Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2007 6:18 pm 

Geregistreerd: zo feb 11, 2007 1:00 pm
Berichten: 1008
Ik doe dit echt niet graag maar ik heb er geen zin in om voor de gek gehouden te worden door Igot

Hij boot Do Jun 21, 2007 7:23 pm in het Forum een Tweedehands MD na-demper 100cc compleet met uitlaatsteun aan voor 65.-

ik wist iemand voor die MD en liet die man 75.- overmaken 10.- voor verpakking en verzend kosten was i.o

Ma Jul 09, 2007 3:28 pm was het Geld daar maar noch geen MD aangekomen
ik moest hem een mail sturen dat heb ik de zelfde dag ook gedaan, maar Wo Jul 11, 2007 7:02 kreeg ik een antwoord dat hij dat pakje naar een verkeert adres gestuurd heeft :roll:

Goed kan gebeuren maar er kwam maar niets, die man werd ongeduldig en bleef me maar lastig vallen wat ik ook begrijpen kan toen heb ik mijn eigen demper maar aan hem gegeven een carbon demper wat veel geld koste maar dat is schijnbaar Igot egaal !

Toen heb ik 20.07 hem een alternatief aangeboden een achter as voor een waarde van 60.- maar hoorde ik ook een tijd niets van toen heb ik deze Mail gestuurt
--------------------------------------------------------------------------------------
Hallo Igot ik heb mijn Moeder gesproken en daar is niets aangekomen, ik weet ook niet wat ik noch moet doen om dit op een goede manier op te lossen

Dat je die MD niet terug heb gekregen kan ik niets aan doen, ik heb je een andere oplossing gegeven en daar hoor ik ook niets meer van er is schijnbaar niets verstuurt!

Als dat jou manier is om klanten te behandelen is dat geen gezonde aart ,ik ben vaak in Nederland op Kartbanen wat denkt je war er gebeurt als je me voor de gek hout mijn geduld is ook aan het einde Igot regel dat a.u.b anders is het te laat Wink

mvg: Frank
---------------------------------------------------------------------------------------
Sorry maar ik heb echt lang genoeg me voor de gek laten houden, het interesseert hem schijnbaar weinig wat met zijn klanten gebeurt!


Ik verkoop hier in ( D) veel kart spullen maar ik ga niet zo met mijn klanten om!

Wat vinden jullie hier van :?:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2007 6:25 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 29, 2006 2:28 pm
Berichten: 2385
Ja ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje raar.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2007 6:31 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Ik vind het jammer dat jullie er niet samen uitkomen.

Overigens gaat het Kartforum in deze kwestie niet bemiddelen, dit is een zaak tussen jullie 2.

Het verhaal zoals jij het beschrijft is inderdaad geen goede reklame, echter mist het verhaal van Ricky zelf hier wel bij.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2007 6:56 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 08, 2006 9:24 am
Berichten: 1526
Woonplaats: South-Garda
Powerspayk,

zoals Igot niet altijd zal kunnen vermelden heeft hij het nu erg druk met de winkel als de site.

hij doet het altijd alles opsturen meestal aan het einde van de week.

vandaar dat niet alles meteen aankomt de volgende dag dat jij het besteld.

dit moet je gewoon accepteren, kun je dat niet bestel er dan niets meer ;)

het is zowiezo zeker niet leuk om hem hier op het forum zwart te gaan maken, er zijn wel meerdere shops die zich niet altijd aan de afspraken kunnen houden.

maar dan is het zeker nog steeds niet nodig om een winkel zwart te maken voor 1 klein ding waar je wat langer op hebt moeten wachten dan normaal.

Groet bob

_________________
Afbeelding

Gebruikersnaam gewijzigd van Bobby_14 naar Bobster.


Laatst bijgewerkt door Bobster op ma aug 06, 2007 7:01 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2007 7:19 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Er is een verschil tussen ergens iets langer op wachten, en iets helemaal niet krijgen.
De klant moet niet de dupe worden van het feit dat de winkel het toevallig druk heeft. Dat soort dingen moeten van te voren aangegeven worden zodat de klant ervoor kan kiezen om zijn geld dan maar niet bij de betreffende winkel te besteden.

Als ik bij jou iets koop, ervoor betaal, en ik krijg het niet, en je laat niks van je horen, dan hebben wij een probleem, en aangezien jij mijn geld al hebt, ga jij het oplossen. Het gaat hier niet over 3 dagen, maar over een paar weken.

Nu weten we niet of dit nu ook het geval is, aangezien het verhaal van Igot ontbreekt, dus ik raad iedereen aan om hem eerst netjes de kans te geven hierop te reageren.


Laatst bijgewerkt door David op ma aug 06, 2007 8:35 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2007 7:26 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 9:39 am
Berichten: 701
Woonplaats: lutten
ik heb daar ook spullen bestelt, maar duurde ook een paar weken tot dat ik het kreeg :x


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2007 7:51 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 08, 2006 9:24 am
Berichten: 1526
Woonplaats: South-Garda
Citaat:
Nu weten we niet of dit nu ook het geval is


dit heeft igot me toen duidelijk uitgelegd en zal nu ook wel het geval zijn.

het heeft soms ook helemaal niet met de betreffende winkel te maken maar ook met tnt post ;)

ik heb eens een pakket verstuurt wat helemaal niet aangekomen is ;)

_________________
Afbeelding

Gebruikersnaam gewijzigd van Bobby_14 naar Bobster.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2007 8:13 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 13, 2005 1:20 pm
Berichten: 1506
Citaat:
ik heb daar ook spullen bestelt, maar duurde ook een paar weken tot dat ik het kreeg


Gek als je naar paar weken pas betaald? En wij er constant achteraan moeten, na de zoveelste fake bestelling van je te ontvangen hebben?

@Powerspayk, Je had op zijn minst kunnen bellen voor duidelijkheid.
Maar je achteras heb ik voor het weekend ingepakt, maar kan ik niet in het weekend versturen en ook niet op maandag!
Zoals je wellicht weet ben ik door dit grapje een milieudemper kwijt geraakt, waar ik dus in tussentijd op gewacht heb tot je alternatief..

_________________
Goedkope karts & onderdelen: Pitstop Kart Products
Wordt ook lid van onze hyves: http://pitstopkartproducts.hyves.nl/


Laatst bijgewerkt door igot op ma aug 06, 2007 8:17 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2007 8:14 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 08, 2006 9:24 am
Berichten: 1526
Woonplaats: South-Garda
Citaat:
Zoals je wellicht weet ben ik door dit grapje een milieudemper kwijt geraakt


dit is dus wat ik bedoelde, igot: toevallig ook door tnt ?

_________________
Afbeelding

Gebruikersnaam gewijzigd van Bobby_14 naar Bobster.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2007 8:18 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 13, 2005 1:20 pm
Berichten: 1506
Er is een adressticker verwisseld, ik doe allang geen zaken meer met TNT..dat heeft al genoeg geld gekost.

_________________
Goedkope karts & onderdelen: Pitstop Kart Products
Wordt ook lid van onze hyves: http://pitstopkartproducts.hyves.nl/


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2007 8:19 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 08, 2006 9:24 am
Berichten: 1526
Woonplaats: South-Garda
krijg je het wel vergoed igot ?

_________________
Afbeelding

Gebruikersnaam gewijzigd van Bobby_14 naar Bobster.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2007 8:21 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 13, 2005 1:20 pm
Berichten: 1506
Nee, maar goed..
Ik heb bijna 300 klanten door heel Nederland, wat in Duitsland, Nederland, en zelfs Denemarken. Waar zeker 99% tevreden van is. Veel klanten kennen mij inmiddels persoonlijk, en oplichten is het laatste wat ik zal doen..

_________________
Goedkope karts & onderdelen: Pitstop Kart Products
Wordt ook lid van onze hyves: http://pitstopkartproducts.hyves.nl/


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2007 8:22 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 08, 2006 9:24 am
Berichten: 1526
Woonplaats: South-Garda
ik ken je ook igot, ook persoonlijk, het begon bij een max motor en ging verder tot chassis :D

_________________
Afbeelding

Gebruikersnaam gewijzigd van Bobby_14 naar Bobster.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2007 8:30 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Als jullie elkaar kennen, moet er dan hier op het forum met elkaar gekletst worden?

Wat de rest van dit topic betreft. Volgens mij hebben hier beide partijen te weinig met elkaar gecommuniceerd nadat er ergens iets fout gegaan is waar schijnbaar geen van twee iets aan kon doen. Dat is erg spijtig, en ook jammer dat het eerst weer op het forum geplaatst moet worden.
Waarom niet even de telefoon pakken om te bellen?

Maar goed, ik ga er vanuit dat het verder goed komt, en zal dit topic sluiten.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 06, 2007 8:30 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 13, 2005 1:20 pm
Berichten: 1506
Ps. Vriendelijk verzoek om de namen te wissen. In andere topics kan het ook zonder namen, en ik ga er vanuit dat het niet de bedoeling is om hier mensen zwart te maken, maar op tips te vragen aan andere leden hoe te handelen?

_________________
Goedkope karts & onderdelen: Pitstop Kart Products
Wordt ook lid van onze hyves: http://pitstopkartproducts.hyves.nl/


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 15 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David