Auteur |
Bericht |
FDRTfred
|
Geplaatst: za sep 22, 2007 2:30 pm |
|
Geregistreerd: di jan 16, 2007 7:00 pm Berichten: 77 Woonplaats: Geleen
|
hoelaat is eigenlijk iedereen daar?
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
fun racer
|
Geplaatst: za sep 22, 2007 2:42 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 8:43 pm Berichten: 795 Woonplaats: jamaica JAH MANN
|
ik geloof half uur voor de heat heat begin om 8 dus half 8
alleen ik en tom komen later
_________________ BROODJE FRIKANDEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
claessensj
|
Geplaatst: za sep 22, 2007 3:04 pm |
|
|
idd we rijden een heat om 8u en een heat om9 u ik en basjuh zijn er al om 7u
seffes is het eindelijk zover
groetjes en tot straks
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
FDRTfred
|
Geplaatst: za sep 22, 2007 4:56 pm |
|
Geregistreerd: di jan 16, 2007 7:00 pm Berichten: 77 Woonplaats: Geleen
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Basjuh
|
Geplaatst: za sep 22, 2007 10:09 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
ben net terug uit maasmechelen.
zeer gezellig avond gehad en iedereen was ruim van te voren door
morge type k wel ff een verslage met foto's ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Tommeke
|
Geplaatst: zo sep 23, 2007 9:27 am |
|
Geregistreerd: ma maart 12, 2007 6:50 pm Berichten: 242 Woonplaats: Born en Driebergen
|
Het was idd een grappige avond ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) Ik heb me goed vermaakt en ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden.
Kenneth je had geluk, er waren genoeg stukken met onbeperkte snelheid of waar je zeker 130 mocht, nja daar gaat dan een schepje bovenop. Van frankfurt naar sittard hele stuk 160 met gem. 149 km/u ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) Ik vertrok rond uuuh 16:45 en ik was om 18:35 bij de Mc in sittard ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif) , dus kleine 2 uurtjesvoor (290 km ongeveer). En rond 18:50 op het station. Nou mooi optijd toch
GreetZzZz Tom
_________________ ![Afbeelding](http://www.xs4all.nl/~hsawicki/images/helm/tommeke_sig_bell.jpg)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
tony kart racer
|
Geplaatst: zo sep 23, 2007 11:20 am |
|
|
waar blijft het verslag en de foto's???
_________________ ![Afbeelding](http://img181.imageshack.us/img181/531/kartracer1uk6.th.png)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
fun racer
|
Geplaatst: zo sep 23, 2007 11:52 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 8:43 pm Berichten: 795 Woonplaats: jamaica JAH MANN
|
ik kan geen verslag maken vind het opschool al moeilijk genoeg ik kan je wel al de tijden geven van alle 2 de heats
1ste heat was
1ste tom met 38.658
2nd jeroen 39.718
3th timo 39.773
4th bas 40.188
5th fred 40.683
laatste IK 41.189 (was me 1ste x daar ooit)
en 2nd heat was
tom weer 1ste als gewoonlijk ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif) 38.922
2nd jeroen 39.920
3th ik 40.103
4th bas 40.278
5th timo 40.309
en fred laatste met 40.546
al met al hele leuk avond veel gelachen
en gekeken (naar de barvrouw ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif) )
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
claessensj
|
Geplaatst: zo sep 23, 2007 12:01 pm |
|
|
heb net de foto's opgestuurd naar tom dus dat komt wel in orde ![thumpsup :LL](./images/smilies/icon_thumbup.gif) en basjuh zou het verslag schrijven
en idd het was een hele fijna avond ik zou zeggen voor vaker eens te doen
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
tony kart racer
|
Geplaatst: zo sep 23, 2007 12:06 pm |
|
|
naar de barvrouw gekeken funracer?
hahahahaha.
had je dat niet gedaan was je de eerste heat misschien niet laaste geworden.
_________________ ![Afbeelding](http://img181.imageshack.us/img181/531/kartracer1uk6.th.png)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
fun racer
|
Geplaatst: zo sep 23, 2007 12:38 pm |
|
|
haha
neej ik moest de baan leren had er nog nooit gereden
ik had tom ook nog bijna omver gereden hij stond dwars bij het stuk wat omlaag gaat dus ik zag uhm pas toen ik de bochtomkwam kon uhm nog maar net ontwijken
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Basjuh
|
Geplaatst: zo sep 23, 2007 1:33 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
k vind eigenlijk dat ze na de gem tijden moeten kijken, dan had kenneth namelijk achter mij en timo geeindigd.
Hier het verslag,
Na een dikke 50min met het openbaar vervoer kwam ik aan in maastricht aan op de afgesproken plek waar timo me zou komen ophalen met zijn r6. Tom had constant 160 gereden, en volgens mij is timo niet onder de 160 gekomen.
(genoeg over dit te gekke ridje, het is geen motor forum ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif) ). Rond 7 uur liepen we de kantine in en daar stond Jeroen al te wachten. Toen we kennis hadden gemaakt en alle 3 wat zaten te drinken hoorde ik Kenneth al aan komen. Kenneth en Tom waren blijkbaar dus ruim op tijd. Na enkele minuten kwam fred ook vrolijk naar boven. De groep was dus compleet. Rond 19:40 besloten we maar eens te gaan betalen voor de eerste heat. Ondertussen stond hiereen wel over de barvrouw te praten (heb k ook 1 foto van gemaakt natuurlijk). Met goeie zin liep iedereen naar onder en kreeg kenneth uitleg hoe hij moest rijden ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif) . Vervolgens reden we onze eerste heat van 13min. Nog in de eerste ronde had er iemand voor gezorgd dat tom spinde en stonde we lkkr 40sec te wachten ![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif) . Des te min was het een goeie heat. Toen de heat erop zat gingen we naar boven en dronken we ons wat en bespraken we natuurlijk de tijden ed. Na een half uurtje ongeveer betalden we de 2 heat en liepen alvast naar onder. Vol goeie moet (en mijn nieuwe vizier sticker die tom in tussen tijd erop had geplakt) begonnen we aan de 2e heat. En wederom stonden we in de 1ste ronde weer 40sec ongeveer stil omdat kenneth zijn stuurman kunsten nog moest uitproberen ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif) . Timo zat enkele rondes achter mij dus besloot ik hem voorbij te laten in de hoop dat ik dan snellere ronden tijden kon neerzetten. Toen ik eenmaal achter timo zat bleken we even snel te zijn. Het (vriendschapelijk) gevecht was dus losgebarsten. Ik kon timo nog 1x voorbij komen door een leuke actie. Toen zat timo dus achter me en 1 (redelijke) meid voor me. Met ze'n 3 berg af ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif) . Onder in de bochte zorge ik er (perongeluk ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif) ) voor dat het meisje tegen de muur aan kwam te staan. Het duurde niet lang meer en ook de 2 heat was afgelopen. Iedereen stapte met net zo'n goeie zin de kart uit als in. Ik kan wel zeggen (denk ik) dat iedereen er van genoten heeft. We liepen naar boven en gingen buiten aan een tafel zitten met een drankje dr bij. 101 Verschilende onderwerpen kwammen aan bod. Rond 10 uur werd ik opgehaald en ging ierdereen richting de pakeerplaats. Hier brunde Timo nog even met de R6 ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif) .
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
tony kart racer
|
Geplaatst: zo sep 23, 2007 4:56 pm |
|
|
foto's , foto's , foto's.
wil nu wel eesn zien wat voor barvrouw er was.
jullie praten en veel over dus moet wel wat zijn geweest dan.
misschien dat ik er de volgende keer ook bij ben.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Basjuh
|
Geplaatst: zo sep 23, 2007 5:21 pm |
|
|
Als ik het goed begrepen had was ze bezet
(was toch iets te oud ![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif) )
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
tony kart racer
|
Geplaatst: zo sep 23, 2007 6:52 pm |
|
|
ja als we de konden zien naar wat jullie keken kan ik
er ook mijn mening over geven.
en kijken kost ja niks.
hoeft toch niet gelijk een relatie met die barvrouw.
of ben je op zoek basjuh?
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |