Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma mei 17, 2010 3:50 pm 

Geregistreerd: di jul 15, 2008 7:37 pm
Berichten: 614
Als carterolie gebruik ik Motul 5100 10W40, en er gaat ongeveer 0.8L in het carter van een GX390, 0.6L in dat van een 200. Ik denk dus dat je daar ergens tussenin moet gaan zitten met een 270. Koop wel goede olie, hier zijn de Honda blokken blijkbaar wel gevoelig voor, dit zei mijn tuner o.a. ook. Reed eerst met goedkope olie, resultaat: Gebroken krukas.
In de koppeling gewoon dezelfde olie doen, want bij overdruk van het carter zal deze het overpompen in de redcutiebak, en andersom. Hierdoor mag je nooit ATF olie in de bak doen, want als dit in het blok komt draait alles kapot. Dit is mij vorige week verteld door de man van RVF, die heeft er meer verstand van als ik ;)

Sproeiers hoef je eigenlijk niks aan te doen, de blokken lopen altijd wel.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David