Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 148 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2007 3:36 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo feb 04, 2007 9:41 pm
Berichten: 260
Woonplaats: Vught
Speel tientallen racegames op ps3 360 en pc. Maar is er niemand hier die ook counter strike 1.6 speelt?

_________________
LenzoKart


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2007 3:57 pm 

Geregistreerd: wo aug 29, 2007 11:06 am
Berichten: 382
Woonplaats: Barneveld
wel een poosje counterstrike 1.6 gespeeld,,maar source is een stuk leuker :wink:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 31, 2007 1:33 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 29, 2006 2:28 pm
Berichten: 2385
uhmm even denken.

Drift games
race games
nfs natuurlijk
shooters
gunZ
1st person fights
civil wars
uhmm.. tja en alles wat een beetj rond GTA in de buurt zit :P

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 31, 2007 4:55 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
zo'n beetje alles dus behalve de sims :D

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 12, 2007 6:57 pm 

Geregistreerd: wo aug 29, 2007 11:06 am
Berichten: 382
Woonplaats: Barneveld
Need for Speed Pro Street is de nieuwe titel van de NFS serie van Electronic Arts.
Afbeelding
Need for Speed Pro Street zal anders worden dan de vorige Need for Speed titels. Als je denk dat dit een add on is op de vorige titels dan heb je het mis. NFS Pro Street is anders: het spel heeft een totaal vernieuwde rij ervaring, nieuwe game modes en nieuwe features. Met deze titel wil EA race series verhogen naar een nieuw level.

De meest opvallende verandering is dat het spel zich weer afspeeld op gesloten tracks, dus geen open werelden meer. EA heeft veel onderzoek gedaan en is tot de conclusie gekomen dat in de wereld van straat races de races worden gehouden zonder regels en op gesloten tracks zonder politie of verkeer.
Het spel is al voor 2 jaar in ontwikkeling en er komen een paar significante veranderingen aan. Kort door de bocht genomen zijn dit de nieuwe features: schade, physics en rook.

Schade
Wat de politie en het verkeer in de vorige NFS games deden om je het moeilijk te maken gebeurd nu door schade. In NFS Pro Street heeft schade een grote rol, dus je moet goed oppassen dat je je auto niet in de prak rijdt. Doe je het wel dan krijg je een grote rekening gepresenteerd om je auto op te lappen. De schade is niet alleen maar een aantal krasjes en deukjes… deze keer kun je de gehele auto’s slopen zodat het voor kan komen dat je niet in staat bent om te finishen.
De schade modellen zijn erg goed, veel realistischer dan dat we hiervoor hebben gezien. Bumpers en wielen kunnen van je auto vallen, ruiten kunnen breken, motorkappen kunnen wegvliegen en per materiaal (metaal, glas, plastic of carbon) komen er krassen op of breekt het. Alle schade is berekend on-the-fly, dus het ziet er nooit hetzelfde uit. Het maakt dus uit hoe hard je tegen de muur rijdt, de schade wordt berekend aan de hand van verschillende parameters. En het beste is, de schade zal de kracht van je auto verminderen. Hoe vaker je crashed, hoe trager je wordt. En als het te erg wordt is de race over.
Het repareren van je auto kost geld, maar je wilt vast je het geld uitgeven aan nieuwe onderdelen van de motor in plaats van het uit te geven aan schade.

De locaties

Een opvallende verandering in Need for Speed Pro Street is dat het spel zich weer afspeeld op gesloten tracks, dus geen open werelden meer. EA heeft veel onderzoek gedaan en is tot de conclusie gekomen dat in de wereld van straat races de races worden gehouden zonder regels en op gesloten tracks zonder politie of verkeer.

Dit soort evenementen vinden in het spel plaats op 14 verschillende locaties die over de wereld zijn verspreid. De tracks zijn gebaseerd op echt bestaande lokaties. Onder andere Nevada Speedway in Amerkia, Shuto Express in Japan en de Autobahn AVUS in Duitsland. EA heeft veel onderzoek gedaan en veel foto's gemaakt zodat ze de tracks zo realistisch mogelijk konden maken. Elk evenement is georganiseerd door een andere organisatie, dus elk evenement heeft een andere stijl, zelfs de muziek is anders.

Als gamer start je bij Battle Machine in Noord Amerika. Tijdens het spel ga je verder naar React Team Sessions in Europa daarna Azie en als je goed genoeg bent kom je in de Super Promotion. Aan het einde moet je de 'showdown-king' verslaan, die een soort eindbaas is, en je zelf kronen tot Street King.
Afbeelding

Evenementen in NFS Pro Street
Overzicht van de evenementen

Game modes

Zoals je hierboven al las zal er alleen geracet worden op gesloten parcoursen en er zal dus geen verhaal in het spel zitten zoals het geval was bij NFS MW en NFS Carbon. Het doel van het spel is om "Street King" te worden doormiddel van het verslaan van je tegenstanders in gevaarlijke races. Er zijn vier verschillende game modes: GRIP, Drift, Drag and Speed Challenge. Voor elke mode moet je een persoonlijke auto hebben die perfect getuned is voor elke type race. GRIP zal de circuit mode worden.

Afbeelding

EA is er van bewust dan de career mode in NFS Carbon behoorlijk kort was, in NFS ProStreet zal je langer moeten spelen. Het zal je tussen de 20 en 25 uur kosten om alle "kings" te verslaan. Om het hele spel uit te spelen ben je zeker 40 tot 50 uur bezig, aan de hand van hoe goed jij als bestuurder je bent.

De drift mode wordt anders dan in NFS Carbon, dit komt door de nieuwe physics van de auto’s. Om de toegankelijkheid te verhogen heeft EA een “assistent” ingebouwd die helpt met sturen zodat je op de baan blijft. Als je de assistent uitschakelt word het een stuk moeilijker (simulatie), dit voor de hardcore gamers.
Over de drag mode is nog geen informatie.
De nieuwe game mode is Speed Challenge, dit is een lange baan waar je je auto op zijn staart kan trappen. Op hoge snelheid race een weg naar beneden, met weinig bochten erin. Maar kijk uit, als je stuurt dan moet je uit kijken dat je niet van de baan raakt.

Als je het spel hebt uitgespeeld is er altijd nog de onlinemode en een LAN optie die na een patch in het spel gebakken zal zitten.

Physics
Electronic Arts wou gaat met NFS ProStreet een realistischere simulatie kant op. Wees niet bang als je niet zo goed kunt rijden, er zit een assistent in het spel die je aan of uit kunt zetten. Een idee van EA is dat kinderen zou kunnen spelen met hun ouders en dat de betere speler minder assistentie gebruikt.

Als je meerdere assistenties aan zet is het mogelijk om goede tijden te rijden. Naast ABS en ESP is er een assistent die automatisch voor je remt (zoals in NFS 3). Hier moet je wel aan wennen want de auto remt zonder dat jij hebt geremd. Na een tijdje kun je rijden zonder al te veel assistentie. Je kunt gas geven en remmen tegelijk en je krijgt een goed gevoel over het sturen. Je zal het merken als je auto onderstuur krijgt over overstuur. De ontwikkelaars van het spel hebben 400 verschillende parameters per auto beschikbaar gehad die de physics beschrijven, in NFS Carbon hadden ze er maar 40.

De auto’s
Toyota Corolla 1986 Het is typisch voor NFS dat het spel een groot aantal bekende auto’s bevat. Er zullen meer auto’s in het spel zitten dan in de vorige versies. In zijn totaal komen er 26 verschillende autofabrikanten in het spel. Van alle auto’s zullen er 8 “super-cars” zijn, die je helemaal kunt tunen.
Hou je niet zo van super-cars dan ben je vrij om een low-end auto te kopen en die zo te tunen zodat ze het kunnen opnemen tegen de betere auto’s. Aan het einde van het spel gaat het allemaal om het de combinatie tussen je rijstijl en het tunen. Bekijk de gehele carlist tot nu toe.

Tunen & Customizen
In NFS ProStreet wordt het tunen van je auto's heel belangrijk, visueel als de instellingen van je auto. Het terugkomende feature is Autosculpt (uit NFS Carbon), hiermee kun je elk onderdeel van je auto aanpassen, er zitten dus ook geen standaard onderdelen in het spel. Met Autosculpt kun je de luchtweerstand van je auto aanpassen, die je weer kunt testen in een wind tunnel. Stickers en vinyls kunnen in 25 tot 35 lagen op je auto geplakt worden. Er zullen complete vinyls en nummers beschikbaar zijn, jammer genoeg geen letters.

Tunen
Het tunen in Need for Speed ProStreet is heel gedetaileerd en gaat behoorlijk diep. Voor de mindere technische mensen heeft EA nog de bekende upgrade-pakketten, hiermee kun je auto tunen zonder dat je er verstand van hoeft te hebben. Als je er wel verstand van hebt kun je meer paardenkrachten uit je auto halen, deze kun je testen op een dyno of in een testrondje op de straat. Het schijnt dat er zo een 30 variabelen zijn die je aan kunt passen tijdens het tunen.

Blueprints
Als je nu je auto tot in de puntjes hebt getuned kun je je configuratie opslaan als een zogenaamde blueprint. Elke blueprint is gelimiteerd aan een specifieke auto en mode.

Het mooie van deze blueprints is dat je ze kunt delen met je vrienden. Als je iemand jou blueprint stuurt kan hij deze op zijn auto toepassen zodat hij met jou instellingen kan rijden. Alleen hij weet niet hoe de auto getuned is en wat er onder de kap zit, hij weet alleen dat zijn auto sneller is. Als een bonus wordt de tuner bij een speler genoemd als hij hoger in de online lijsten komt.
Er zullen speciale ranken komen, waar de makers van de beste blueprints worden geeerd. Jammergenoeg kun je de blueprints alleen in het spel delen en niet over het internet.

Grafisch
De graphics van het spel zullen heel gedetailleerd zijn. De auto’s zullen meer fotorealistisch zijn in tegenstelling tot NFS Carbon. Elke auto heeft zo een 15.000 tot 20.000 polygonen (in NFS 5 hadden de auto’s maar 2000 polygonen) en ze zien er goed uit. Het licht reflecteert zoals het moet.
Een nieuwe feature is de rook in het spel. Bijna in elk spel wordt de rook gemaakt van primitieve 2d textures. In Pro Street ziet de rook er erg goed uit, helemaal als je een burnout doet. De rook ziet er erg echt uit en is gemaakt met Shader Model 3.0.

Afbeelding

We moeten nog wel zien hoe de rook eruit ziet op oudere pc’s en of de next-gen consoles dit wel aankunnen. De systeemeisen zullen een stuk hoger liggen dan voor NFS Carbon of andere race games.

Muziek

In elke Need for Speed game is de muziek erg belangrijk. Deze keer heeft EA onze eigen Junkie XL zo ver gekregen om een aantal tracks te maken die je zult horen tijdens het spel. Het verschilt per evenement welke muziek je hoort, zoals Hard Rock, Techno, Electronic of Punk. Deze stijlen zijn verbonden met de organisaties die de evenementen organiseren. Naast Junkie XL zullen er ook ander artiesten muziek gaan schrijven voor NFS Pro Street.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 12, 2007 7:29 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
komt hij ook uit voor op de ps2 :roll:

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 12, 2007 10:19 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
EA heeft veel onderzoek gedaan en is tot de conclusie gekomen!



heb al beelden gezien en ziet er vet uit! ik denk niet op ps2

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 12, 2007 11:11 pm 

Geregistreerd: di nov 06, 2007 7:47 pm
Berichten: 46
Woonplaats: den haag
ik speel voornamelijk battlefield 2.
en om me agressie ook een beetje kwijt te kunnen met racen: FLATOUT 2
en echt racen DTM 3


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di nov 13, 2007 5:30 pm 

Geregistreerd: wo aug 29, 2007 11:06 am
Berichten: 382
Woonplaats: Barneveld
volgens mij wel ps2!! anders baal ik er mooi ff van :P


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di nov 27, 2007 1:49 pm 

Geregistreerd: wo aug 29, 2007 11:06 am
Berichten: 382
Woonplaats: Barneveld
Ik heb het spel aangeschaft.

Het is een stuk realistischer geworden en het ziet er goed uit.!!!

Alleen ik vind het jammer dat je niet gewoon vrij meer rond kan rijden :wink:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di nov 27, 2007 2:58 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
ik speelde het ook (zat op 95,4%) en kom niet echt verder.
mischien dat ik over half jaartje weer draad oppak

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 06, 2008 8:30 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
vandaag gtr2 op pc gezet
totaal anders dan ps2
maar met momo logitech stuurtje en geluid goed hard krijg ik mijn tijd wel om :D

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 06, 2008 8:36 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm
Berichten: 1610
Woonplaats: Zwolle
GTR2 is idd leuk

in de tijd dat ik nog aan online racen deed, reden we met GTR1
dat was erg leuk

GTR2 is zeker beter dan 1, maar ook moeilijker
zijn ook leuke mods voor verkrijgbaar

_________________
je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 06, 2008 8:38 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 08, 2006 8:29 pm
Berichten: 954
Woonplaats: Coevorden
Ik doe nu veel DTM 3 online.

Helaas nu wel even met keyboard, want m'n stuurtje is kapot :(

_________________
http://www.sebracing.nl

2007: Kampioen KBO KCT
2008: NK RK1 Junior
2009: NK RK1 Senior 4e
2010: Rotax rec


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jan 06, 2008 9:07 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
mischien eens een kartforum online meeting houden :D

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 148 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David