Auteur |
Bericht |
Vmax
|
Geplaatst: vr maart 30, 2007 7:51 pm |
|
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 5:22 pm Berichten: 37 Woonplaats: Maastricht
|
Karten is topsport maar ook amusement..dus ook karten voor de lol
|
|
Omhoog |
|
|
Bobster
|
Geplaatst: vr maart 30, 2007 7:59 pm |
|
Geregistreerd: do jun 08, 2006 9:24 am Berichten: 1526 Woonplaats: South-Garda
|
amusement kan je ook voor naar maasmechelen of echt gaan hoef je niet persee 1 voor in de buurt te hebben als je wilt karten persee moet je ermaar even iets voor over te hebben om er te komen, zo niet wil je ook niet karten !!
Omhoog |
|
|
tony kart racer
|
Geplaatst: vr maart 30, 2007 8:02 pm |
|
|
bobby i rest my case.
mooi gesproken.
|
|
Bobster
|
Geplaatst: vr maart 30, 2007 8:04 pm |
|
|
das mijn mening!! klaar uit.
maar tony je kan met ons mee rijden in de zomer naar landsard in de sprinter dus
Omhoog |
|
|
Seb
|
Geplaatst: vr maart 30, 2007 8:13 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 08, 2006 8:29 pm Berichten: 954 Woonplaats: Coevorden
|
Ten eerste ben ik het met David eens dat het natuurlijk mooi is om nog een kartbaan bij te krijgen,
Ik ben het met Vmax eens dat een kartbaan in Maastricht wel goed zou draaien, aangezien het een grote stad is, en Nederland iets meer een racelandje wordt met SpykerF1 en A1GP. En veel mensen enthousiaster worden over kart/autosport.
Ook ben ik het met Fastshadow eens dat veel mensen gewoon voor lol met hun vrienden willen karten, en dan kan je beter gezellig vol actie karten op een indoorbaan. Binnen is het meestal goedkoper dan buiten (10 a 15 euro) en is vaak een gezellige sfeer. Voor karters die niet wedstrijden willen gaan rijden maar gewoon voor fun heeft indoor meer voordelen dan outdoor karten. Bijvoorbeeld: veel mensen hebben overdag geen tijd om te karten en willen het dus doen op een avond, kan dat op een outdoor baan? Op een outdoor baan met huurkarts wordt je ook aan alle kanten voorbij gereden door andere karts dus dat maakt het ook wat minder leuk. Ik vind dat we Vmax iets meer kunnen aanmoedigen met het idee voor een kartbaan in Maastricht, het is zoals David al eerder zei, alleen maar mooi om nog een kartbaan er bij te hebben
Adios
Seb
_________________ http://www.sebracing.nl 2007: Kampioen KBO KCT 2008: NK RK1 Junior 2009: NK RK1 Senior 4e 2010: Rotax rec
|
|
Omhoog |
|
|
Bobster
|
Geplaatst: vr maart 30, 2007 8:14 pm |
|
|
nou genk kost ook 15 euro dus
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: vr maart 30, 2007 8:28 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Vmax, type dat de jeugd niet de fiets zou pakken om naar maasmechelen of genk te fietsen
Geloof me ik zit in maastricht op school, de jeugd pakt vaker de bus of fiets dan je denkt. Ben trouwens vorige week nog naar maasmechelen gefiets om te gaan karten met jongens uit maastricht
|
|
Omhoog |
|
|
-Shifter-
|
Geplaatst: vr maart 30, 2007 8:36 pm |
|
Geregistreerd: di maart 13, 2007 9:24 pm Berichten: 221 Woonplaats: Maastricht Rijd in: 125cc ICC
|
idd ik doe alles met de fiets,,!;), ik zit ook in maastricht op sgool;)
_________________ Lifegoesonnn.hyves.nl
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: vr maart 30, 2007 8:40 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Heren,
Dit topic gaa over Indoor karting.... het jullie hebben het nu over fietsen...???
Kunnen we weer ontopic gaan aub.
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Vmax
|
Geplaatst: za maart 31, 2007 8:16 am |
|
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 5:22 pm Berichten: 37 Woonplaats: Maastricht
|
kijk,dat bedoel ik, ze gaan al fietsent naar Maasmechelen om indoor te kunnen karten...En daar zijn er nog meer van in Maastricht.En stel je voor,ook nog een super baan en complex.....
|
|
Omhoog |
|
|
Bobster
|
Geplaatst: za maart 31, 2007 8:28 am |
|
|
nou als jij het geld hebt praten we eens verder
Omhoog |
|
|
fastshadow
|
Geplaatst: za maart 31, 2007 8:37 am |
|
Geregistreerd: ma mei 22, 2006 2:48 pm Berichten: 582 Woonplaats: Eindhoven
|
kan jij in zijn portomonee kijken of zo
_________________ burn rubber not your soul
|
|
Omhoog |
|
|
Bobster
|
Geplaatst: za maart 31, 2007 9:04 am |
|
|
nee daarom zeg ik als hij het geld heeft kunnen we verder praten hierover, er valt niks meer over te zeggen mensen zijn er tegen en sommige mensen ook weer niet.
dus er valt niks meer over te discuseren,
hij wil deze bouwe nou als hij het geld heeft en de vergunning nou dan bouwt hij er toch een.
mij zal hij daar zowiezo nooit zien !!
maasmechelen zal altijd veel gezelliger zijn in de winter !!
en als mensen zover moeten rijden, dan was het ook nooit druk geweest bij maasmechelen, en het barst daar op donderdag avond van de nederlanders
Omhoog |
|
|
-Shifter-
|
Geplaatst: za maart 31, 2007 11:02 am |
|
Geregistreerd: di maart 13, 2007 9:24 pm Berichten: 221 Woonplaats: Maastricht Rijd in: 125cc ICC
|
ik vind dat een beetje onzin,, hoe weet je nu hoe het gaat uitpakken? misschien word het wel veel gezelliger. laat die man toch zijn gang gaan.
ik juich het alleen maar toe hoor. we houden toch van karten of niet soms? ook lees ik ; karten is topsport en niet voor gezelligheid. ik denk dat als je met je vrienden gaat karten dat het dan wel gezellig is. en zeker in een indoorkart;) daar kan bijna niets stuk aan gaan. dus niks om te schelden!
_________________ Lifegoesonnn.hyves.nl
|
|
Omhoog |
|
|
Bobster
|
Geplaatst: za maart 31, 2007 12:25 pm |
|
|
outdoor karten is zowiezo veel gezelliger vooral met lekker warm weer en met een groep !!
lekker bbq mee lekker frisdrank
en feesten maar
Omhoog |
|
|