Auteur |
Bericht |
David
|
Geplaatst: zo sep 15, 2013 7:45 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Ik denk dat Tonnymontana bedoelt dat er in een ander topic eerst een hoop ophef gemaakt werd om de ophef die gemaakt werd, en dat men hier nu kennelijk opeens dezelfde ophef wenst. Lijkt me inderdaad beetje onnodig.
Fijn dat er met het uitbrengen van dit statement ook de andere kant van het verhaal bekend is.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Hendrik1985
|
Geplaatst: zo sep 15, 2013 10:34 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
Ik blijf het verbazend vinden hoeveel negatieve berichten over de GK4 worden rondgestuurd. Maar toch groeit het aantal deelnemers. Heeft denk ik iets te maken met hoge bomen en veel wind! Ik vind het wel uiterst jammer dat de NAB-NFK hier zich nu ook naar verlaagt. had altijd een goed gevoel met de NAB-NFK. altijd leuke wedstrijden en leuke verslagen op youtube. Ik vond dat de NAB en GK4 redelijk samen gingen onder de noemer "zwarte bond" door de KNAF. maar het blijkt nu wel even anders te liggen dat ook zij over de ruggen van anderen willen profiteren. Ik ben dan voorlopig ook niet meer van plan om als toeschouwer nog wedstrijden van de NAB te gaan bezoeken. Als laatste wil ik nog even als GK4 baanpost zeggen dat ik altijd met veel plezier nederland belgie en duitsland door tuf om deel uit te maken van het geheel. zelfs wanneer het regent! ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
tonnymontana
|
Geplaatst: ma sep 16, 2013 8:22 am |
|
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 10:26 am Berichten: 1160 Woonplaats: Son en Breugel
|
Citaat: Ik denk dat Tonnymontana bedoelt dat er in een ander topic eerst een hoop ophef gemaakt werd om de ophef die gemaakt werd, en dat men hier nu kennelijk opeens dezelfde ophef wenst. Lijkt me inderdaad beetje onnodig. @ Maarten, duidelijk lijkt me toch.
_________________ DR J97 2013 + Rotax max 2013 Birel S5 2013 + Tm K9C special Exprit 2012 + Rotax Max 2010
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Sanderrr
|
Geplaatst: ma sep 16, 2013 8:42 am |
|
|
_________________ CRG LH2 / Rotax Max Sr
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
tonnymontana
|
Geplaatst: ma sep 16, 2013 10:04 am |
|
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 10:26 am Berichten: 1160 Woonplaats: Son en Breugel
|
@ Sanderr, goed verhaal.
_________________ DR J97 2013 + Rotax max 2013 Birel S5 2013 + Tm K9C special Exprit 2012 + Rotax Max 2010
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
bamacrew
|
Geplaatst: ma sep 16, 2013 10:13 am |
|
Geregistreerd: za mei 02, 2009 9:32 am Berichten: 2381 Woonplaats: Vught
|
het zal altijd wel een eeuwige strijd blijven. maar ben wel benieuwd wat Len er van vind van het verhaal. Niet om de strijd uit te lokken maar meer of hij met de tekst van gk4 zijn vraagtekens bevestigd heeft.
_________________ Angst is een emotie die je kunt uitschakelen, snelheid is een belevenis die je moet beheersen. Karten is een sport waarvan je moet genieten Volkswagen Sjoemel Golf ... .
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
gewoon maarten
|
Geplaatst: ma sep 16, 2013 11:25 am |
|
|
@david , als jij het topic niet op slot had gegooid, haden we daar gewoon verder kunnen gaan. Maar blijkbaar spelen er ook nog andere belangen
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Bask
|
Geplaatst: ma sep 16, 2013 11:36 am |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
Welke belangen zouden er volgens jou moeten spelen dan? Volgens mij stond netjes aangegeven waarom het op slot ging. Niet overal beren op de weg gaan zien, Maakt het leven eenvoudiger, echt.
_________________ MS Kart 08 ft. TM K9bspecial
BoBaArt Kartracing
Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
gewoon maarten
|
Geplaatst: ma sep 16, 2013 4:57 pm |
|
|
Aan allen, mijn excuses. Zojuist duidelijke uitleg gekregen over de situatie. ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Backlash
|
Geplaatst: ma sep 16, 2013 11:08 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 01, 2010 9:37 pm Berichten: 2460 Woonplaats: Vlissingen
|
Tja Len.... Nu hebben ze toch gereageerd vanuit GK4. Gelukkig, had ook niet anders verwacht.
_________________ *[ Knetterskelter] -|- [ Facebook] -|- [ Youtube]*
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Karting Events
|
Geplaatst: do sep 19, 2013 12:59 pm |
|
|
Nou..daar ben ik dan. Ik lees deze rubriek nooit (nu bijna nooit) daarom reageer ik niet. Maar laat ik er dit nog over zeggen. Ik vind het jammer dat het niet meer over de inhoud gaat. Dat geld niet voor iedereen maar wel bij vele. Ieder mag toch zijn mening hebben? Laten we het dan daar over hebben in plaats van kinderachtige, uitdagende en stomme opmerkingen waar niemand iets aan heeft. Ik steek mijn nek uit om de kartsport (naar mijn inziens) beter te maken. En als je het daar niet mee eens bent is dat prima maar kom dan met een argument. En als ik het daar eens mee zou zijn ben ik de eerste die zou zeggen: "tja, zo heb ik het nog niet bekeken". Over het statement (welke ik nog niet aandachtig genoeg heb gelezen) kan ik alleen maar zeggen dat het weer op de Reinders manier is geschreven. Dus borstklopperij en een veer in zijn eigen kont stekend. Op de site van Stegmoto staat inmiddels al een reactie! @ Hendrik1985: het deelnemers aantal groeit omdat ze heel veel mensen gratis laten rijden en dan zo proberen rijders over de streep te trekken. Ik hoor nu al de rijders van de Chrono worden opgebeld met de aanbieding dat ze gratis een keer bij de GK4 kunnen rijden. En dat vind ik dan niet netjes als je in een eerder schrijven meld dat je een nieuwe doelgroep wil aanboren....
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Hendrik1985
|
Geplaatst: do sep 19, 2013 11:46 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
Dat er coureurs van de chorno gebeld worden weet ik verder niets van. daar kan ik dus verder ook niet over oordelen of dat waar is of niet. wel kan ik zeggen dat vanaf het begin van het seizoen de klassen gegroeid zijn. en niet voor een enkele wedstrijd. vooral de 125cc schakel en 125cc automaat groeit met de wedstrijd. Kan me niet voorstellen dat het halve veld gratis rijdt.
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Karting Events
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 5:30 am |
|
|
Tja, nogal makkelijk Hendrik! De tweeklassen zijn nieuw dus dat dat groeit is nogal wiedus. De viertakt is allemaal minder geworden op de Cadet klasse na misschien. Maar die is bij Karting Events ook gegroeit. En reken maar dat er veel rijders zijn die niet of helemaal niet betalen. We zullen wel zien wat daar van overblijft! Waarom staat er bij jou nog RKR bij onderschrift? Dat bestaat toch niet meer?
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
bas
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 12:08 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
Len nogmaals onze rijders betalen gewoon!!! Niemand rijdt dus gratis. Ik bel geen chrono rijders en ik vis niet uit andere vijvers! Wat je vergeet is dat Jan en ik een hele grote groep 125 c schakelrijders hebben en de middelen om een klasse van de grond te krijgen!! Je kunt wel blijven trappen en emmeren maar ga niet over dingen roepen waaar je niks van weet! Of denk jij te weten wat er in mijn kassa zit en komt?
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Karting Events
|
Geplaatst: vr sep 20, 2013 9:37 pm |
|
|
Bas, dus jij beweert met droge ogen dat Renger en Bas Schouten hebben betaald? Laat me niet lachen.... En ik weet nog wel wat voorbeelden. En ik beweer toch ook niet dat jij Chrono rijders belt. Of beschouw jij jezelf al tot de GK4 organisatie? Ik weet inderdaad niet wat er in je kassa zit maar het moet wel enorm veel zijn. En ik ben blij voor je dat jij de enige in heel Nederland bent die zo goed zijn geld met karting kan verdienen. Zelf gerenomeerde bedrijven van Martijn Koene en Peter de Bruijn kunnen niet dat uitgeven wat jij uitgeeft. Vertel eens...hoe doe je dat?
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |