Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Beginnen met karten
BerichtGeplaatst: di jun 13, 2006 3:00 pm 

Geregistreerd: di jun 13, 2006 2:52 pm
Berichten: 2
Hallo allemaal, ik wil met mij kennissen en zoons graag 4 takt karten/endurance. Indoor of outdoor dat weten we nog niet. De vraag is nu Hoe vangen we dat aan? Dien je te beschikken over een licentie en hoe verkrijg je die. Wat zijn de kampioenschapsmogelijkheden. En bestaan er teams die net als in de autosport (Verschuur/Geva) karts verhuren voor een seizoen voor een bepaalde prijs, of bestaat dat helemaal niet. Wij zijn allemaal woonachtig in Noord-Holland. Hebben jullie tips of adressen waartoe we ons kunnen richten.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 13, 2006 8:50 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma mei 22, 2006 2:48 pm
Berichten: 582
Woonplaats: Eindhoven
welkom ten eerste

1 je hebt geen lecentie nodig
2 indoor is er alleen de arkc kijk eens op www.arkc.nl en de master kart dit is met eigen karts die ook geleast kunnen worden kijk hiervoor ook op www.arkc.nl
3 je kan inderdaad op een aantal plaatsen karts leasen
4 er zijn zo veel verschillende mogenlijk heden dit hangt volledig af van je financiele mogenlijkheden en de tijd die je hebt.
5. kijk een op www.karting.pagina.nl of www.arkc.nl www.chrono.nl etc.

_________________
burn rubber not your soul


Laatst bijgewerkt door fastshadow op di jun 13, 2006 10:08 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 13, 2006 9:55 pm 

Geregistreerd: di jun 13, 2006 2:52 pm
Berichten: 2
Erg bedankt voor je reactie. Hier heb ik wel degelijk wat aan. :wink:
Ik ga me orienteren bij deze sites.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 13, 2006 11:48 pm 

Geregistreerd: do maart 02, 2006 8:08 pm
Berichten: 73
Indoorkarten is makkelijk om te beginnen. Er zijn meer kampioenschap dan fastshadow opnoemt! Mijn site heeft al het laatste nieuws over indoor- en prokarten

Er is onder andere net een nieuw individueel kampioenschap opgestart. Instappen en rijden.

Outdoor 4takt endurance kom je bij het prokarten (toevallig ook op mijn site vertegenwoordigd!). Die zijn wedstrijden van 6- 24uur maar ik zou er niet blind instappen aangezien het wel wat ervaring vereist. Kartbaan Berghem heeft wel de '100 ronden van Berghem' in 200cc (??) karts. Dit is wel duur naar mijn mening...

Mijn site is www.kartfanatics.nl en gericht op juist dat wat je wil - endurance karten, indoor of outdoor. Daar is een overzicht van kampioenschappen en uiteraard kun je daar ook vragen stellen of je kunt me mailen.

_________________
www.kartfanatics.nl - de site voor fanatieke karters!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 14, 2006 7:08 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma mei 22, 2006 2:48 pm
Berichten: 582
Woonplaats: Eindhoven
individueel kan je niet met meerdere rijden wel opletten he haha en de prokart is inderdaad een mooie klassen gaat meteen een stuk harder ik heb rijd zelf ook in een prokart

_________________
burn rubber not your soul


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 14, 2006 7:16 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm
Berichten: 910
Woonplaats: Deventer
@kartfanatics,

Kweet niet of jij zelf het verslag hebt geschreven, maar bedankt voor de rappe en vermakelijke tekst nav de KOK race in Emmen.

Wij (De Waver Racing) zijn uiteraard content met onze 3e plaats en snelste ronde, en bewaren het verslag dan ook goed in ons archief :-)

Zo, sorry was ff offtopic

_________________
Afbeelding
http://www.rikvanbeek.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 14, 2006 12:28 pm 

Geregistreerd: do maart 02, 2006 8:08 pm
Berichten: 73
RJ:

Ja die had ik zelf geschreven, nogmaals gefeliciteerd! Wist van jullie ambities dit seizoen maar had niet verwacht dat jullie ze zo snel zouden waarmaken want concurrentie is er genoeg!

Fastshadow:
Individueel is inderdaad individueel :p. Dus dan kun je direct tegen je vrienden/familie rijden. Kun je meteen zien wie het beste is, maakt de terugweg naar huis ook meteen een stuk leuker!

_________________
www.kartfanatics.nl - de site voor fanatieke karters!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David