Kartforum
https://megakart.nl/phpBB2/

hallo allemaal
https://megakart.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=5&t=1058
Pagina 3 van 6

Auteur:  Paulo27 [ do feb 09, 2006 3:15 pm ]
Berichttitel: 

Joris,

OOk ik ben begonnen met heel veel indoor, daarna ben ik pas outdoor gegaan.
Ja het was ook een Rotax 100cc, echter heb daar wel heel veel moeten leren,
je wordt tov de honda 160cc vooruitgeschoten en dan ga (te) je vaak door
het gras en ik heb denk ik wel 2 of 3x een vastloper gehad....

Mijn verhaal was dan ook alleen maar bedoeld op het feit dat Colin helemaal
nog geen kartervaring heeft en dan gaat een Honda 160cc ook wel van z'n plaats (vind ik).

Maar zoals FART ook al zegt, dit zijn persoonlijke meningen en je hoeft niet
met iedereen eens te zijn.

Het liefst rij ik ook gelijk GP2 of A1.. maar ja.......

Auteur:  NR [ do feb 09, 2006 4:52 pm ]
Berichttitel: 

ik ben begonnen met 390 ,

Auteur:  Rv [ do feb 09, 2006 4:57 pm ]
Berichttitel: 

je was toch begonnen met pro twin??.. ik ben trouwens ook begonnen met 390.

Auteur:  NR [ do feb 09, 2006 5:01 pm ]
Berichttitel: 

Ja klopt ! maar er viel steeds een motor uit dus heb ik amper mee gereden , daarna gelijk 390 ( dus eigelijk begonnen met 390 ) :P

Auteur:  xx colin xx [ do feb 09, 2006 10:05 pm ]
Berichttitel: 

enne wanneer moet je eigenlijk afchoken.
voor dat je het gas los laat of er na?

Auteur:  David [ do feb 09, 2006 10:08 pm ]
Berichttitel: 

Ervoor, net voordat je begint met remmen (alleen bij sommige tweetakts).

Auteur:  xx colin xx [ do feb 09, 2006 10:10 pm ]
Berichttitel: 

dat zal met die parilla wel moeten he?
motor met rotatieschijf hoe je niet te choken?

Auteur:  David [ do feb 09, 2006 10:21 pm ]
Berichttitel: 

Ook die moet je choken.
Dit hoeft niet iedere keer als je even remt, maar gewoon telkens bij het aanremmen na een langer stuk volgas.

Auteur:  xx colin xx [ do feb 09, 2006 10:24 pm ]
Berichttitel: 

nu snap ik het bedankt

Auteur:  joris [ do feb 09, 2006 10:29 pm ]
Berichttitel: 

de theorie er achter is dat je motor op volle toeren draait en je dan je gas los laat dus ook je smering weg is ff sjoken is er dus om die smering op pijl te houden en tevens pikt je motor wat beter op uit de bocht

Auteur:  David [ do feb 09, 2006 10:32 pm ]
Berichttitel: 

Tenzij je teveel choked, dan pakt je motor belabberd op uit de bocht :P
Maar das inderdaad de reden van het choken.

Auteur:  xx colin xx [ do feb 09, 2006 10:52 pm ]
Berichttitel: 

ja ik heb hem :lol:

Auteur:  xx colin xx [ za feb 11, 2006 5:56 pm ]
Berichttitel: 

heb vandaag voor het eerst een stukje op mijn kart gereden.
ha ha remmen dus,dat is dus iets .stond elke keer achterstevoren. :lol:

Auteur:  Paulo27 [ za feb 11, 2006 6:14 pm ]
Berichttitel: 

`Geeft niets....

alle begin is moeilijk, je zal zien dat oefening baart kunst hier zeker
van toepassing is....

Suc6 verder....

Auteur:  xx colin xx [ do feb 16, 2006 1:23 am ]
Berichttitel: 

hallo mensen,ik krijg die 100 cc niet gestart.
hij vonkt,ontsteking staat op tijd,bougie is nat dus ik denk dat hij benzine heeft.ja heel even heeft ie gelopen[rookte erg]
hoe moesten die twee schroefjes ook weer staan dichts bij cilinder 3slagen en die andere iets meer als halve slag?

Pagina 3 van 6 Alle tijden zijn GMT + 1 uur
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/