Auteur |
Bericht |
DennisS
|
Geplaatst: wo dec 13, 2006 1:03 pm |
|
Geregistreerd: wo dec 13, 2006 12:54 pm Berichten: 2 Woonplaats: Vlaardingen
|
Vele malen ben ik bij Van der Ende Racing Inn geweest, maar nu is het echt afgelopen:
Citaat: Door een aanvaring met de baanmedewerkers vorige week maandag heb ik schoon genoeg van jullie kartbaan, vele keren met plezier geweest maar nu houdt het gewoon op.
Champagne op de baan wat niet opgeruimd wordt, wat zeer gevaarlijk was! Kart gleed de baan uit op topsnelheid.
Karts die niet compentatief aan elkaar zijn, onderlinge verschillen zijn ENORM.
Onbeschoft gedrag van baanpersoneel, wanneer je hier een opmerking over maakt worden er meteen verwijten gemaakt, Champagne is niet onze schuld, Nee maar wel jullie probleem! Karts zijn niet even snel, is niet waar, je volgt de juiste lijnen niet. (ben pas ongeveer 20 keer het laatse half jaar bij jullie langsgeweest)
Kleine opsomming van de te korten van de organisatie, zo verlies je klanten. Wij kwamen altijd met een groep van 5 tot 8 man, nu NOOIT meer. Helaas. De reactie hierop: Citaat: Goedemorgen Dennis, Allereerst onze excuses voor het ongemak wat u aantrof. Helaas kan ik u mededelen dat wij inderdaad grote problemen hebben met onze karts en dat we daar iedere dag aan werken. Met vriendelijke groet, Miranda Duijndam Van Der Ende Racing Inn Nieuweweg 57K 2685 AS Poeldijk Tel: 0174-445000 Fax: 0174-445001 www.vanderende.com
Dus ik zeg, mijd deze baan!
|
|
Omhoog |
|
|
CRG kart
|
Geplaatst: wo dec 13, 2006 1:23 pm |
|
Geregistreerd: do jul 20, 2006 8:18 am Berichten: 22 Woonplaats: Leidschendam
|
Hey,
Dat noem ik een pas een domme reactie.
Van der Ende heeft dit helemaal verkeerd aangepakt.
Groet Robin
|
|
Omhoog |
|
|
fastshadow
|
Geplaatst: wo dec 13, 2006 2:24 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 22, 2006 2:48 pm Berichten: 582 Woonplaats: Eindhoven
|
de reactie had wat uigebrijder gemoeten maar:
zelf werk ik bij traxx indoor karting in uden. het onbeschofte gedrag van baanpersoneel komt vaak doordat zei waarschijnlijk die avond al 35keer overeden zijn door pipo's die denken dat zei alonso zijn en door mensen die niet luisteren of die denken dat het om een bots auto parcour gaat.
ik ben ook niet altijd even klant vriendelijk dit hoort uiteraart wel maar dit lukt niet altijd.
zelf ben ik nog nooit bij van de ende geweest maar ik hoor van mijn collegas en van mede karters dat het tijdens het arkc zeer goed geregeld is.
maar als je nu met je vrienden groep een nieuwe baan ziekt dan ben je bij ons van harte welkom
_________________ burn rubber not your soul
|
|
Omhoog |
|
|
Lankhorst.
|
Geplaatst: wo dec 13, 2006 5:22 pm |
|
|
Ik begrijp baanpersoneel op zich wel, maar in principe is het gewoon je werk, je hebt hier voor gekozen. Weirdo's en Schumi's horen nu eenmaal bij het werk.
Materiaal-problemen zouden op zich nooit mogen voorkomen, daar betaalt de klant niet voor.
Maar gun ze nog een kans over een tijdje, de reactie stelt enkel dat ze er aan werken. Als je dat langer zou willen kunnen ze het misschien ook formuleren in meerdere zinnen, maar het komt op hetzelfde neer. Domme reactie? Niet echt. Eerlijke reactie? Absoluut.
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: wo dec 13, 2006 5:28 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
die reactie had wat uitgebreider gemogen
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
jeffrey1991
|
Geplaatst: wo dec 13, 2006 5:52 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Prokart monster dat zeiden ze al
Maar boeie.. Ieder heeft zijn mening over de baan.. En dom van ze om zo te reageren... en champange ? Waarom je rijdt toch niet beschonken daar rond of wel
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: wo dec 13, 2006 6:04 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Wat is er dom aan hun reactie dan? Reageerde iedereen maar zo, meestal oogst je juist niks dan ontkenning bij het indienen van een klacht.
Ben het wat dat betreft volledig eens met Lankhorst.
|
|
Omhoog |
|
|
Johan
|
Geplaatst: wo dec 13, 2006 6:18 pm |
|
Geregistreerd: do aug 17, 2006 8:56 am Berichten: 110 Woonplaats: Bergeijk
|
Ik ben het met Lankhorst eens. De reacties van baanpersoneel is wel te begrijpen, zeker als er al de hele dag mensen komen om bots-autotje te spelen, de leuke uit te hangen of een grote mond opzetten. En als je als vaste bezoekers, waar ze dat niet van je gewend zijn, ook nog een opmerking maakt, dan begrijp ik wel dat het er even uitkomt.
En wat de reactie van de kartbaan betreft: nogal kort!
|
|
Omhoog |
|
|
DennisS
|
Geplaatst: wo dec 13, 2006 7:28 pm |
|
Geregistreerd: wo dec 13, 2006 12:54 pm Berichten: 2 Woonplaats: Vlaardingen
|
Ik moet wel zeggen dat ik natuurlijk wel Schumi ben
Maar we hadden als groep al een aantal keren gehad dat het niet beviel en dit was gewoon de druppel. Ze laten ons wel gewoon betalen terwijl ze al weten dat de karts mankementen vertonen en dit vind ik eigenlijk niet kunnen.
Verder vind ik gewoon dat voor zo'n lange baan er maar 2 mensen aanwezig zijn, er gebeuren daar echt rare dingen, zeker als er veel onervaren mensen komen.
Die Champagne op de baan lag er omdat er net een Mini Grand-Prix was geweest van een bedrijf ofzo. De heat erna was gewoon erg, iedereen vloog eruit bij die bocht en dan echt met een hoge snelheid. Gewoon onverantwoordelijk..
Afgelopen maandag weer naar Dordrecht geweest, dat is een topbaan! Go-Kart-Inn
Professionele mensen die via hoofdtelefoons communiceren.
En ik noem mezelf echt wel een amateur, maar je hebt wel verwachtingen, zeker omdat we er al veel vaker zijn geweest.
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: wo dec 13, 2006 7:33 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Ja dat lijkt me zeker vervelend en reden om er voorlopig niet meer naartoe te gaan. Ze hebben hun zaakjes gewoon niet goed op orde (geven ze zelf toe) dus dat zullen ze eerst op moeten lossen voor jullie er weer met plezier naartoe kunnen.
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: do dec 14, 2006 3:39 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
ik weet eigenlijk niet eens waar het ligt
nou ja ik rij toch nooit indoor
hoopenlijk hebben ze het snel opgelost
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
MG
|
Geplaatst: do dec 14, 2006 4:18 pm |
|
Geregistreerd: zo dec 03, 2006 10:18 pm Berichten: 272 Woonplaats: Nijmegen
|
Ja, voor somige mensen is het geen hobby.
Maar een melk koetje.
Onderhoud vinden ze niet belangrijk,zolang ze de
centen maar beuren.
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: do dec 14, 2006 5:52 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
je moet er wel een beetje rekening mee houden dat de indoor banen geen vetpot meer is ( de hype is wel geweest) en dat de meeste banen moeite hebben om het hoofd boven water te houden als ze al niet faliet zijn zoals de meeste
|
|
Omhoog |
|
|
igot
|
Geplaatst: do dec 14, 2006 9:03 pm |
|
|
Vandaag ontving ik een email van Karting Zeeland met daarin een actie. Ik heb mij nooit aangemeld voor een mailinglist het enige wat ik mij kon herinneren is dat ze mij een aantal vragen hebben gesteld. Dus ik reageer met:
Citaat: Het lijkt mij niet de bedoeling om mijn emailadres op te nemen in jullie nieuwsbrief zonder toestemming... Krijg ik een reactie terug: Citaat: U hoort nooit helemaal niks meer van ons als ik het kan helpen....
Mochten er nog vragen zijn dan moet u bij een ander zijn!
Wat is dit tegenwoordig toch met die gefrustreerde indoorkarting zaken!
Als het baanpersoneel net zo vriendelijk is als diegene die de emails beantwoord dan is dit een baan waar ik mijn eigen nooit zal vertonen!
|
|
Omhoog |
|
|
jeffrey1991
|
Geplaatst: do dec 14, 2006 10:27 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
wtf...Als ik zelf zo iets zou hebben zou ik toch wat klantvriendelijker zijn!
Het is wel toevallig he alleen maar bij de indoor banen
|
|
Omhoog |
|
|