Auteur |
Bericht |
Ben999
|
Geplaatst: wo jun 02, 2010 4:35 pm |
|
Geregistreerd: di okt 16, 2007 5:12 pm Berichten: 202 Woonplaats: Rekem
|
Heren,
Ik heb een probleem, een goede 2 weken geleden heb ik een bestelling geplaatst bij een kartshop die ook op dit forum adverteerd. In eerste instantie liep alles vlekkeloos, maar nu, 22 dagen geleden vanaf datum van betaling heb ik nog steeds niets mogen ontvangen.
Er werd mij verteld dat het pakket reeds verzonden is, en dit kon maximum 10 dagen duren. Vanaf datum van verzending tot nu, telt 13 dagen. Ook kon er mij, in de vele keren dat ik contact heb genomen geen track & trace nummer worden verschaft.
Vandaag heb ik nog enkele malen geprobeerd om contact op te nemen, maar zoals ik vermoed werd er gewoon niet opgenomen. Wie kan me helpen, en raad geven?
Alvast bedankt.
Ik heb per vergissing waarschijnlijk in het verkeerde forum gedeelte gepost, kan de Admin dit aub verplaatsen, NIET verwijderen?
Bedankt.
|
|
Omhoog |
|
|
kartje
|
Geplaatst: wo jun 02, 2010 6:27 pm |
|
Geregistreerd: za okt 13, 2007 6:03 pm Berichten: 3566 Woonplaats: klaaswaal
|
Ik denk dat het wel goed komt hoor even geduld denk ik.
_________________ ===SOMS IS HET BETER GAS TERUG TE NEMEN=== MS KART '11-----VM ICC '11
|
|
Omhoog |
|
|
sammy
|
Geplaatst: wo jun 02, 2010 6:34 pm |
|
Geregistreerd: za jan 19, 2008 9:58 am Berichten: 243 Woonplaats: Maasmechelen
|
Ik weet van Benny dat het een verzending via TNT betreft, het lijkt mij onmogelijk dat zulke zending inmiddels al 13 dagen onderweg zou zijn... Hoe dan ook, indien er beloofd wordt een track en trace te verschaffen en deze 23 dagen na bestelling er nog niet is dan begin ik mij idd vragen te stellen. Niet over de zending op zich maar wel over de klantvriendelijkheid van de dealer. Deze wordt geacht beloftes na te komen en de zending op te volgen. Benny, ik ben benieuwd wanneer je je zending krijgt mede doordat er spullen voor mij bij zijn
|
|
Omhoog |
|
|
Ben999
|
Geplaatst: wo jun 02, 2010 7:37 pm |
|
Geregistreerd: di okt 16, 2007 5:12 pm Berichten: 202 Woonplaats: Rekem
|
Inderdaad Sammy, daar ben ik ook eens benieuwd naar, want vind dit zelf ook vervelend omdat er materiaal voor jou bij zit.
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: wo jun 02, 2010 8:58 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Ik hoorde van nog twee karters dat ze al een flink aantal dagen op spullen zijn aan het wachten van een bepaalde winkel. (ik hou het even netjes om de naam van de winkel niet te noemen).
Misschien dat langsgaan om verhaal te halen helpt?
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: wo jun 02, 2010 9:10 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Langsgaan zal door de afstand wel lastig zijn anders hadden ze de goederen ook kunnen afhalen, denk ik. Belofte maakt schuld, ik zou de verkopende partij attent maken op zijn/ haar verplichtingen, een koop kan ook ongedaan worden gemaakt.
De naam van de betreffende dealer hier op het forum noemen lijkt mij niet netjes.
Succes
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
|
sammy
|
Geplaatst: wo jun 02, 2010 9:29 pm |
|
Geregistreerd: za jan 19, 2008 9:58 am Berichten: 243 Woonplaats: Maasmechelen
|
@954rr De zending is al betaald geweest 23 dagen geleden. De naam van de dealer hoeft niet kenbaar gemaakt te worden al kan ik mij best inbeelden dat andere dealers dit wel vervelend zullen vinden...
-Het is ook niet de bedoeling van deze post, wel om advies te vragen-
Hoe dan ook, Benny krijgt geen reactie op zijn mails/telefoons en het voornaamste is dat de zending er nog niet is. We zullen nog tot deze week wachten. Mocht het zijn dat het er dan nog steeds niet is, wat adviseren jullie dan te doen?
|
|
Omhoog |
|
|
rocket ron
|
Geplaatst: wo jun 02, 2010 9:53 pm |
|
Geregistreerd: di jan 19, 2010 11:17 pm Berichten: 242 Woonplaats: maartensdijk
|
je kan volgens mij het geld terug laten storten tot 30 dgn na betaling
_________________ vrk swiss-auto '09
|
|
Omhoog |
|
|
Deksel
|
Geplaatst: wo jun 02, 2010 9:57 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 17, 2006 7:56 pm Berichten: 1223 Woonplaats: Terborg
|
Neen, alleen mogelijk bij automatische incasso. Wanneer je zelf opdracht geeft om geld over te maken is dat helaas niet mogelijk.
Wel erg vervelend voor jullie jongens!
_________________ ART TS-01 2013 met Rotax Max Sr.
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: wo jun 02, 2010 10:19 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
dan rest er nog de optie hoe ver het ook rijden is, om langs te gaan. hopend dat de dealer zo vriendelijk is om je op die manier verder te helpen. en anders juridische / incasso bureau stappen al is dat misschien nog iets te vroeg.
Erg vervelend dit en het zet de internet kartshops wel en een kwaad daglicht.
succes guys
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: wo jun 02, 2010 11:27 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Het is niet netjes om de naam van de dealer te noemen... maar ja als je dat niet op je geweten wil hebben moet je: - of hier niet adverteren - of je moet je gemaakte afspraken nakomen - of je moet met de klant overleggen waar het fout gegaan is waardoor het wat later wordt (heeft iedereen begrip voor)
Als ik mijn projecten niet op tijd oplever zonder opgave van reden.. dan kan ik vetrekken... en dat kost veel meer dan wat kartmateriaal.
Als dealer sta je voor je product en je afgesproken levertijden, kan je dat niet nakomen is het beleefd en minste wat je kan doen ... in overleg te gaan met de klant om de situatie uit te leggen. Nu kennen we alleen het verhaal van 1 kant, maar ik kies geen partij, maar leg alleen de feiten op tafel.
Ben... veel suc6 en nog even geduld dan maar !
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
igot
|
Geplaatst: do jun 03, 2010 2:37 pm |
|
|
Gewoon je bestelling annuleren en elders bestellen? Kan gewoon volgens de wet kopen op afstand.
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: do jun 03, 2010 9:05 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
dus jij bent het niet igot eentje minder op het lijstje
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: do jun 03, 2010 11:40 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
hahahahhahahahaha
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Plukkie
|
Geplaatst: vr jun 04, 2010 8:59 am |
|
Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am Berichten: 625 Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
|
Ik zou;
De naam van de dealer bekend maken. De aankoop ongedaan maken. Geld terug laten storten en/of Langs die leverancier gaan. Andere karters waarschuwen voor dit soort praktijken mbt de leverancier. Er nooit meer vaker wat kopen.
_________________ Uithof KWM kart Racing Team < = link UIthof KWM Kartschool < = link Indoor Game & Kartcentrum De UithofRK1 Dealer en Servicepoint EKS Dealer en Servicepoint NK & GK4 viertakt Servicepoint
|
|
Omhoog |
|
|