Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma nov 22, 2010 9:56 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
afgelopen zondag hadden we de race in nijverdal. het zou een wedstrijd met gemengde gevoelens worden.

kwalificatie;

deze starte erg slordig voor mij. het is me gelukt om een huur kart twee keer te laten spinnen in 1 ronde! dit is me volgens mij sinds mijn eerste seizoen 2003 niet meer gebeurd dat ik een huurkart liet spinnen maar afijn, het zullen de koude bandjes wel geweest zijn ;). de rest van de kwalificatie verliep goed en kon uiteindelijk de 2e tijd neer zetten achter marc nieland.

race 1:
we begonnen met een rollende start. snel reageren waardoor marc en ik redelijk gelijk weg kwamen. we bleven naar schatting 10 ronden lekker achter elkaar aan rijden met de rest op een kleine 5 meter achter ons. totdat we bij de achterliggers kwamen. vreemd genoeg weet de baanpersoneel daar niet wat achterblijvers of blauwe vlaggen inhouden en marc kon zich nog net de achterblijver passeren. vervolgens moest ik vol tot bijna stilstand in de remmen want deze achterblijver reed heerlijk in het midden van de baan. hierdoor kwam sikke snel dichterbij en zonder af te remmen drukt hij hem vol bij mij achterin tijdens een bocht en zette mij achterstevoren. ik was echt mega kwaad. baan personeel deed niks dus stapte ik zelf maar uit om mijn weg te kunnen vervolgen. ik heb nog een paar plaatsen goed kunnen maken maar werd na deze actie leuk 12e. en vervolgens krijg ik van het baanpersoneel een officiƫle en laatste waarschuwing omdat ik zelf uitstapte om mijn kart goed te zetten. tja als ze zelf niet in actie komen en de inhoud van hun neus belangrijker vinden dan wat er op de baan gebeurd...

race 2:
weer hadden we een rollende start. ik had een redelijke kart en kon al gauw een paar plaatsen goed maken. het is ook voor het eerst dat ik door de hoge grip werkelijk met 2 wielen van de grond de bochten door kwam. dat was op twee plaatsen op de baan en dat geeft toch echt wel een kicken gevoel. uiteindelijk werd ik 7e.

race 3. ditmaal hadden we een staande start. ik kon lekker snel weg komen en had bij de start gelijk al eentje te pakken. de volgende bocht weer eentje. aan het eind van ronde 2 lag ik al op p1. van hier uit heb ik een grote voorsprong weten op te bouwen. halverwege de race weer een achterligger die midden op de baan bleef rijden. geen blauwe flag. op het moment dat ik naast hem reed ging hij zelfs nog zijn plaats verdedigen!! ik was er zat van en gaf hem een flinke drukker in 1 van de 180graden bochten zodat ik er nu eens fatsoenlijk langs kon. de race finishte ik op de eerste plaats wat de dag toch wel weer redelijk goed maakte.

al met al niet echt blij met het resultaat. zeker omdat er 3tal deelnemers niet mee reden maar met wie ik wel strijd ben voor plaatsen in het kampioenschap. ik heb dus niet echt de slag kunnen maken die ik wel had willen maken. ook verlies ik nu het contact met marc en sikke die nu zo'n 30 punten voor liggen in het kampioenschap. De karts waren allemaal redelijk gelijk met maximaal een dikke seconde verschil dacht ik. de baan zelf is echt super om te rijden. helaas werkt er baanpersoneel wat beter in een supermarkt aan het werk kan gaan als vakkenvuller. hier heb je echt niets aan, geen flauw idee wat geel, of blauw betekend en ondernemen niets wanneer er iemand zonder pardon van de baan gerost wordt.

stand kampioenschap na 3 races:

1.) Marc Nieland 126 punten
2.) Sikke van Bruggen 125 punten
3.) Gerko Geertsema 104 punten
4.) Hendrik Pieters 93 punten
5.) Stefan Noordman 92 punten
6.) Jeroen Jasper 85 punten
7.) Jesse Hielkema 79 punten
8.) Alexander Delbari 79 punten
9.) Emiel Drent 66 punten
10.) Benjamin Delbari 61 punten
11.) Martin Schoenmakers 52 punten
12.) Rene Melenhorst 47 punten
13.) Patrick Meis 46 punten
14.) Mark onbekend 36 punten
15.) Bart Gorissen 31 punten
16.) Gerhald onbekend 26 punten
17.) Mark Dunnewind 23 punten
18.) Daan Knapen 14 punten

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 25, 2010 1:57 pm 

Geregistreerd: zo feb 07, 2010 2:39 pm
Berichten: 81
mooi verslag =D)
hoe is het gegaan met je cam?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 26, 2010 7:42 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
hehe om eerlijk te zijn nog niet naar gekeken. laatst toen ik er ff de tijd voor had liep de laptop vast tijdens het laden van de filmpjes.

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David