Ga naar pagina Vorige  1, 2




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do apr 29, 2010 10:11 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
zeker heb ik plezier gehad, eigenlijk altijd wel. het leuke van achteraan rijden is dat je lekker veel kan gaan inhalen en vechten op de baan. maar een keertje op podium eindigen voelt ook wel goed. ;)

ben nu alleen van boven tot onder helemaal stijf hehe, het lange rechte stuk onder de tunnel door, daar ga je volgas rechts. dan moet je strak langs de binnenmuur om mooi uit te komen, steekt daar een band 20cm uit de muur ongeveer. ik rij daar tegenaan omdat het echt op een blinde plek zit en wordt zijdelings gelanceerd de buitenmuur in. met toch wel een gangetje van tegen de 50km/h. een paar blauwe plekken en een zeer stijve nek. maar voor de rest weer genoeg leuke herinneringen :)

@Frank, hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag!?

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do apr 29, 2010 4:10 pm 

Geregistreerd: ma apr 12, 2010 7:24 pm
Berichten: 10
Ik ben net 15.. Want.. Je dacht dat ik ook niet mee mocht rijden! Haha. Wel jammer dat joel niet met kon doen! Volgende keer beter!

Gr. Frank

_________________
Sponsoren: GJ Mensen Tuning - Uitgaanscentrum Fox - GOP Henk de Boer - Promotex - Digitalus - The Phone House Stadskanaal - Speedsport Holland - Glimmobiel - Edward van Erp. Bedankt voor jullie steun!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr apr 30, 2010 10:02 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
nee, haha het gaat me ff om de Redbull competitie, dat scheelt want dan val jij in de categorie t/m 15 jaar. en ik daar boven! niet dat ik niet van je zou winnen.. makkie! :mrgreen:

hoe laat moet jij zaterdag 8 mei rijden?

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr apr 30, 2010 11:04 pm 

Geregistreerd: ma apr 12, 2010 7:24 pm
Berichten: 10
Hey Hendrik,

Het is volgens mij t/m 14 en daarboven hoor.. Ik moet om 15.00 en 16.00 uur. Jij?

_________________
Sponsoren: GJ Mensen Tuning - Uitgaanscentrum Fox - GOP Henk de Boer - Promotex - Digitalus - The Phone House Stadskanaal - Speedsport Holland - Glimmobiel - Edward van Erp. Bedankt voor jullie steun!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za mei 01, 2010 6:36 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
19.00 en 20.00. hmm crap :)

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr mei 28, 2010 8:44 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
Afgelopen Woensdag de echte finale gereden.

Ditmaal geen kwalificatie maar alleen een warming up. de start volgorde was de stand in het kampioenschap.. laatste dus.

Ik mocht de start doen vanaf een 11e en laatste plaats. ik kon vrij rap naar voren rijden en binnen 10 minuten zat ik al lekker op p5 in strijd met p4. na 15 minuten hadden we de eerste wissel. de teamcaptain ging achter stuur en zorgde helaas dat we binnen 5 minuten weer op p11 stonden. Nog steeds problemen met zijn knie waardoor hij niet te ruig kon rijden. de volgende wissel was 10 minuten later. Nu kwam een voor ons een nieuwe coureur in actie die werkelijk nog nooit gekart had. die kende de blauwe vlaggen ook niet waardoor we ook nog een penalty kregen. Was wel lachwekkend! de laatste 15 minuten waren voor mij en kon me weer naar p10 terugrijden. Helaas en ERG raar van de organisatie was het volgende. Ik liep hard in op het team wat op p1 reed. vervolgens wuift hij naar me van passeer me maar omdat ik nog voor positie streed en hij 2 ronden voorsprong had. ik passeer hem en rijd langzaam maar zeker bij hem weg maar continu de blauwe vlag naar me. terwijl ze ook gezien hebben dat hij me voorbij liet. na 4 ronden blauwe vlag en een kans op nog een penalty het maar op gegeven en me als protest langs de kant gezet. helaas koste me het wel weer p10 omdat hij vlak achter p1 reed. Het lijkt me toch echt dat wanneer je als race organisatie handelt.. je wel een beetje de regels kent. als ik beduidend langzaam was dan is het logisch dat ik een blauwe vlag krijg. maar het zou dus betekenen wanneer je een ronde achter ligt bijvoorbeeld door pech, dan zou je dus niemand meer in mogen halen..?! :) lekker vreemd.

Naderhand was er nog een BBQ die heerlijk smaakte. Ook wederom op een enkel puntje na een leuke race gereden.

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David