Auteur |
Bericht |
meine
|
Geplaatst: za apr 10, 2010 7:35 pm |
|
Geregistreerd: zo aug 23, 2009 11:57 am Berichten: 30
|
hallo ik heb wat vragen over een pro kart met 2 160cc motoren klopt het dat ze de klep rotor van de inlaat klep soms weg laten waar draai je het vliegwiel af? eerst dit maar even gr meine
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: za apr 10, 2010 8:08 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
voor tunning zoek even naar jeffery op sit forum of naar bob kleinbuursing succes met je nieuwe hobby
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
|
meine
|
Geplaatst: za apr 10, 2010 8:14 pm |
|
Geregistreerd: zo aug 23, 2009 11:57 am Berichten: 30
|
hoi hoe vind ik die? ben nieuw hier
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: za apr 10, 2010 8:16 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
jeffrey1991 is zijn acountnaam. Via de knop privé berichten kun je hem een berichtje sturen.
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
meine
|
Geplaatst: za apr 10, 2010 8:39 pm |
|
Geregistreerd: zo aug 23, 2009 11:57 am Berichten: 30
|
bedankt heb al contact gehad! aardige gozer
|
|
Omhoog |
|
|
meine
|
Geplaatst: zo apr 11, 2010 7:09 pm |
|
Geregistreerd: zo aug 23, 2009 11:57 am Berichten: 30
|
ben vandaag even naar lelystad geweest(alnone) met de vraag over de kleprotor prima service daar klopt de klep rotor zit er soms niet op ligt er aan wat voor klepschotel er op de inlaat klep zit nu nog wat tips om de pro wat meer power uit de bocht te geven heeft iemand foto,s hoeveel ik van de kop af kan halen?
|
|
Omhoog |
|
|
Subarumouse
|
Geplaatst: ma apr 12, 2010 12:12 pm |
|
|
Hallo Meinie,
Een antwoord van een andere "oude van dagen"! (Nog geen opa...) Gebruik de koppaking van een 200. Deze zijn dunner, dus meer compressie. De 160 ers kunnen schijnbaar beter tegen tunen dan de 200. M'n zoon had een mini met dezelfde 160, geprepareerd voor de cadets.
Benno
|
|
Omhoog |
|
|