M.Jansen schreef:
Hallo mensen,
Ten eerste, mijn oude liefde is een tibikart. Dat was mn eerste kart, en ja, daar hou je toch een bepaalde band mee. Mijn vraag is, wordt dit merk nog actief verkocht in Nederland, en wordt er in nederland en internationaal nou nog sterk mee gereden?
Ten tweede, ik ben klant bij TKS te losser, en wou hier in dit forum even melden dat ik redelijk tevreden ben over deze zaak. Voor het merk BRM en Wildkart hebben ze alles. En voor de 390cc klasse is het DE zaak in nederland. De service is prima, niet uitmuntend, maar goed, behulpzaam zijn ze in ieder geval heel erg! Van de prijzen weet ik niet of ze concurerend zijn, ik heb te weinig vergelijkingsmateriaal daarvoor.
Groeten!
Maarten Jansen
Sorry Maarten maar ik vindt de service bij addie (tkt) prima, moest het eventje's kwijt want de eerste keer was ik ook in losser en toen deed die eigenaar een portie arrogant ( met andere woorden heb je wel poen bij je ) en dat vondt ik absoluut niet gepast, maar goed de mensen bij ons in het oosten van het land hebben keus genoeg
Mazzel