Auteur |
Bericht |
ms kart
|
Geplaatst: di nov 14, 2006 5:51 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 04, 2006 8:31 pm Berichten: 131 Woonplaats: marum
|
in het begin toen ik begon met karten reed ik wel eens voor bij ons op straat nu doe ik het nooit meer want het is een klinkerweg en je hele frame wordt er vlak van dat vind ik zonde.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
molen586
|
Geplaatst: wo nov 15, 2006 11:46 am |
|
Geregistreerd: wo okt 25, 2006 6:36 pm Berichten: 80 Woonplaats: Haarlemmerliede
|
In spaarndam hebben we een wielerbaan, ja een racebaan voor wielrenners ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif) Ik test veelvuldig me kart daar. Meestal maar iets van een half uurtje of iets langer want dan werd je weer weggestuurd. Maar voor de rest perfect testbaantje.
Daarnaast zijn er in het amsterdam industrie, olie gebied nog vele plekken waar asfalt ligt maar geen openbare weg. Vaak heel grote vlakte asfalt ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
_________________ ![Afbeelding](http://img235.imageshack.us/img235/3175/ondertitelnx6.jpg)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Nielsracing
|
Geplaatst: wo nov 15, 2006 12:17 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 20, 2006 8:12 pm Berichten: 58 Woonplaats: Zwanenburg
|
Leuk molen586! Hier in Zwanenburg hebben we ook een wielerbaan. Perfect om de kart te testen. Mijn Max moet er namelijk nog aan komen binnenkort ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
molen586
|
Geplaatst: wo nov 15, 2006 12:46 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 25, 2006 6:36 pm Berichten: 80 Woonplaats: Haarlemmerliede
|
Ohja, na dan woon jij ook dichtbij de kartbaan van amsterdam?! ga je dit jaar nog een keer? ik ben zaterdag van plan te gaan, eigenlijk vanmiddag, maar me oma is plots overleden ![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
_________________ ![Afbeelding](http://img235.imageshack.us/img235/3175/ondertitelnx6.jpg)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Manders Racing
|
Geplaatst: wo nov 15, 2006 1:40 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm Berichten: 512 Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
|
is die wielerbaan bij jouw dan onafgesloten?
in mijn dorp (3min lopen) ligt er ook een, maar met een hek van 1,50m hoog en 2 prikkeldraden erover heen
die baan wordt maar 10x per jaar befietst (alleen in hoogwinter), maar ze behandelen hem alsof het zandvoort is.
Worden wel ooit gaten in het hek geknipt, maar binnen de week zijn ze weer dicht.
Is wel een strakke baan met een recht stuk van 500meter met 2 lange snelle bochten aan beide zijdes, dus een top van 150km zou met een 125 schakel vast wel lukken, zit zelfs een berg in en een paar hairpins en snelle chicanes
Mag er helaas van me pa niet op, de fatsoensridder. Snap ik ook wel, maar zit al 10jr naar die baan te staren, om daar ooit te kunnen karten....
Ben er wel met de brommer op geweest --> zeer leuk
Misschien een idee voor een meeting? En dat we dan een vergunning vragen bij de gemeente Geldrop?
_________________ "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
molen586
|
Geplaatst: wo nov 15, 2006 3:02 pm |
|
|
een keer snachts dat hek openbreken ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif) Nee de wielerbaan bij ons is gewoon een vrije toegang.
Wordt er agfgestuurd door of het naastgelegen restaurant:lol: of de boswachter. Maja wel leuk om op te testen. En wielrenners komen er ook maar 3 keer in het jaar ja
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Nielsracing
|
Geplaatst: wo nov 15, 2006 4:14 pm |
|
|
@molen586, allereerst gecondoleerd met het verlies van je oma. Is nooit leuk om dat soort dingen te lezen. Sterkte
Ik woon inderdaad vlakbij A'dam, alleen ben ik mezelf nog aan het orienteren voor de aanschaf van een Rotax Max. Ik zit nog met een aantal dingen, met name het vervoer van en naar het circuit. (Beschik niet over trekhaak). Mocht je zaterdag gaan, PM me even als je wilt. Ik vind 't wel leuk om eventjes te kijken. Hopelijk ben ik aanspreekbaar want ik moet die vrijdag ervoor een feest draaien...
@Manders, deze baan is meestal bereikbaar. 't Is een soort van jongeren hangplek, vooral 's avonds. Opzich vet baantje hoor, we hielden "vroegah" geregeld scooterraces met opgefokte 70cc'tjes etc.
Hier een plaatje van een deel van Zwanenburg incl. de wielerbaan
![Afbeelding](http://img204.imageshack.us/img204/1969/naamloossy2.jpg)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: wo nov 15, 2006 4:17 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
die baan ken ik wil ik ook nog steds een keer met mn kart heen
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Nielsracing
|
Geplaatst: wo nov 15, 2006 4:22 pm |
|
|
Je bedoelt de buitenbaan neem ik aan.... (op Silverstone mag je niet met een eigen kart rijden)
Kom maar op met die mini-meet ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: wo nov 15, 2006 4:34 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
ja ik bedoel de buitenbaan
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
molen586
|
Geplaatst: wo nov 15, 2006 5:45 pm |
|
|
Citaat: @molen586, allereerst gecondoleerd met het verlies van je oma. Is nooit leuk om dat soort dingen te lezen. Sterkte
Ik woon inderdaad vlakbij A'dam, alleen ben ik mezelf nog aan het orienteren voor de aanschaf van een Rotax Max. Ik zit nog met een aantal dingen, met name het vervoer van en naar het circuit. (Beschik niet over trekhaak). Mocht je zaterdag gaan, PM me even als je wilt. Ik vind 't wel leuk om eventjes te kijken. Hopelijk ben ik aanspreekbaar want ik moet die vrijdag ervoor een feest draaien...
Ja dankjewel.
Ik geef je PM als ik ga ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Manders Racing
|
Geplaatst: wo nov 15, 2006 7:47 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm Berichten: 512 Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
|
@ nielsracing
is voor mij 150km rijden voor een wielerbaan.......
Voor dat geld aan benzine ben ik ook op een officiele baan!
Maar toch bedankt voor reactie, creatief met google earth?
_________________ "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Nielsracing
|
Geplaatst: wo nov 15, 2006 8:51 pm |
|
|
Dat is inderdaad niet echt bij je om de hoek...150km.
Nee, zelf gemaakt, tweemaal een 125cc ICC motor als een jetpack aangetrokken, en toen handgeschakeld omhoog vertrokken. Je begrijpt 'm al, Google Earth gebruikt
@molen586, is goed!
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
FDRTfred
|
Geplaatst: vr jun 01, 2007 3:21 pm |
|
Geregistreerd: di jan 16, 2007 7:00 pm Berichten: 77 Woonplaats: Geleen
|
2 maanden geleden eens op een parkeerplaats gaan rijden in de buurt. en in de straat af en toe eens op en neer.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |