Auteur |
Bericht |
Ilona
|
Geplaatst: wo jun 25, 2008 2:30 pm |
|
|
@ Beire: neen hoor ik bedoel wel degelijk indoor... ik heb info gevraagd over indoor...Het voorstel is:
Van: Boy Pijls - Karting Genk [mailto:info@kartinggenk.be]
Verzonden: wo 25/06/2008 14:09
Aan: Antonelli, Ilona
Onderwerp: RE: Info aanvraag via contactformulier
Voorstel:
10'chrono sessie
15' finale
Alles in groep. Dit kan alle dagne behalve dinsdag van 09-19u
Prijs pp 25€
Met vriendelijke groeten,
Salutations distinguées,
Best regards,
Boy Pijls
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Ilona
|
Geplaatst: wo jun 25, 2008 2:31 pm |
|
|
@ Bas: neen dat gaan we Paulo zijn nieuwe kart niet aandoen ![fluiten :fff:](./images/smilies/whistling.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Beire
|
Geplaatst: wo jun 25, 2008 2:59 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Beste Ilona,
Vraag aan Boy ns waar die indoorbaan van hen dan juist ligt? Want voor zover ik weet is het enige dat je op genk indoor kan doen is eten, drinken, naar het toilet gaan en dingen kopen in hun shop.
Ik wil maar zeggen -> er is op de Horensbergdam geen indoorbaan. Je kan daar wel met zogenaamde indoorkarts op een aparte buitenbaan rijden. Dat is in het midden van de pagina die hieronder gelinkt is het kleine getekende gedeelte rechts van kalender 2008.
http://kartinggenk.be/v2/nl/index.shtml
Ik vind het persoonlijk (ook met indoorkarts) leuker outdoor rijden: Als het goed weer is verga je niet van het zweet en als het slecht weer is (regen) is er dubbele pret.
Laat maar weten wat zijn antwoord was.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
bas
|
Geplaatst: wo jun 25, 2008 4:09 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
ik denk dat t een prive baan is voor mooie dames .
paulo gooi je kart nog een keer in de srijd ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif) anders gaan ze niet buiten rijden
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
David
|
Geplaatst: wo jun 25, 2008 4:54 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Citaat: het enige dat je op genk indoor kan doen is eten, drinken, naar het toilet gaan
Naar het toilet gaan ook? Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen
Ik zou ook niet weten waar de indoorbaan in Genk is, kan eerlijk gezegd uit de reactie van de kartbaan ook niet opmaken dat het over een indoorbaan zou gaan ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Ilona
|
Geplaatst: wo jun 25, 2008 5:33 pm |
|
|
hello!
Ik was dus mis ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif) ooppsss!!! in mijn eerste mailtje naar hem vroeg ik welke de mogelijkheden ed waren voor indoor karting voor een event voor dames en wat het prog was en omdat hij me meteen alle info gaf en niet sprak over outdoor ging ik ervan uit dat het dus indoor OOK ging ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif) ... Blijkbaar dus niet.. Ik heb nu nog een mailtje gedaan met de expliciete vraag en nu wacht ik zijn antw dus af... Nuja jullie zullen het wel beter weten dan ik ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif) gezien ik er zelf nog nooit ben geweest ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif) in ieder geval dan wordt het dus outdoor, het weer is er voorlopig toch nog gunstig voor..
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Beire
|
Geplaatst: wo jun 25, 2008 8:52 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Voorlopig wel, maar het weer kan elke dag anders zijn.Het dus maar de vraag wanneer je juist zou gaan.
In elk geval -> je ziet normaal ook nog piloten(s) die op het grote circuit rondsjezen dus het is best de moeite hoor.
Het amusement!
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Paulo27
|
Geplaatst: wo jun 25, 2008 9:52 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
@Bas
Op Mijn kart mogen alleen HELE SPECIALE dames rijden... daar zal toch een selectiecommitee voor moeten komen eerst.
@Ilona...
Heel veel plezier... buiten kart bij Genk is ook erg leuk...
gr.
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
bas
|
Geplaatst: do jun 26, 2008 12:13 am |
|
|
@paulo als je mensen nodig hebt ik help je graag.......en een meisje wat hier zo veel aandacht krijgt MOET WEL HEEL SPECIAAL ZIJN
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Kurtje
|
Geplaatst: do jun 26, 2008 5:40 am |
|
|
Zo dichtbij wonen en nooit daar geweest... SCHANDALIG ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Ilona
|
Geplaatst: do jun 26, 2008 8:43 am |
|
|
@paulo27 je was toch maar voorzichtig toen je je kart wou aanbieden hé
@Beire... Ja niet deze week maar de week nadien en ik hoorde op de radio vanmorgen dat het dan 25 graden wordt ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif) dus dat zit snor!
@Kurtje... euhhhmm ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif) ja ik wou laatst gaan zien maar toen wist jij me te zeggen dat ze het asvalt vernieuwde dus heb ik het maar uitgesteld...Ik kan mss beter eens komen zien als jij daar eens rijdt ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif) onze stuntpiloot (grapje hé) ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif) xx
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Ilona
|
Geplaatst: do jun 26, 2008 9:49 am |
|
|
@Bas oh maar jij mag je kart ook aanbieden hoor ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif) of ist ook alleen maar voor HELE SPECIALE DAMES ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
bas
|
Geplaatst: do jun 26, 2008 10:16 am |
|
|
@ilona,wat jij wilt maakt mij echt niet uit.
6 juli zijn we in kerpen [dld] en jij mag gewoon rijden hoor als je dat wilt.
hij is net klaar dus alles is 100%in orde
ook lekker snel echt iets voor jou en je vriendinnen.
laat maar horen als jullie komen.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Ilona
|
Geplaatst: do jun 26, 2008 10:20 am |
|
|
@Bas.... dat eerste zinnetje ? wat jij wil maakt me echt niet uit komt niet echt overeen met de rest van je postje ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif) oftewel lees ik het verkeerd ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif) ... En waar ligt Kerpen? ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif) als het mij meegevallen is volgende week dan hou ik je daar wel aan.. ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif) je bent toch goed verzekerd hé ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
bas
|
Geplaatst: do jun 26, 2008 10:34 am |
|
|
ik bedoelde wat jij wilt... het maakt mij niet uit
kerpen ligt net over de grens bij venlo.
kom maar rijden word een leul dagje,ik neem de camera mee.
als je het lief vraagt mag je ook nog wel op die van rudi denk ik. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |