Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do mei 20, 2010 7:47 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm
Berichten: 3601
Woonplaats: Assendelft
CRG zoals in de eerste post staat :wink:
Wakker blijven Bas.

_________________
MSkart - TM k8 ICC
Energycorse - Prokart
Honda CBR 600 RR

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr mei 21, 2010 8:41 am 

Geregistreerd: ma jul 27, 2009 4:24 pm
Berichten: 221
Je kunt ook niet alles lezen wat op internet geplaatst wordt :mrgreen:

Ik wil inderdaad een CRG Roadrebel kopen. Ik heb nu een oudere CRG roadrebel (toevallig ook oorspronkelijk een schakelchassis maar dan zonder voorremmen) met een rotax max. Deze houd ik en dan is het op zich wel handig om in ieder geval dezelfde velgen te kunnen gebruiken. Bovendien vind ik de CRG qua uiterlijk erg mooi en dat mag ik denk ik als hobbyrijder ook wel laten meewegen in mijn afweging :D

ChrisW


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr mei 21, 2010 2:07 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Doe wel zeker een foto posten zodra je, je nieuwe aanwinst in huis hebt!!!

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za mei 22, 2010 1:40 pm 

Geregistreerd: wo nov 05, 2008 4:08 pm
Berichten: 211
Ik heb zowel met een Birel schakelchassis + Swissauto gereden als met een RVF chassis met handbediende voorremmen + Swissauto. Voor allebei valt wat te zeggen en ik denk dat het een persoonlijke keuze is of je liever handremmen hebt of niet. Ik heb er niet uitvoerig mee getest en kan alleen zeggen dat voetbediend in het begin makkelijker is maar ik best snel gewend raakte aan de handremmen.

Twee toch behoorlijk ervaren mannen in de kartsport hebben mij echter geadviseerd om voor voetbediend te gaan. Maar zoals gezegd, denk dat dit een beetje van je eigen voorkeur afhankelijk is.

Ik ben trouwens op zoek naar een 2008/2009 schakel chassis, dus mocht iemand er eentje te koop hebben dan hoor ik dat graag (moet wel in goede staat zijn).

Gr. Maarten


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di mei 25, 2010 7:52 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm
Berichten: 910
Woonplaats: Deventer
ChrisW

Wij rijden met Hamilton LH2 wat een Road Rebel met een iets andere fuseehoek is. De kart komt uit de CRG fabriek. Mocht het interessant voor je zijn om wat extra begeleiding in de VT250 te krijgen mbt CRG roadrebal zoek dan even contact via info@koenexclusief.nl

_________________
Afbeelding
http://www.rikvanbeek.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di mei 25, 2010 7:58 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jan 19, 2010 11:17 pm
Berichten: 242
Woonplaats: maartensdijk
Citaat:
Ik heb zowel met een Birel schakelchassis + Swissauto gereden als met een RVF chassis met handbediende voorremmen + Swissauto. Voor allebei valt wat te zeggen en ik denk dat het een persoonlijke keuze is of je liever handremmen hebt of niet. Ik heb er niet uitvoerig mee getest en kan alleen zeggen dat voetbediend in het begin makkelijker is maar ik best snel gewend raakte aan de handremmen.


ik ben er nu een aantal keren mee wezen rijden.
maar ik kan toch niet goed wennen aan de handbediende voorremmen :cry:
ik ga nu de boel ombouwen naar voetbediend.

_________________
vrk swiss-auto '09


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr mei 28, 2010 8:05 pm 

Geregistreerd: ma jul 27, 2009 4:24 pm
Berichten: 221
Ik heb vandaag een CRG Roadrebel KZ (dus met voetbediende voorremmen) besteld, tezamen met een SA250.

Dank voor alle adviezen! Ook voor degene die per PB zijn binnengekomen. Bij elkaar heeft het zeker geholpen om het laatste beetje twijfel weg te nemen.

Ik hoop dat de zakelijke forumleden die mij ook goede adviezen hebben gegeven begrijpen dat ik bevooroordeeld was ten gunste van CRG en ook bevooroordeeld was ten gunste van een “lokale” kartshop en daar ook de CRG heb besteld.

Als ik de kart binnen heb en er nog geen krasje op zit, zal ik proberen een foto te plaatsen in het “nieuwe aankopen” draadje. Altijd handig om eens terug te zien mocht het snel misgaan met het grote koppel bij het uitkomen van een bocht :mrgreen:

ChrisW


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr mei 28, 2010 8:17 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma mei 21, 2007 9:11 am
Berichten: 985
Woonplaats: blerick
Veel plezier met de nieuwe combinatie.
Wat is de wachttijd voor je kart en ga je hem zelf opbouwen?

_________________
http://www.hyves.nl/advertenties/998017 ... raaf/2ZJm/


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr mei 28, 2010 9:06 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm
Berichten: 1133
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
=D) Gefeliciteerd met de aankoop.

Aan de materialen kan het niet liggen

_________________
Kartloos
Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za mei 29, 2010 7:07 am 

Geregistreerd: ma jul 27, 2009 4:24 pm
Berichten: 221
@Paul,
1-2 weken en ik ga hem niet geheel zelf opbouwen.

@954rr
Jawel hoor. Het kan nog steeds aan de afstelling liggen, de banden, de gladde baan, de baan met teveel grip, het was te druk etcetera :mrgreen:

Behalve natuurlijk als ik snelle tijden rijd. Dat komt dan natuurlijk door mijzelf :lol:

ChrisW


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za mei 29, 2010 9:19 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm
Berichten: 1133
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
@ChrisW

Dat is nou de juiste mentaliteit altijd de schuld aan wat anders toeschrijven, tenzij het goed gaat want dan gaat alle hulde naar de piloot :lol:

In ieder geval veel plezier ermee, het is in ieder geval een hele fijne motor.

_________________
Kartloos
Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo mei 30, 2010 2:49 pm 

Geregistreerd: wo nov 05, 2008 4:08 pm
Berichten: 211
Ik heb zelf vandaag ook gekozen voor voetbediende voorremmen. Nu de motor nog gaan bestellen.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do sep 30, 2010 8:10 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Mischien kun je wat posten over je bevindingen tot nu toe van je nieuwe chassis met de vt250?

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do sep 30, 2010 9:55 am 

Geregistreerd: wo nov 05, 2008 4:08 pm
Berichten: 211
Ik kan nog niet heel veel zeggen over de nieuwe kart, maar ik zal hieronder ook mijn eerste indruk plaatsen.

Ik heb een TopKart schakel chassis gekocht, dus met voetbediende voorremmen.
Heb zowel handbediend als voetbediend getest en vond voetbediend het fijnste. Dat is mijn persoonlijke voorkeur, kan me goed voorstellen dat anderen liever met handbediend rijden. Daarbij heb ik ook het advies van Jos V meegenomen, hij adviseerde in mijn geval voetbediend.

In totaal heb ik nu pas ruim 4 uur gereden met de nieuwe kart, waarvan 3 uur inrijden. Dus de afstelling is nog niet optimaal. De TopKart laat zich echter heel makkelijk sturen en ben er dan ook 100% tevreden over. Is mijn eerste TopKart, voorheen heb ik CRG, TonyKart, MS Kart en Birel gehad. Over geen enkel chassis was ik ontevreden overigens, maar denk dat ik het in de toekomst toch bij TopKart zal houden. Service is immers ook belangrijk vind ik en over Slangen in Roermond ben ik erg tevreden!

De motor is zoals bekend de SwissAuto 250 geworden. Ook dit is een absolute aanrader, al kan ik nog niets zeggen over de betrouwbaarheid na 4 uur. Maar volgens mij zit dat ook wel goed, een vriend van mij heeft al 2 SwissAuto’s gehad en is daar tevreden over. Na het inrijden heb ik overigens de standaard koppeling vervangen voor een racekoppeling, samen met een nieuwe koppelingstrommel door RVF ontwikkeld.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do sep 30, 2010 4:19 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 04, 2009 10:51 pm
Berichten: 2173
Woonplaats: Antwerpen
Moet je zo'n blok 3 uur inrijden??!!!

_________________
Site van Martijn Buijs!

2013 DRMC met Vici Motorsports!

Webshop Vici Motorsports! Voor uw kartonderdelen en uitstekende service!


Rondje Strijen
Rondje Genk


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David