Ga naar pagina Vorige  1, 2




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr feb 11, 2011 11:48 pm 

Geregistreerd: ma jul 27, 2009 4:24 pm
Berichten: 221
@Rik,

Ga je de SA toevallig zondag op Berghem inrijden? Zou leuk zijn; ben er dan waarschijnlijk ook.

Tips voor het inrijden? Stel je voor dat je vrachtwagen chauffeur wil zijn .... :mrgreen: het vergt namelijk best wel wat inspanning om 3 uur lang met de handrem erop een motor in te rijden. Ik heb het zelf in stints van een half uur gedaan op een dag. Ik heb nog nooit zo lang op 1 dag gereden, maar ben fysiek nog nooit met zo weinig 'pijntjes' uit een kart gestapt. Ik ben echter geestelijk nog nooit zo gepijnigd door iedereen, inclusief in het eerste uur honda390/rk1 karts, die me voorbij gingen op het rechte eind :D

Moet je overigens 1 motor inrijden of ga je met 2 motoren het seizoen in? 1 motor inrijden vond ik nog net te doen, maar als je meerdere motoren moet inrijden dan zou ik iemand inhuren :mrgreen:

ChrisW


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 3:18 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm
Berichten: 910
Woonplaats: Deventer
Haha, ja de inrijprocedure is een stuk strikter dan bij GM en Suter. Komt overigens wel goed hoor ;-) Voor nu rij ik 1 motor in. overigens niet mijn kart maar teamgenoot. Die van mij zijn we nog aan het opbouwen, moet natuurlijk weer top in elkaar zitten.

We gaan naar Eindhoven omdat Kevin den Ouden z'n kart moet afstellen voor de wintercup. Treffen elkaar wel een andere keer. Groet,

Rik

_________________
Afbeelding
http://www.rikvanbeek.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 7:47 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm
Berichten: 3540
Woonplaats: Lopik
@Rik,

Ik ga ook binnenkort mijn Swiss inrijden en ben ook bang om het eerste uur aan alle kanten voorbij gereden te worden..... 8.000rpm max is niet echt veel!
Je zal de inrijprocedure ook wel kennen neem ik aan ? Wat ik niet weet is hoe lang je stints het beste kunnen zij. Ik heb begrepen dat het goed is voor het blok om enkele malen goed warm te worden en weer helemaal af te koelen, dit om alle delen hun juiste tolerantie te laten krijgen voordat je volluit kunt gaan. Misschien kun je dit beamen ?

Veel succes met het inrijden (vooral het eerste uur) en laat maar even weten hoe jij het hebt aangepakt.

_________________
CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018)
----------------------------------------------------------


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David