dat je met rustig praten meer bereikt dan met schelden
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Hendrik1985
|
Geplaatst: ma jan 14, 2008 11:58 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
tja dat krijg je met kinderen die alles maar krijgen van pappie en geen respect hebben voor mensen die er hard voor moeten werken en daarom zuinig met hun materiaal om proberen te gaan.
ik heb ze ook vaak genoeg achterop gehad! en als ze voorbij rijden nog ff een kwaaie hand opsteken. het liefst ram ik ze de banden in maarja..!
Op foto's kan je ook altijd de verwende nestjes er uit pikken. Dat zijn de kartjes met de totaal verrotte voorbumpers ( gaten door achterbumpers )
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Kees
|
Geplaatst: di jan 15, 2008 4:32 pm |
|
Geregistreerd: ma aug 27, 2007 8:12 pm Berichten: 17 Woonplaats: Driebergen
|
Lex,
Hoe bevalt de vampire? Ik rij nu nog 390cc maar denk er over om over te stappen, kan je wat zeggen over onderhoud en kosten. Welke dealers kan je terecht voor de vampire?
Gr Kees
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |