Ga naar pagina Vorige  1, 2




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jun 04, 2010 3:47 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 16, 2007 5:12 pm
Berichten: 202
Woonplaats: Rekem
De dingen die plukkie opnoemt, vind ik eigenlijk overdreven.
Het is tenslotte nog altijd de persoon in kwestie zijn broodwinning.
Maar ik wil hier wel een oproep mee doen aan de leverancier, dat er dingen zijn waar (dringend) aan gewerkt moet worden.

Daar hoort ook mijn bestelling bij die tot op heden nog niet aan m'n deur verschenen is.. helaas.
Ik ga zo meteen hem nog eens proberen te contacteren, en hopelijk wordt er dan opgenomen.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jun 06, 2010 6:23 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Gister de naam van de leverancier gehoord op Genk.
Mijn vermoede klopte inderdaad.
Blijft zonde.

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jun 06, 2010 8:46 am 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
ik word steeds nieuwsgrieriger :lol:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jun 06, 2010 10:16 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 16, 2007 5:12 pm
Berichten: 202
Woonplaats: Rekem
Gisteren de persoon in kwestie aan de lijn gehad, ik ga het maandag zelf halen, hij vroeg of hij het opnieuw moest verzenden, want het was blijkbaar geretourneerd...........
Heb ik vriendelijk voor bedankt.

@Basjuh, was jij dat met dat rood hemd? Even voorstellen he !


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jun 06, 2010 11:15 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jan 19, 2010 11:17 pm
Berichten: 242
Woonplaats: maartensdijk
Citaat:
Gisteren de persoon in kwestie aan de lijn gehad, ik ga het maandag zelf halen, hij vroeg of hij het opnieuw moest verzenden, want het was blijkbaar geretourneerd...........



heb ik ook wel eens gehad bij het versturen,kreeg netjes het pakket weer terug :?
terwijl het goede adres erop stond.
volgens mij hebben ze dan geen zin gehad om het langs te brengen :?

_________________
vrk swiss-auto '09


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jun 06, 2010 11:18 am 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
je kunt het pakket tegenwoordig toch tracen dan kun je precies zien waar die is en wat er mee is gebeurt


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jun 06, 2010 3:42 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di mei 05, 2009 11:59 pm
Berichten: 129
Citaat:
Gister de naam van de leverancier gehoord op Genk.
Mijn vermoede klopte inderdaad.
Blijft zonde.


Hier schiet niemand iets mee op, wilde vandaag wat online gaan bestellen, maar dit is zo vaag, ik wacht er maar mee...
Dit treft nu alle online kartwinkels aangezien dat ik nu niet weet waar de problemen zijn...!!
Wellicht dat de naam bekend kan worden, moet ie zijn werk maar goed doen!!!
Als een buitenbaan niet bevalt wordt de naam toch ook niet verzwegen??? Die verdien er ook hun brood mee!!
Waarom wordt hierover zo vaag gedaan dan???

_________________
Hard gaan op het rechte stuk is niet moeilijk.

Samen met mijn zoontje rijden wij:
Kombikart Cadet 160CC
Bowman Prokart 2x160CC
Rotax Max RM-1 DD-2

Favorieten banen: Driebergen en Berghem


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jun 06, 2010 4:12 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr apr 24, 2009 9:43 pm
Berichten: 1271
Woonplaats: Herk-de-Stad, België
Westes, ik snap je standpunt. Maar soms betreft het ook misverstanden of details hoor.
Die kunnen de schuld van de leverancier zijn, of die kunnen de schuld van meerdere partijen zijn, maar dat doet er nu niet meer toe.

Benny krijgt zen pakje en dat telt.
Als de leverancier recht in zen schoenen staat, zorgt die voor een kleine vergoeding erbij.

Wat de persoon in kwestie wél had kunnen doen is Benny op de hoogte brengen dat het pakje geretourneerd werd, dan was heel deze heisa niet nodig.


Ik denk dat er tegenwoordig wetten genoeg zijn die de consument beschermen als zulke gevallen echt uit de hand lopen (bestelling annuleren, geld terugvragen, ...) waardoor ik geen reden zie om niet online te bestellen.
Daarnaast kan je ook wel stellen dat als je bij dezelfde leverancier als Benny bestelt, hij wel heel erg dom moet zijn om dit nog eens te doen voorvallen, want dan kan hij zijn zaak wel vergeten met de mensen op het kartforum voor zover dat nog niet het geval is.

_________________
Tom's kartblogOnlineOlie.be

Er zijn meerdere wegen naar Rome. Er is wel slechts één de snelste...
Je bent maar zo goed als je laatste kerb...

Birel RY30 '11 && Rotax Max '11 && n° 42


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David