Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 185 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Help
BerichtGeplaatst: za aug 04, 2012 9:43 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 10, 2012 4:37 pm
Berichten: 1754
@lex Als hij geholpen is. Is het geen kansloos topic....

_________________
"if you have everything under control you're not moving fast enough"

CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR
CRG ROADREBEL 2012 - TM K9C


Afbeelding
Facebook.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Help
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 10:00 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm
Berichten: 1965
Woonplaats: Drunen
@Bjorn, ik ga mij vandaag nog aanmelden op het Ferrari forum, ik heb geen budget, niemand sponsort mij, maar ik wil wel meedoen met de Ferrari challenge, heel veel rijden evt op een industrieterrein of parkeerplaats en niet sleutelen, ik wil er wel een kilometerteller inhebben.
Kansloos dus........

_________________
kartloos


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Help
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 10:19 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 10, 2012 4:37 pm
Berichten: 1754
@lex Hij heeft een droom. Dat had ik ook. En nu is het geen droom meer maar werkelijkheid. Alles is mogelijk

_________________
"if you have everything under control you're not moving fast enough"

CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR
CRG ROADREBEL 2012 - TM K9C


Afbeelding
Facebook.


Laatst bijgewerkt door bjornschuddings op zo aug 05, 2012 11:28 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Help
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 10:32 am 

Geregistreerd: ma dec 26, 2011 12:53 pm
Berichten: 29
@Lex
het is erg makkelijk om jeugdig enthousiasme in de grond stampen en af te doen als kansloos [-X
die jongen is 14 jaar en weet van de kartsport weinig af
ik geloof dat dit een informatief forum is
dus de vragen van die jonge jongen zijn in mijn ogen terecht

dan is het wel lekker makkelijk en misschien in jou ogen wel leuk om zo een reactie te geven :oops:
ik vindt het nou niet echt een aanwinst voor het forum met zulke reactie's
omdat iemand toevallig zelf wel in de gelukkige situatie verkeert dat hij of zij het (nog) wel kunnen betalen
al dan niet door sponsoring !!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Help
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 10:37 am 

Geregistreerd: ma okt 24, 2011 8:34 pm
Berichten: 284
Woonplaats: boechout
mijn voor keur gaat toch naar die energy met max erop,een max die goed is onderhouden en die jij goed onderhoud heeft een redelijke interval van onderhoud!!mijn mening he,succes

_________________
Haase edox dd2


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Help
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 10:57 am 

Geregistreerd: vr aug 03, 2012 9:02 pm
Berichten: 67
@lex, ik ben zeker geholpen dus het is niet kansloos, en als het kansloos is, wat maakt het jou uit, niemand heeft jou iets gevraagd.

bedankt jongens ik ben een stuk wijzer geworden!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Help
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 11:09 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
succes fritz'!
ga niet snel over op aanschaf, dat is het belangrijkste! Schakelen is leuk/stoer, maar geloof me... je komt trg van een kouwe douche...

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Help
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 11:12 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 10, 2012 4:37 pm
Berichten: 1754
@fritz Heb je goed of slecht nieuws ? En gewoon niet luisteren naar lex. Hij wilt jouw droom gewoon in de grond stampen :oops:

_________________
"if you have everything under control you're not moving fast enough"

CRG ROAD REBEL 2008 - ROTAX MAX SR
CRG ROADREBEL 2012 - TM K9C


Afbeelding
Facebook.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Help
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 11:33 am 

Geregistreerd: vr aug 03, 2012 9:02 pm
Berichten: 67
@incineratorx2 ga ik zeker niet doen, eerst maar eens zorgen dat me ouders ook iets mee betalen, al is het maar de helft, dan kan ik gaan karten.
@bjornschuddings ik heb het er verder nog niet met hun over gehad, miss nog eens proberen over paar weken/dagen en van die lex, ik wed dat hij gewoon een kart op straat heeft gevonden en die maar heeft genomen ;)

jullie horen nog van mij!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Help
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 2:43 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm
Berichten: 1965
Woonplaats: Drunen
Heeft niks te maken met de droom de grond instampen of iemand afzeiken, als je niet weet wat je wil, en vooral niet weet wat het spelletje uiteindelijk kost, of inhoudt, want alleen met een skelter en blok ben je er nog lang niet, kan je wel eens van een hele koude kermis thuis komen.
Je zal niet de eerste en zeker niet de laatste zijn, die na de aanschaf geen euro's meer over heeft om te rijden, om of fatsoenlijk onderhoud te plegen, en dan is de mooie droom snel voorbij, en blijf je zitten met een nachtmerrie.
Een skelter in de schuur / garage waar niemand meer iets mee doet, bye bye 1500,-, denk daar eerst eens over na.
Succes met je keuze, ik hoop van harte dat het je lukt, en dat je kan blijven rijden.
Lex. ( met die skelter van de straat ) :twisted:

_________________
kartloos


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Help
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 2:43 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Beste mensen, ik begrijp de reactie van Lex wel.
Als je nou echt serieus geinteresseerd bent in de kartsport, en dit forum wilt gebruiken om je kennis te verbreden, kijk dan eerst eens even naar wat er in het verleden allemaal al geschreven is. Dat voorkomt dat je hier allerlei vragen gaat stellen die compleet niet terzake doen.
Die tip werd al redelijk snel in dit topic gegeven, alsmede het advies om eerst eens even op een kartbaan te gaan kijken.

Dus Fritz, kijk nogeens goed rond op het forum, het antwoord op vrijwel al jouw vragen zal hier te vinden zijn. Ga eens kijken op de baan hoe het er daar aan toe gaat, neem je ouders mee zijn die ook meteen enthousiast. Bepaal jouw budget, en of het überhaupt mogelijk is te gaan karten.
Als je daarna nog vragen hebt weet ik zeker dat iedereen inclusief Lex deze best voor je willen beantwoorden.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Help
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 3:05 pm 

Geregistreerd: ma dec 26, 2011 12:53 pm
Berichten: 29
@David

vreemd dat jij in deze een reactie van iemand goedkeurt :roll:
Lex kan zich gewoon onthouden van commentaar
hij is niet verplicht om te reageren
en hoeft zeker niets af te doen als kansloos
als nieuweling op een forum krijg je ook niet gelijk alles gevonden
ook al is er veel overgeschreven
zo een jongen is gewoon enthousiast en vuurt een vraag af op het forum
en verdient het niet om in zijn onwetendheid door de almachtige afgestraft te worden

het forum en zijn leden en forumbezoekers behoren elkaar nog steeds als een normaal mens te behandelen

KLAAR :D


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Help
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 3:50 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm
Berichten: 1965
Woonplaats: Drunen
Beste André, in het geval van David is een reactie goedkeuren is iets heel anders als een reactie begrijpen, en de almachtige, nou zo voel ik mij echt niet, er is meer wat ik niet weet, als wat ik wel weet, ik heb alleen wel een uitgesproken mening bij diverse onderwerpen, en dat mag volgens mij nog steeds, leve de democratie, en iemand die mij dat verwijt, ook prima, dat is zijn of haar goed recht.
Voor wat betreft de vragen die gesteld worden, de antwoorden daarop, lijken mij niet erg moeilijk te vinden met de zoekfunctie van een forum, je hoeft alleen minder moeite te doen als je een nieuw topic opent.......
Er zijn andere fora, die ik ook gebruik, waar vragen als deze zonder pardon verwijderd worden, en de vraagsteller een pb-tje krijgt om eerst de zoekfunctie te gebruiken, zo niet, gaat gewoon de account even dicht, misschien ook geen zaligmakende oplossing, maar je leert wel hoe je moet zoeken in de verschillende rubrieken, en inderdaad, vaak is het antwoord al eens gegeven, en zal je zien hoe makkelijk het is om basiskennis van een onderwerp te vergaren, en zo het aantal onnodige vragen met minstens de helft te verminderen.
Lex. (ook klaar :wink: )

_________________
kartloos


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Help
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 4:15 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Hmm was een verhaaltje aan het tikken maar Lex was me (alweer) voor.
Maar goed, zijn verhaal komt op veel punten overeen met dat van mij.

Ik begrijp niet alleen Lex, maar soms ook enthousiaste jonge kartforumleden waardoor er inderdaad niet direkt accounts gedeactiveerd worden. Is ook lang niet iedereen blij mee.

Ik geloof niet dat iemand zich hier opgesteld heeft als een almachtige, of dat er mensen niet normaal behandeld zijn. Sommige opmerkingen hadden wat tactvoller gekund, met de onderbouwing er direkt al bij ipv wat later.
Er hadden ook een aantal pagina's topic bespaard kunnen worden als het advies van pagina 1 (reactie 1) ter harte genomen was.

Andre, ik ben op zoek naar jouw hulp aan deze vurig enthousiaste beginneling in dit topic, maar kan het nergens vinden?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Help
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 4:38 pm 

Geregistreerd: ma dec 26, 2011 12:53 pm
Berichten: 29
gaan we tikkertje spelen [-X

KLAAR !!!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 185 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David