Auteur |
Bericht |
jeffrey1991
|
Geplaatst: zo okt 22, 2006 10:26 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
jup met jou kunnen we dus ook al praten
Micheal is een geval apart VOORAL IN DE POSITIEFE ZIN..
Net zoals iedereen in andere sporten zoals Valintio rossi.. in de motorsport
Lance armstrong met het wielrennen iedereen heeft zijn sport en zijn neuke fout ect.. Fouten maken is menselijk..
Op de kartbaan worden ook fouten gemaakt.. en de andere wordt daardoor de dupe.. meestal wordt dat dan wel weer goed opgelost! 
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: zo okt 22, 2006 11:49 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Topic opgeschoond en heropend.
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk van ieders mening te behouden.
Het filmpje van het incident met Damon Hill heb ik laten staan, verdere discussie hierover lijkt me niet nodig in dit topic, iedereen kan voor zichzelf uitmaken wat er gebeurd is, dat was destijds ook al zo.
Vanaf nu MOET er normaal gereageerd worden in dit topic, conform de forumregels.
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: zo okt 22, 2006 11:50 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
destijds kon ik net lopen volgens mij
dus ik mag niet vragen wat er presies aan de hand was?
|
|
Omhoog |
|
 |
Paulo27
|
Geplaatst: zo okt 22, 2006 11:55 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Jef,
vragen mag altijd, maar ook jij ziet dat er weer discussie ontstaan die nergens op slaan.
Wat wij ook met z'n allen vinden.... terugdraaien kunnen we het toch niet meer.
Je moet het zo zien..... bij de een is het glas half vol... bij de ander het het glas heel leeg... (beiden bedoelen ze hetzelfde, snap je...)
Thx
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: zo okt 22, 2006 11:58 pm |
|
|
haha begin jij nu ook al
David vergeleek micheal schumachers stopping ook al met zijn broer.. vroeger toen die 4 op 1 rij speelde  Dat het na een paar keer spelen saai wordt ga jij met het glas beginnen  ahaha
nee maar ik snap niet .. hoe stond ong het klassement van toen van micheal wordt er toch niks wijzer van lijkt mij?
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: zo okt 22, 2006 11:59 pm |
|
|
Citaat: dus ik mag niet vragen wat er presies aan de hand was?
Je kan het zien in het filmpje, en je zult het aan de hand van de beelden voor jezelf uit moeten maken. Wat er ECHT aan de hand was weet eigenlijk niemand behalve Schumacher, en daar zijn al heel veel discussies over geweest die allemaal op niets uitliepen, en dat hoeft van mij liever niet herhaald te worden hier.
Voor de mensen die het niet weten, deze crash heeft Schumacher zijn eerste wereldtitel opgeleverd, aangezien hij met 1 punt voorsprong de race begonnen was.
Zoals ik al zei, het was destijds al erg controversieel 
Laatst bijgewerkt door David op ma okt 23, 2006 12:00 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: ma okt 23, 2006 12:04 am |
|
|
oke..  .. zullen we het dan maar hebben over de positiefe kant van micheal
edit: David kzit in me woordenboek te pluisen.. maar kan het woord controversieel nergens vinde 
|
|
Omhoog |
|
 |
David
|
Geplaatst: ma okt 23, 2006 12:08 am |
|
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: ma okt 23, 2006 12:10 am |
|
|
dankje omstreden komt het opneer  Snap nog niet helemaal maar ja..
Eigenlijk moet iedereen die nu voor micheal was voor ralf zijn he:P
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: ma okt 23, 2006 8:54 am |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
schumacher ?? kanp wat hij heeft gepresteerd
hoewel 94 twijfelachtig toen hij Damon Hill van de baan roste om kampioen te worden
en 97 toen hij villeneuve van de baan roste waar hij gelukkig wel voor is gestraft.
of oostenrijk 2002 dat barrichello hem voor moest laten gaan wat nergens voor nodig was aangezien meneer toch al in race 11 kampioen was
maar goed het is tijd voor nieuwe en jonge rijder's die leuk met elkaar kunnen gaan strijden
kortom schumacher opgeruimt staat netjes
dit wordt waarschijnlijk gezeik 
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: ma okt 23, 2006 8:57 am |
|
|
Daar mochten we het niet over hebben zoals je kan lezen met Doman hill.
Je kan het toch moeilijk terug draaien en je mag schumi toch niet dus we komen er niet goed over uit ( Ik weet wie je bent, en weet dat je hem niet mag) Iedereen heeft zijn fouten maar als dat alles is heeft die 3 erge fouten gemaak..!! in al die jaren.. Alonso Doet het in 2 jaar... Maar wat vinden we van de familie schumi dus Ralf 
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: ma okt 23, 2006 9:01 am |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
dat waren slecht's een paar voorbeelden hoor
en de familie schumi nou laat ik zeggen dat ik al jaren ralf schumacher fan ben vertel ik verder weinig over
maar ik juich voor hem hoor helaas dat hij bij toyota rijd bij BMW william;s deed hij mooie dingen
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: ma okt 23, 2006 9:03 am |
|
|
eigenlijk moet ralf dan ipv micheal als micheal toch weg moet.. liever niet natuurlijk. Je zou zeggen dat het in de familie moet zitten he
|
|
Omhoog |
|
 |
Max
|
Geplaatst: ma okt 23, 2006 9:05 am |
|
|
Ja
Maar ik ben en blijf altijd nog voor schumi ook al is ie weg...
Maar niet voor Ralf... Niet egt een topcoreur
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: ma okt 23, 2006 9:06 am |
|
|
mwa het ligt volgens mij meer aan Z'n auto's hij heeft altijd rot merken waar die in rijd.. Die niet echt goed presteren als nou micheal samen met Ralf nog in ferrari zat was het pas een kampioenschap
|
|
Omhoog |
|
 |